Ga naar inhoud

Sofie456 : 22 november 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

1 minute ago, Noozxx said:

Ja amai! Heb nog goed kunnen slapen vannacht was er eigenlijk gisteren de dag voor operatie minder mee bezig dan anders nu valt de stress ook nog mee ik denk vanaf ik vertrek naar het ziekenhuis dat het wel zal beginnen komen:107:

Spannend :) the beginning of the new you hihi, was ook nerveus hoor de dag van de ingreep, is normaal .... zal aan je denken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Vandaag dag 6 Po

Wat heb ik een rotnacht gehad en wat doen mijn borsten pijn. Ze lijken net van beton. Gisteren waren ze alleszins zachter. Het lijkt of ze uit het verband scheuren. Zal wel normaal zijn zeker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Sofie456 said:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Vandaag dag 6 Po

Wat heb ik een rotnacht gehad en wat doen mijn borsten pijn. Ze lijken net van beton. Gisteren waren ze alleszins zachter. Het lijkt of ze uit het verband scheuren. Zal wel normaal zijn zeker. 

Goeiemorgen, heb ik ook gehad. Ben nu 2 weken po en nog iedere morgen zo stijf als iets als ik wakker word, het is alsof er bakstenen op mij liggen. Denk dat het komt doordat je de ganse nacht stilligt en als je rechtstaat de protheses weer wat bewegen.... En iedere dag als ik mezelf in de spiegel bekijk zijn ze toch weer iets veranderd. Wel de eerste nacht dat ik eens niet helemaal bezweet wakker ben geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we beter niet filmen hoe we recht komen uit ons bed de 1e dagen en weken.... zo stuntelig :12:

 

Bij mij soms ook 2 bakstenen die er elk moment gaan afvallen...

 

Heb je ze nu in die 6 dagen nog niet gezien? Wist niet dat dat zo was met duale plane... Maar ik heb ze voor de spier...

 

Alles zal wel goed komen hoor!

Geduld.... iets wat ik hier al veel gelezen heb...:100:

 

Grtjs:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Flowerxx:

Ik denk dat we beter niet filmen hoe we recht komen uit ons bed de 1e dagen en weken.... zo stuntelig :12:

 

Bij mij soms ook 2 bakstenen die er elk moment gaan afvallen...

 

Heb je ze nu in die 6 dagen nog niet gezien? Wist niet dat dat zo was met duale plane... Maar ik heb ze voor de spier...

 

Alles zal wel goed komen hoor!

Geduld.... iets wat ik hier al veel gelezen heb...:100:

 

Grtjs:D

Ik heb een verband om(zie foto) dus ik heb ze nog niet gezien. Toch wel spannend. Volgende week maandag voor de eerste keer. Het verband zit zo strak... Ik kan al wel veel beter uit bed. Momenteel veel steekjes in mijn borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sofie456:

Ik heb een verband om(zie foto) dus ik heb ze nog niet gezien. Toch wel spannend. Volgende week maandag voor de eerste keer. Het verband zit zo strak... Ik kan al wel veel beter uit bed. Momenteel veel steekjes in mijn borsten. 

Geloof het of niet maar ik heb men verband echt gemist als het er eindelijk af mocht :D voelde me daar zo veilig in. Na de eerste week ging het ook wat minder spannen zodat ademen weer een optie was :) wens je nog veel goeie moed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ook dual plane geplaatst maar geen verband, heb wel 2 stevige medische bh's gekregen die ik zes weken moet dragen vier weken dag en nacht en dan twee weken enkel overdag en nadien dan eindelijk eens gaan shoppen :) goeie moed @Sofie456 iedere dag wordt beter en beter :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug wakker van 16.30u begon helemaal  te rillen en was in schok had pijn  nog nooit zoiets  meegemaakt  maar  is normaal na verdoving naar het schijnt heb een donsdeken gekregen en een warmte blazer.  Doet wel veel pijn  soms maar is gewoon echt spierpijn dat je hebt de verpleegster is wat harder van aanpak maar zo word je zelf ook wat harder tegen  de pijn morgen naar huis joepiie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minutes ago, Noozxx said:

