Ga naar inhoud

happynewboobs : 27 november 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ookal heb ik ze nog niet, heb ik toch gekozen voor de naam "happynewboobs".

Sinds ik na mijn consult met Dr. van der Weij van de Boerhaave kliniek, afgelopen augustus, heb besloten om m'n borsten te laten vergroten, is er zo'n last van m'n schouders gevallen.

En daarom voelt het nu, een week voor de operatie, of het bijna oud en nieuw is en ik aan een volgend hoofdstuk ga beginnen: "Mijn leven met borsten"

Klinkt dramatisch en dat ben ik normaal eigenlijk helemaal niet. Ik zie mezelf als een evenwichtig en stabiel persoon. Ben nooit extreem ongelukkig of ontevreden, omdat ik vind dat je 1 situatie, ergernis of tegenslag niet je hele leven mag laten bepalen. Maar ik vind wél dat je als die situatie, ergernis of tegenslag aan je blijft knagen, iets moet doen om er verandering in (proberen) te brengen. En in mijn geval denk ik dat een borstvergroting me nóg gelukkiger maakt.

 

Ik had altijd al kleine borsten. In m'n pubertijd heel misschien een kleine B, maar daarna niet groter dan een A-tje. En ik moet zeggen dat ik me daar altijd wel van bewust was, maar er nooit zo mee zat. En toen werd ik zwanger van m'n eerste dochter. En gingen ze groeien. Nooit gedacht dat ik m'n borsten zo mooi zou vinden met een maatje meer. Helemaal na de bevalling, toen ik borstvoeding ging geven. Heb er vaak over nagedacht om daar nooit meer mee te stoppen;)

Nadat meisje nr2 was geboren, raden jullie wel wat er gebeurde. Er is niks meer van over. Ik kan zeggen dat ik cup AA heb, maar dat is nog te optimistisch. Feit is dat ze kleiner zijn dan die van m'n man. En ik me gewoon vrouwelijk, sexy en mooi wil voelen in mijn lichaam, waar voor de rest weinig mis mee is.

Ik ben 38 jaar, 1.73 m weeg 62 kilo en heb nu gekozen voor anatomische protheses, 300CC, Dual plane geplaatst. Ik zie erg uit naar de operatie en vooral naar het eindresultaat. Het aftellen is begonnen....

 

Ik heb al veel gelezen op dit forum en het is zo fijn om te zien dat er vrouwen zijn met dezelfde onzekerheden. Alvast bedankt dat ik jullie verhalen mocht lezen en daarmee antwoorden kreeg op mijn vragen. Nu ik member ben, hoop ik daar ook aan te kunnen bijdragen voor vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

“Feit is dat ze kleiner zijn dan die van men man.” :D:D:D Ik kom niet meer bij :D (En moet bekennen dat ik me die bedenking zelf ook al eens hag gemaakt haha)

 

Welkom hier en alvast proficiat met je toekomstige borsten :) 

Herken me wel in jouw verhaal. Had me (zeker) de laatste jaren ook neergelegd bij men borsten en had er tot op een bepaalde hoogte vrede mee genomen. (Wou eerst kindjes + durfde me vroeger niet laten opereren)

Droeg ook geen push-ups meer ofzo, het was hoe het was :D 

Nu na de operatie merk ik toch wel dat er ook mentaal echt veel beweegt en verandert. Gek hoor!

Je hebt een gezonde en realistisch mindset lijkt me, komt goed!

Tijd nu om onszelf te belonen nu, je hebt groot gelijk :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei happynewboobs:

@Eecc15il Haha, fijn om te horen dat jij er ook zo in stond en dat de ingreep je toch mentaal sterker maakt.

Maandag is het zover... Kan nergens anders meer aan denken! 

Iemand nog laatste tips? 

 

Ik had wat dingen gelezen wat wel goed kon zijn. 

Een cola (light) voor na de operatie. Neem ook dextro mee, is toch fijn die extra energie. Een voedingskussen zodat je niet gaat draaien in je slaap. (Zij slaper) of kussens onder je benen doen. 

