Ga naar inhoud

Sofie456 : 22 november 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Noozxx:

Ja inderdaad ga ik ook doen want als de pijn begint Te komen gaat het niet snel meer weg! Amai wat verschrikkelijk die pijn had dacht echt niet zien aankomen hopelijk gaat die eerste week rap voorbij want hoe ik me nu voel pfff heb er wel lichtjes spijt van toch zeker door die pijn hopelijk veranderd dat gevoel snel!

Ik wou ze de eerst week gewoon teruggeven als het kon :D not kiddin’ 

En eerlijk...ben het nu 4 weken later zelfs al vergeten hoeveel pijn ik toen had. Enfin...kan me het type pijn niet meer goed herinneren. Maar daar ben je nu natuurlijk niet veel mee. 

Dat deze dagen maar rap voorbij mogen vliegen! Ik wens je veel goeie moed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag 6 dagen PO. Na 3 dagen ben ik gestopt met de pijnstilling omdat die te zwaar op mijn maag vielen. Ik voel weke cht verbetering in de pijn dames, dus komt zeker goed! Het moeilijkste vind ik op de rug liggen! Waardoor het slapen ook wel achterwege blijft. De grootste pijn is bij het opstaan s morgens, de rest van de dag gaat het goed. Ik heb ondertussen gekookt, was ingestoken en als de kindjes naar school zijn, hup de zetel in en opnieuw rusten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Eecc15il:

Ik wou ze de eerst week gewoon teruggeven als het kon :D not kiddin’ 

En eerlijk...ben het nu 4 weken later zelfs al vergeten hoeveel pijn ik toen had. Enfin...kan me het type pijn niet meer goed herinneren. Maar daar ben je nu natuurlijk niet veel mee. 

Dat deze dagen maar rap voorbij mogen vliegen! Ik wens je veel goeie moed!

Dankje wel is fijn om te horen! Ja ik zou ze ook graag terug geven moest het kunnen amai met veel plezier. Inderdaad dat de eerste dagen maar rap voorbij gaan! Heb je tips voor de eerste dagen beweegde je armen al wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Noozxx:

Dankje wel is fijn om te horen! Ja ik zou ze ook graag terug geven moest het kunnen amai met veel plezier. Inderdaad dat de eerste dagen maar rap voorbij gaan! Heb je tips voor de eerste dagen beweegde je armen al wat?

Ik probeerde men armen (tot elleboog) toch zo dicht mogelijk tegen men lichaam te houden de eerste dagen. Over het algemeen zijn de regels voor een vlot herstel toch je armen/borstspier zo goed mogelijk sparen dus waar dit mogelijk is probeer ik dat ook wel.

Het was vooral uitzoeken welke bewegingen juist op de borstspier werken. Dingen waarvan ik dacht dat ze niet zouden lukken gingen wel maar bijvoorbeeld men iphone pinnetje in de gsm steken ging niet, en een (gewone binnen-) deur licht achter me wat toetrekken deed ook pijn. Terwijl dat qua gewicht 0,0 is. 

 

Ik had vooral veel pijn aan men rug en regelmatig een beetje door huis wandelen zorgde ervoor dat ik minder stijf was door het vele oncomfortabele rusten/liggen. De eerste dagen had ik ook ‘comfi’ liggend pijn dus dan is er niets leuk. Maar na die eerste week merkte ik tijdens het netflixen dat ik echt ff helemaal geen pijn voelde. Heerlijk :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vanneh:

Ik ben vandaag 6 dagen PO. Na 3 dagen ben ik gestopt met de pijnstilling omdat die te zwaar op mijn maag vielen. Ik voel weke cht verbetering in de pijn dames, dus komt zeker goed! Het moeilijkste vind ik op de rug liggen! Waardoor het slapen ook wel achterwege blijft. De grootste pijn is bij het opstaan s morgens, de rest van de dag gaat het goed. Ik heb ondertussen gekookt, was ingestoken en als de kindjes naar school zijn, hup de zetel in en opnieuw rusten :) 

Amai, dat kan ik nog niet hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noozxx:

Dankje wel is fijn om te horen! Ja ik zou ze ook graag terug geven moest het kunnen amai met veel plezier. Inderdaad dat de eerste dagen maar rap voorbij gaan! Heb je tips voor de eerste dagen beweegde je armen al wat?