Terug wakker van 16.30u begon helemaal  te rillen en was in schok had pijn  nog nooit zoiets  meegemaakt  maar  is normaal na verdoving naar het schijnt heb een donsdeken gekregen en een warmte blazer.  Doet wel veel pijn  soms maar is gewoon echt spierpijn dat je hebt de verpleegster is wat harder van aanpak maar zo word je zelf ook wat harder tegen  de pijn morgen naar huis joepiie :D

Was ook zo bij mij ben langer in recovery moeten blijven was aan rillen had kou en er stond gelijk ne vrachtwagen op me... pijn dat het deed. En vooral proficiat met je nieuwe boobies :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Gigi36:

Bij mij ook dual plane geplaatst maar geen verband, heb wel 2 stevige medische bh's gekregen die ik zes weken moet dragen vier weken dag en nacht en dan twee weken enkel overdag en nadien dan eindelijk eens gaan shoppen :) goeie moed @Sofie456 iedere dag wordt beter en beter :)

Ik maandag een sportbh gedurende 6 weken dag en nacht. Het komt helemaal goed. Ik geniet zelfs van de pijn. Klinkt raar maar ik ben zo blij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Gigi36:

Was ook zo bij mij ben langer in recovery moeten blijven was aan rillen had kou en er stond gelijk ne vrachtwagen op me... pijn dat het deed. En vooral proficiat met je nieuwe boobies :)

Dat is normaal hé. Enkele zware dagen nu maar het gaat elke dag wat beter gaan. In het begin zijn het kleine stapjes. Ik ben nu 6 dagen Po en bij mij begint het nu echt te gaan. IK kan zelf recht, kan me aankleden, wat ik 2 dagen geleden nog niet kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gigi36:

Was ook zo bij mij ben langer in recovery moeten blijven was aan rillen had kou en er stond gelijk ne vrachtwagen op me... pijn dat het deed. En vooral proficiat met je nieuwe boobies :)

Dankje wel! Ja amai wat een hel was dat,  nu doet het wel nog pijn maar als ik veel beweeg met met armen  word het wat minder 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Noozxx:

Dankje wel! Ja amai wat een hel was dat,  nu doet het wel nog pijn maar als ik veel beweeg met met armen  word het wat minder 

Rustig aan doen. Dat is normaal hé. De eerste dagen kon ik niet alleen recht als ik lag. De spieren doen pijn hé. Dat heeft tijd nodig. Als ik s morgens wakker word, zijn mijn borsten precies van beton na zo lang liggen. Ijs helpt bij mij ook goed. Goed rusten hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Sofie456:

Rustig aan doen. Dat is normaal hé. De eerste dagen kon ik niet alleen recht als ik lag. De spieren doen pijn hé. Dat heeft tijd nodig. Als ik s morgens wakker word, zijn mijn borsten precies van beton na zo lang liggen. Ijs helpt bij mij ook goed. Goed rusten hé.

Ja dat  is waar maar ben gewoon geen stilzitter word  echt moeilijk  voor mij pfff had je ook soms moeilijk om te ademen? Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Noozxx:

Ja dat  is waar maar ben gewoon geen stilzitter word  echt moeilijk  voor mij pfff had je ook soms moeilijk om te ademen? Grtjs

Klinkt bekend in mijn oren. Maar er zit niets anders op dan te rusten. Ademen was niet moeilijk maar ik had een zwaar gevoel op mijn borst, nog steeds eigenlijk. Dat is normaal. De eerste dagen zijn de zwaarste  

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Sofie456 said:

Dat is normaal hé. Enkele zware dagen nu maar het gaat elke dag wat beter gaan. In het begin zijn het kleine stapjes. Ik ben nu 6 dagen Po en bij mij begint het nu echt te gaan. IK kan zelf recht, kan me aankleden, wat ik 2 dagen geleden nog niet kon.