Groene thee en brandnetel thee voor na de operatie. Helpt bij vocht afvoer.  En alles op een lage hoogte plaatsen omdat je natuurlijk tirex handjes hebt in het begin. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-11-2017 om 21:45 zei happynewboobs:

Hallo allemaal,

 

Ookal heb ik ze nog niet, heb ik toch gekozen voor de naam "happynewboobs".

Sinds ik na mijn consult met Dr. van der Weij van de Boerhaave kliniek, afgelopen augustus, heb besloten om m'n borsten te laten vergroten, is er zo'n last van m'n schouders gevallen.

En daarom voelt het nu, een week voor de operatie, of het bijna oud en nieuw is en ik aan een volgend hoofdstuk ga beginnen: "Mijn leven met borsten"

Klinkt dramatisch en dat ben ik normaal eigenlijk helemaal niet. Ik zie mezelf als een evenwichtig en stabiel persoon. Ben nooit extreem ongelukkig of ontevreden, omdat ik vind dat je 1 situatie, ergernis of tegenslag niet je hele leven mag laten bepalen. Maar ik vind wél dat je als die situatie, ergernis of tegenslag aan je blijft knagen, iets moet doen om er verandering in (proberen) te brengen. En in mijn geval denk ik dat een borstvergroting me nóg gelukkiger maakt.

 

Ik had altijd al kleine borsten. In m'n pubertijd heel misschien een kleine B, maar daarna niet groter dan een A-tje. En ik moet zeggen dat ik me daar altijd wel van bewust was, maar er nooit zo mee zat. En toen werd ik zwanger van m'n eerste dochter. En gingen ze groeien. Nooit gedacht dat ik m'n borsten zo mooi zou vinden met een maatje meer. Helemaal na de bevalling, toen ik borstvoeding ging geven. Heb er vaak over nagedacht om daar nooit meer mee te stoppen;)

Nadat meisje nr2 was geboren, raden jullie wel wat er gebeurde. Er is niks meer van over. Ik kan zeggen dat ik cup AA heb, maar dat is nog te optimistisch. Feit is dat ze kleiner zijn dan die van m'n man. En ik me gewoon vrouwelijk, sexy en mooi wil voelen in mijn lichaam, waar voor de rest weinig mis mee is.

Ik ben 38 jaar, 1.73 m weeg 62 kilo en heb nu gekozen voor anatomische protheses, 300CC, Dual plane geplaatst. Ik zie erg uit naar de operatie en vooral naar het eindresultaat. Het aftellen is begonnen....

 

Ik heb al veel gelezen op dit forum en het is zo fijn om te zien dat er vrouwen zijn met dezelfde onzekerheden. Alvast bedankt dat ik jullie verhalen mocht lezen en daarmee antwoorden kreeg op mijn vragen. Nu ik member ben, hoop ik daar ook aan te kunnen bijdragen voor vrouwen die in hetzelfde schuitje zitten.

 

 

Hoi! 

 

Heel herkenbaar hoor jouw verhaal!

 

ik ben afgelopen dinsdag bij dokter van der Weij geweest. Het viel en valt me tot nu toe mee en ben nu al erg blij met het resultaat. 

 

Vandaag is het voor jou zover! Spannend maar iedereen bij Boerhaave is erg aardig en je merkt niks van de operatie zelf.. 

 

Succes vandaag! Liefs, MamaMia :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Mamamia:

Hoi! 

 

Heel herkenbaar hoor jouw verhaal!

 

ik ben afgelopen dinsdag bij dokter van der Weij geweest. Het viel en valt me tot nu toe mee en ben nu al erg blij met het resultaat. 

 

Vandaag is het voor jou zover! Spannend maar iedereen bij Boerhaave is erg aardig en je merkt niks van de operatie zelf.. 

 

Succes vandaag! Liefs, MamaMia :-)

@Mamamia @Judith Het is me inderdaad zó meegevallen!

en wat is iedereen aardig zeg! Ik had al goede verhalen gelezen, maar alle lof voor alle medewerkers van Boerhaave!!!! Voelde me erg op m'n gemak en, klinkt misschien raar, welkom en belangrijk! Terwijl de rest van de operatiecrew heel lief en gezellig was, bleef dr van der Weij zijn kalme, aangename,professionele zelf! Gouden combinatie! 