Ikzelf niet veel. Vooral veel gerust. Iets anders ging niet. Ik legde ook wel ijs. Dat deed goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 7 Po 

Wat ben ik benieuwd naar mijn nieuwe boobies. Door het verband kan ik het nog niet zo goed zien. Af en toe kan ik me niet meer bedwingen en trek ik het verband wat naar beneden. Dan lijken ze niet zo groot. Ik kijk uiteraard ook van boven uit. Ik zie wel een mooie gleuf. Nog even wachten dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Sofie456:

Ikzelf niet veel. Vooral veel gerust. Iets anders ging niet. Ik legde ook wel ijs. Dat deed goed.

Ja rusten helpt wel heb ik nu wel ondervonden voel me nu toch al iets beter door te slapen juist rugpijn door oncomfortabel te slapen en vannacht veel ongemakkelijk geweest door volgens mij al die pijnstillers. Maar het gaat oke nu wel pijn en moe maar toch niet meer zo verschrikkelijk als gisteren hopelijk voel ik me nooit zo meer als gisteren let's hope!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Vanneh:

Ik ben vandaag 6 dagen PO. Na 3 dagen ben ik gestopt met de pijnstilling omdat die te zwaar op mijn maag vielen. Ik voel weke cht verbetering in de pijn dames, dus komt zeker goed! Het moeilijkste vind ik op de rug liggen! Waardoor het slapen ook wel achterwege blijft. De grootste pijn is bij het opstaan s morgens, de rest van de dag gaat het goed. Ik heb ondertussen gekookt, was ingestoken en als de kindjes naar school zijn, hup de zetel in en opnieuw rusten :) 

Amai goed voor je dat alles vlot verloopt! Hoe is het bij jou gedaan achter of voor de spier? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, Noozxx said:

Ja rusten helpt wel heb ik nu wel ondervonden voel me nu toch al iets beter door te slapen juist rugpijn door oncomfortabel te slapen en vannacht veel ongemakkelijk geweest door volgens mij al die pijnstillers. Maar het gaat oke nu wel pijn en moe maar toch niet meer zo verschrikkelijk als gisteren hopelijk voel ik me nooit zo meer als gisteren let's hope!

Ik ben er zeker van iedere dag gaat beter en beter :) en het is allemaal voor hét goede doel hé .... veel rusten en op tijd ne pijnstiller ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Eecc15il:

Ik probeerde men armen (tot elleboog) toch zo dicht mogelijk tegen men lichaam te houden de eerste dagen. Over het algemeen zijn de regels voor een vlot herstel toch je armen/borstspier zo goed mogelijk sparen dus waar dit mogelijk is probeer ik dat ook wel.

Het was vooral uitzoeken welke bewegingen juist op de borstspier werken. Dingen waarvan ik dacht dat ze niet zouden lukken gingen wel maar bijvoorbeeld men iphone pinnetje in de gsm steken ging niet, en een (gewone binnen-) deur licht achter me wat toetrekken deed ook pijn. Terwijl dat qua gewicht 0,0 is. 

 

Ik had vooral veel pijn aan men rug en regelmatig een beetje door huis wandelen zorgde ervoor dat ik minder stijf was door het vele oncomfortabele rusten/liggen. De eerste dagen had ik ook ‘comfi’ liggend pijn dus dan is er niets leuk. Maar na die eerste week merkte ik tijdens het netflixen dat ik echt ff helemaal geen pijn voelde. Heerlijk :D 

Oke dat is wel goed dat het na 1week toch echt wel begint te beteren! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Vanneh said:

Ik ben vandaag 6 dagen PO. Na 3 dagen ben ik gestopt met de pijnstilling omdat die te zwaar op mijn maag vielen. Ik voel weke cht verbetering in de pijn dames, dus komt zeker goed! Het moeilijkste vind ik op de rug liggen! Waardoor het slapen ook wel achterwege blijft. De grootste pijn is bij het opstaan s morgens, de rest van de dag gaat het goed. Ik heb ondertussen gekookt, was ingestoken en als de kindjes naar school zijn, hup de zetel in en opnieuw rusten :) 