Inderdaad het gaat beter en beter ... ben nu 15 dagen po en het is enkel nog 's morgens als ik opsta dat ik stijf ben en naar de avond toe spannen mijn borsten wel meer. Maar ik kook al terug, wasje instoppen, wat strijken, stofzuigen ... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Noozxx said:

Vandaag 1dag po pff toch nog altijd  veel pijn sbiet krijgk ontbijt + nog pijnstiller met hele nacht  stil te zitten zeker dat ik nu veel pijn  heb?  Grtjs

Komt wel goed hoor, ik vond de eerste vier dagen de ergste, op dag drie stonden mijn borsten op springen van de spanning en zwelling en dan is het geleidelijk aan beter en beter geworden. Ben nu 15 dagen po en het is nog maar enkel 's morgens als ik opsta dat ik stijf ben. Heel rustig aandoen en veel rusten en slapen en de nodige pijnstillers bij de hand hihi ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Gigi36:

Komt wel goed hoor, ik vond de eerste vier dagen de ergste, op dag drie stonden mijn borsten op springen van de spanning en zwelling en dan is het geleidelijk aan beter en beter geworden. Ben nu 15 dagen po en het is nog maar enkel 's morgens als ik opsta dat ik stijf ben. Heel rustig aandoen en veel rusten en slapen en de nodige pijnstillers bij de hand hihi ... 

Hoh slapen lukt me wel nog niet goed ben moe maar heb pijn een druk op mijn  borsten soms steken mijn rug doet ook pijn pfff nog fjes op mijn tanden bijten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Sofie456:

Klinkt bekend in mijn oren. Maar er zit niets anders op dan te rusten. Ademen was niet moeilijk maar ik had een zwaar gevoel op mijn borst, nog steeds eigenlijk. Dat is normaal. De eerste dagen zijn de zwaarste  

Ja inderdaad doet wel nog pijn ook al neem je pijnstillers had gedacht  dat dat minder zou zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Gigi36:

Inderdaad het gaat beter en beter ... ben nu 15 dagen po en het is enkel nog 's morgens als ik opsta dat ik stijf ben en naar de avond toe spannen mijn borsten wel meer. Maar ik kook al terug, wasje instoppen, wat strijken, stofzuigen ... :)

Lijkt me zalig. Daar verlang ik ook naar. Terug wat zorgen voor mijn gezin. Eerst nog wat herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Noozxx:

Hoh slapen lukt me wel nog niet goed ben moe maar heb pijn een druk op mijn  borsten soms steken mijn rug doet ook pijn pfff nog fjes op mijn tanden bijten 

Ik slaap ook nog niet goed ze maar ben een buikslaper. Veel kussens leggen zodat je wat hoger ligt. Dat helpt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sofie456:

In het begin nam ik echt heel wat pijnstillers. Na 6 dagen enkel nog paracetamol en geen Ibuprofen meer. 

Ja inderdaad ga ik ook doen want als de pijn begint Te komen gaat het niet snel meer weg! Amai wat verschrikkelijk die pijn had dacht echt niet zien aankomen hopelijk gaat die eerste week rap voorbij want hoe ik me nu voel pfff heb er wel lichtjes spijt van toch zeker door die pijn hopelijk veranderd dat gevoel snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Noozxx:

Ja inderdaad ga ik ook doen want als de pijn begint Te komen gaat het niet snel meer weg! Amai wat verschrikkelijk die pijn had dacht echt niet zien aankomen hopelijk gaat die eerste week rap voorbij want hoe ik me nu voel pfff heb er wel lichtjes spijt van toch zeker door die pijn hopelijk veranderd dat gevoel snel!

Dat gevoel verandert zeker, geloof me! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.