Heb inderdaad niks meegekregen van de operatie, BH aandoen etc. Werd wakker op de zaal met m'n lief naast m'n bed en kreeg een lekker beschuitje en thee. 

Volgens mij is het resultaat heel erg natuurlijk, maar ik heb nog niet heel erg goed durfen kijken. 

Heb dus nog geen foto, maar als ik die heb zet ik hem in m'n album!

@Chellebel@Utopia @Aloysa Bedankt voor jullie gelukswensen! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei happynewboobs:

@Mamamia @Judith Het is me inderdaad zó meegevallen!

en wat is iedereen aardig zeg! Ik had al goede verhalen gelezen, maar alle lof voor alle medewerkers van Boerhaave!!!! Voelde me erg op m'n gemak en, klinkt misschien raar, welkom en belangrijk! Terwijl de rest van de operatiecrew heel lief en gezellig was, bleef dr van der Weij zijn kalme, aangename,professionele zelf! Gouden combinatie! 

Heb inderdaad niks meegekregen van de operatie, BH aandoen etc. Werd wakker op de zaal met m'n lief naast m'n bed en kreeg een lekker beschuitje en thee. 

Volgens mij is het resultaat heel erg natuurlijk, maar ik heb nog niet heel erg goed durfen kijken. 

Heb dus nog geen foto, maar als ik die heb zet ik hem in m'n album!

@Chellebel@Utopia @Aloysa Bedankt voor jullie gelukswensen! Xxx

Wat fijn zeg! Lekker ook dat het achter de rug is.

ik hoop dat je straks heeeeel blij bent als je het resultaat ziet.

Ik ga kijken of mijn ervaring morgen hetzelfde is ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-11-2017 om 19:48 zei happynewboobs:

@Sophiee heel veel succes morgen! Hopelijk valt het bij jou ook zo mee! 

Dankjewel, het is top gegaan! Ik ben verbaasd over hoe fit ik me voel vandaag. Zal morgen wel anders zijn denk ik, hahaha. Voel jij je nog goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Sophiee:

Dankjewel, het is top gegaan! Ik ben verbaasd over hoe fit ik me voel vandaag. Zal morgen wel anders zijn denk ik, hahaha. Voel jij je nog goed?


@Sophiee Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Zo voelde ik me ook! Maar gisteren en vandaag was het wel even anders hoor! Damn, dat viel even tegen! Kan niet zeggen dat het heel veel pijn doet, maar die constante druk is echt vermoeiend. Ik loop ook als een oud vrouwtje, haha. En nu kom je erachter wat voor alledaagse dingen je met je borstspieren doet, zoals lades en deuren openen:huh: Hoe is het met jou? Heb je veel last? Ben je blij?! Hoop dat het meevalt. Slapen vind ik ook nog een uitdaging. Hoe is dat bij jou?

Maar ik heb ze nu een paar keer bekeken en, ook al moet het allemaal nog bijtrekken, ben ik zo blij dat ik het gedaan heb!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei happynewboobs:


@Sophiee Wat fijn dat het zo goed is gegaan! Zo voelde ik me ook! Maar gisteren en vandaag was het wel even anders hoor! Damn, dat viel even tegen! Kan niet zeggen dat het heel veel pijn doet, maar die constante druk is echt vermoeiend. Ik loop ook als een oud vrouwtje, haha. En nu kom je erachter wat voor alledaagse dingen je met je borstspieren doet, zoals lades en deuren openen:huh: Hoe is het met jou? Heb je veel last? Ben je blij?! Hoop dat het meevalt. Slapen vind ik ook nog een uitdaging. Hoe is dat bij jou?

Maar ik heb ze nu een paar keer bekeken en, ook al moet het allemaal nog bijtrekken, ben ik zo blij dat ik het gedaan heb!!!!

