Ga naar inhoud

Sofie456 : 22 november 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Sofie456:

Dat gaat pittig worden hé. Ik heb wel gezorgd voor oppas de eerste dagen omdat ik ze niet mag pakken.

Ik hoef die van ons niet meer te heffen gelukkig :) enkel de jongste zal het misschien minder fijn vinden om minder geknuffeld te worden de eerste dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie
10 uur geleden zei Jules90:

Spannend meiden! Hebben jullie makkelijke en comfortabele kleding gekocht/klaarliggen? Misschien nog wat boodschappen in huis halen zodat je je daar de eerste dagen geen zorgen over hoeft te maken? 

Verder over je heen laten komen denk ik ^_^

Ik ga morgen nog een collect en go oppikken. Dan zijn we nog even zoet voor de rest van de week.

kledij probeer ik morgen ook nog eens te bekijken :) wat raad je aan van kledij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Vanneh:

Ik ga morgen nog een collect en go oppikken. Dan zijn we nog even zoet voor de rest van de week.

kledij probeer ik morgen ook nog eens te bekijken :) wat raad je aan van kledij?

Ah dan ben je goed voorbereid denk ik zo. Ik weet het niet, ik ben pas 8 december aan de beurt.. Lees overal dat je het na de operatie koud kan hebben dus dan is een warme trainingsbroek wel lekker. Ook een shirt en vest met rits of knopen omdat je niks over je hoofd aan wil trekken na de operatie. Verder moet ik het ook nog zien haha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Jules90:

Ah dan ben je goed voorbereid denk ik zo. Ik weet het niet, ik ben pas 8 december aan de beurt.. Lees overal dat je het na de operatie koud kan hebben dus dan is een warme trainingsbroek wel lekker. Ook een shirt en vest met rits of knopen omdat je niks over je hoofd aan wil trekken na de operatie. Verder moet ik het ook nog zien haha :D

Ja idd iets met een rits :) 8 dec zal er ook snel gaan zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Vanneh:

Ik ga morgen nog een collect en go oppikken. Dan zijn we nog even zoet voor de rest van de week.

kledij probeer ik morgen ook nog eens te bekijken :) wat raad je aan van kledij?

Tegen mij hebben ze gezegd om best iets aan te doen met knopjes zodat het niet over het hoofd moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sofie456:

Ik kan er niet meer van slapen... het is nu 4.27u en moet vandaag nog werken.zzzzzzz... ik kan de slaap maar niet vatten. Morgen is het zo ver. 

Pfff ik zou het ook niet meer houden van de spanning! Nog een dagje werken en een nachtje slapen en dan heb je ze gewoon al :D  hopelijk stress je hem niet teveel vandaag :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sofie456:

Ik kan er niet meer van slapen... het is nu 4.27u en moet vandaag nog werken.zzzzzzz... ik kan de slaap maar niet vatten. Morgen is het zo ver. 

Jaaaa spannend hoor!! :D logisch dat je er niet van kan slapen.. Nog 1 dagje werken en je hebt je nieuwe boobs :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sofie456,

Meis, ik wil je alvast heel veel succes wensen voor morgen. Morgen kun je lekker slapen en als je dan wakker wordt, dan heb je BOOBS :43:.

Good luck. Komt helemaal goed :71:.

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Sofie456:

Dank je wel allemaal voor de steun. Ik laat het op mij afkomen, maar het laat me niet los waarschijnlijk ook omdat ik het al zo lang wil en het nu eindelijk zo ver is. 

Dat is ook niet gek hè meid! Maar het gaat allemaal goed komen :53: hoe laat ben je aan de beurt? In ieder geval lekker op tijd naar bed en hopen dat je een beetje lekker kan slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Jules90:

Dat is ook niet gek hè meid! Maar het gaat allemaal goed komen :53: hoe laat ben je aan de beurt? In ieder geval lekker op tijd naar bed en hopen dat je een beetje lekker kan slapen!

Om 10 .15u ben ik aan de beurt. Ik heb net een longontsteking gehad, gelukkig wel genezen maar je weet nooit of ze dan niet opereren. Dat bezorgt me Xtra stress. Hopelijk kan ik wat slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sofie456:

Om 10 .15u ben ik aan de beurt. Ik heb net een longontsteking gehad, gelukkig wel genezen maar je weet nooit of ze dan niet opereren. Dat bezorgt me Xtra stress. Hopelijk kan ik wat slapen.

 

Hopelijk kun je inderdaad een beetje slapen, maar snap het zeker dat het ontzettend spannend is. Dat vind ik nu al en ik moet nog 2 maanden en een beetje wachten haha. In ieder geval heeel veel succes morgen! 

x Auks 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Sofie456:

Om 10 .15u ben ik aan de beurt. Ik heb net een longontsteking gehad, gelukkig wel genezen maar je weet nooit of ze dan niet opereren. Dat bezorgt me Xtra stress. Hopelijk kan ik wat slapen.

Succes meid! We duimen allemaal voor je dat de operatie door gaat :59: slaap lekker! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele uurtjes later in bed. Slapen., weer wakker. Blij dat de nacht voorbij is. Nu in bad want dat zal even niet meer kunnen. Ik ben een echt badmens. Maag is ook al wakker maar moet nog wat geduld hebben. Ik zal blij zijn als alles voorbij is, zo veel stress, ik weet dat dit niet nodig is maar het overkomt me gewoon. Nog heel even geduld dus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.