Ik ben 16 dagen po. Ook bij mij is de grootste pijn 's morgens opstaan. Ben ook geen rugslaper en mis het enorm om me lekker te nestelen in mijn bedje op mijn zijde... ben wel blij dat ik ook al wat meer in huis kan doen. De pijn van de eerste dagen ben ik al grotendeels vergeten. In die twee weken zijn mijn borsten al enorm veranderd. Nu hopelijk zakken ze snel wat.... Straks vertrek ik naar Maastricht voor twee dagen met mijn zus en mama :) Hopelijk lukt het wandelen wat ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Noozxx:

Oke dat is wel goed dat het na 1week toch echt wel begint te beteren! 

Ik deed de eerste dagen niks. Nu 1 week later hou ik me toch ook nog rustig. Ik pak al wel eens iets zoals een kussen maar rust toch nog veel. Hopelijk helpt dit voor mijn herstel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Noozxx:

Amai goed voor je dat alles vlot verloopt! Hoe is het bij jou gedaan achter of voor de spier? 

Geen idee eerlijk gezegd. Ik heb mijn pc niet meer gesproken na de operatie. Ze had me vooraf gezegd dat ze het moment zelf ging zien hoe ze het specifiek ging aanpakken omdat de lift prioritair was voor mij. Het is dan ook voornamelijk de spierpijn die me nog wat achtervolgt. Ik moet pas eind volgende week terug op controle dus dan zal ik eens vragen wat ze nu precies gedaan heeft. Ze had wel mijn man opgebeld na de operatie omdat die heel wat langer geduurd had dan voorzien. Toen ze klaar was mer de operatie, was ze nog niet helemaal tevreden en heeft ze mijn ene borst opnieuw gedaan. Ik ben van 15u tot 21u in het OK geweest. Maar ik zie elke dag mijn borsten (thuisverpleegster komt elke dag voor de verzorging) en ik ben tot nu toe heel blij met wat ik zie :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Gigi36:

Ik ben 16 dagen po. Ook bij mij is de grootste pijn 's morgens opstaan. Ben ook geen rugslaper en mis het enorm om me lekker te nestelen in mijn bedje op mijn zijde... ben wel blij dat ik ook al wat meer in huis kan doen. De pijn van de eerste dagen ben ik al grotendeels vergeten. In die twee weken zijn mijn borsten al enorm veranderd. Nu hopelijk zakken ze snel wat.... Straks vertrek ik naar Maastricht voor twee dagen met mijn zus en mama :) Hopelijk lukt het wandelen wat ...

Die rug is inderdaad de hel. Ik was daarnet eten aan het voorbereiden, dus tijdje rechtstaan en ik verging van de rugpijn. Ik verlang ook zooooo naar dat zij liggen. Enig idee hoe lang we dit niet mogen doen? 

Veel plezier in Maastricht en let toch nog een beetje op bij het wandelen hé! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Vanneh:

Geen idee eerlijk gezegd. Ik heb mijn pc niet meer gesproken na de operatie. Ze had me vooraf gezegd dat ze het moment zelf ging zien hoe ze het specifiek ging aanpakken omdat de lift prioritair was voor mij. Het is dan ook voornamelijk de spierpijn die me nog wat achtervolgt. Ik moet pas eind volgende week terug op controle dus dan zal ik eens vragen wat ze nu precies gedaan heeft. Ze had wel mijn man opgebeld na de operatie omdat die heel wat langer geduurd had dan voorzien. Toen ze klaar was mer de operatie, was ze nog niet helemaal tevreden en heeft ze mijn ene borst opnieuw gedaan. Ik ben van 15u tot 21u in het OK geweest. Maar ik zie elke dag mijn borsten (thuisverpleegster komt elke dag voor de verzorging) en ik ben tot nu toe heel blij met wat ik zie :) 

Oh oke , ja is wel fijn dat je elke dag je borsten al kan zien. Ik moet morgen eerste keer controle, de wondes jeuken (onder de oksel) das volgens mij wel een goed teken. Heb wel nog last maar begint te beteren, toch al niet meer zoals gisteren soms wel maar niet meer zo lang en hevig de pijn. Lig ook al ietsje comfortabeler. Hoe gaat het met jou heb je nog veel pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.