Ja dat geloof ik wel ja. Toen ik vanmiddag even ging liggen en na een half uurtje weer opstond, had ik het gevoel dat er een vrachtwagen over me heen was gereden ;-)

Ik beweeg wel heel veel dus ik hoop daarmee de stijfheid te beperken. Rechtop lopen vind ik wel moeilijk ja. Ik merk dat ik soms als een oma vooruit schuif. Als ik er op let kan ik wel goed rechtop lopen.

En inderdaad, bijna bij alles wordt de borstspier belast. Ik merk dat ik soms toch even uit gemak wat (lichts) til.

 

Vannacht ging het slapen super, maar dat kan nog een nawerking van de narcose zijn geweest. IK heb van 23.30 tot 06.30 geslapen zonder tussendoor wakker te worden. Voor het slapen gaan had ik twee paracetamols ingenomen. Vandaag trouwens helemaal geen pijnstilling. Ik ben nu wel moe dus denk dat ik vanavond ook wel lekker ga slapen. Ik heb mezelf ingebakerd in een voedingskussen dus ik kan ook niet echt een kant op.

 

Ik heb net gedoucht en heb ze voor het eerst bekeken. Yes, ik ben blij! Ik zie dat ze nog heel hoog zitten en opgezwollen zijn maar dat wist ik van tevoren. Het ziet er heel rustig uit en het formaat is heel natuurlijk en echt perfect. 

Wat ik leuk vind, en dat zal jij ook wel hebben denk ik, dat het (mits er geen complicaties komen) alleen nog maar mooier en beter wordt vanaf nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat klinkt dat goed zeg! Dat je zo lekker geslapen hebt en niet veel pijnstillers nodig hebt. Ben blij voor je. Fijn om ze dan te zien als je gaat douchen hè! Bij jou zijn ze toch voor de borstspier geplaatst, als ik me niet vergis? Je hebt het erover dat ze  nog heel hoog zitten en dat is bij mij niet. Het lijkt eigenlijk van boven of er niks gebeurt is. Zal dat zijn omdat ze bij mij dual plane geplaatst zijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happynewboobs hoe is het nu met je? En hoe voelt het na de operatie? Ik ga volgende week op consult en heb waarschijnlijk ongeveer dezelfde voorsituatie als jij had. Heb je daar foto's van? Ik ben steeds bang dat met mijn kleine borsten er helemaal niet een mooie grootte silicoon in past. Ik vind het heel spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dodo20 wat spannend! De PC zal voor jou ook vast een passende oplossing hebben. Ik had 75 AA, als je het dat al kon noemen. Er zijn bij mij anatomische protheses van Mentor geplaatst van 300cc. Dual plane, dus half achter de borstspier. Ik had niet genoeg eigen borstweefsel om ze voor de spier te plaatsen en hij raadde om die reden ook anatomische aan. Mijn pc zei dat 260 CC waarschijnlijk het mooiste en natuurlijkst zou staan. Maar ik kon ook kiezen voor 300cc. En dat heb ik na de 2e X passen en heel veel nadenken gekozen. 

Nu 3 dgn PO voel ik me vooral beurs, maar ook heel blij dat ik het gedaan heb! Volgens mij worden het mooie natuurlijk uitziende borsten! 

Heb geen blote before foto's. Wel in bikini. Ookal zien m'n borsten er sinds een paar dagen heel anders uit, vind ik dat nog te confronterend. Ik was er echt niet happy mee. Ik voeg je toe aan m'n album.

Heel veel succes met je consult! Waar ga je naartoe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happynewboobs dankjewel voor de info! Ik heb ook 75aa en ik denk dat ook ik te weinig borstweefsel heb.. ik kom soms ook foto's tegen met heel weinig verschil, en dat wil ik echt niet! Ik denk dat het een heel goede keuze is om voor 300cc te gekozen te hebben! Ik ga je album even bekijken. Ik ga op consult bij koeijers en straten. Beide op dezelfde dag. Ga ik daarna kiezen bij wie ik geopereerd wil worden. Ik ben beniewd wat ze beide gaan adviseren. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.