Ga naar inhoud

Sofie456 : 22 november 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Me even voorstellen, ik ben mama van 2 kindjes, 34 jaar. Ik heb een 80A. Al heel mijn leven struggle ik met mijn boobies maar na 2 borstvoedingskindjes voel ik me erg onzeker. De voornaamste reden om een borstvergroting te laten uitvoeren is voor mijn gemak. Bh kunnen kopen omdat ik hem mooi vind, en niet omdat het enigste model is dat me past. Een kleedje niet kunnen kopen omdat het  te veel open is. Als ik voorover  buig staat mijn bh altijd open. Het gemak dat ik  niet hoef na te denken hoe ik mijn kindjes  oppak, en of alles nog goed  zit. Er zal een wereld voor me opengaan daar ben ik zeer van.

Ondertussen heb ik 2 consults gehad bij Dr Verdonck en word ik als alles goed verloopt volgende week woensdag geopereerd. Ik ben nu NL ziek en hoop tegen dan helemaal genezen te zijn. Anders kan het niet doorgaan. Ik ga voor 295cc Motiva. Ik wil gewoon natuurlijke mooie borsten. Ik zou op een volle C uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo allemaal

 

Volgende week woensdag word ik geopereerd door Dr Verdonck. Ik ben goed ziek geweest, en hoop dat mijn longen zuiver klinken anders kan het niet doorgaan. 

 

Ik ga voor 295/275 Cc van Motiva. 

295 als het kon, anders 275. 

Ik heb nu een volle A cup en zou op een volle C moeten uitkomen. Zo spannend...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sofie456:

Hallo allemaal

 

Volgende week woensdag word ik geopereerd door Dr Verdonck. Ik ben goed ziek geweest, en hoop dat mijn longen zuiver klinken anders kan het niet doorgaan. 

 

Ik ga voor 295/275 Cc van Motiva. 

295 als het kon, anders 275. 

Ik heb nu een volle A cup en zou op een volle C moeten uitkomen. Zo spannend...

 

 

Hi Sofie! Wat spannend zeg. Ben je zenuwachtig? Heel fijn dat het al bijna zo ver is voor je!

 

je zit in een vergelijkbare situatie als ik. Ik heb nu A70/75 en wil ook richting een C. Mij werd Motiva 235 aangeraden maar ik ga morgen nog eens passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jules90:

Ja, fijn hoor! Zeker omdat er zo'n tijd tussen het 1e consult en je nieuwe boobs zit haha!

Welke maat had je tijdens je 1e consult in gedachten?

Ik wil dat het nog natuurlijk was en kwam toen uit op 275cc. De grootste maat vond ik te groot nl 315cc, maar ik twijfelde aan de 275. De dokter zei dat 295 ook nog misschien kan maar dat bekijkt hij tijdens de operatie zelf. Ik wil dat het natuurlijk is dus laat ik dat over aan hem. Het zal een volle C worden. Gewoon dat zeggen vind ik best raar. Ik kijk er zo naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Sofie456! Ik werd op 18/10 geopereerd door dr. Verdonck en kreeg ook 295cc. Normaal gezien was er voor mij ook 275cc afgesproken maar ik heb daarna beslist om beide te laten voorzien en dit kort voor de operatie nog te bespreken met Verdonck :-) ik had ook een A-cup en hij zei me wel dat die 295cc op het randje naturel/fake zou zijn maar het was dus wel zeker mogelijk. Ik ben heel erg blij met men keuze en vind ze absoluut niet te groot! Integendeel...naar mijn mening kon en mocht er zelfs nog meer in :-D 350cc had ook gemogen! Haha. Ik draag nu 80C in men sportbh's. In kledij valt het niet op dat ik een bv heb ondergaan. Ik droeg voorheen ook al te grote en voorgevormde bh's :-) succes alvast!!! Bij dr. Verdonck ben je in goede handen! Topchirurg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Bunny87:

Hey @Sofie456! Ik werd op 18/10 geopereerd door dr. Verdonck en kreeg ook 295cc. Normaal gezien was er voor mij ook 275cc afgesproken maar ik heb daarna beslist om beide te laten voorzien en dit kort voor de operatie nog te bespreken met Verdonck :-) ik had ook een A-cup en hij zei me wel dat die 295cc op het randje naturel/fake zou zijn maar het was dus wel zeker mogelijk. Ik ben heel erg blij met men keuze en vind ze absoluut niet te groot! Integendeel...naar mijn mening kon en mocht er zelfs nog meer in :-D 350cc had ook gemogen! Haha. Ik draag nu 80C in men sportbh's. In kledij valt het niet op dat ik een bv heb ondergaan. Ik droeg voorheen ook al te grote en voorgevormde bh's :-) succes alvast!!! Bij dr. Verdonck ben je in goede handen! Topchirurg! 

Dat zei hij bij mij ook dat 295 het maximum was. Ik wil zeker niet te groot dus ik laat hem beslissen. Heb jij ook Motiva genomen? Ik draag ook van die maximalisers. Ik denk dat het niet te veel opvalt, alleen dat die bh's nu niet meer gaan openstaan. Zo benieuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sofie456:

Dat zei hij bij mij ook dat 295 het maximum was. Ik wil zeker niet te groot dus ik laat hem beslissen. Heb jij ook Motiva genomen? Ik draag ook van die maximalisers. Ik denk dat het niet te veel opvalt, alleen dat die bh's nu niet meer gaan openstaan. Zo benieuwd...

Ja ik heb ook de Motiva (ergonomics full). Hij vroeg me voor de operatie: zou je spijt hebben mocht het iets te groot zijn of eerder spijt als het iets te klein zou zijn. En omdat ik zei dat ik spijt zou hebben dat het te klein zou zijn zijn we toch voor de 295 gegaan. Eerlijk gezegd vind ik ze echt niet (te) groot! Ik had groter verwacht. Ben heel blij dat ik niet voor de 275 gegaan ben. Uiteindelijk is dat niet zoveel verschil hoor, maar toch :-) zo spannend voor jou!!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Bunny87:

Ja ik heb ook de Motiva (ergonomics full). Hij vroeg me voor de operatie: zou je spijt hebben mocht het iets te groot zijn of eerder spijt als het iets te klein zou zijn. En omdat ik zei dat ik spijt zou hebben dat het te klein zou zijn zijn we toch voor de 295 gegaan. Eerlijk gezegd vind ik ze echt niet (te) groot! Ik had groter verwacht. Ben heel blij dat ik niet voor de 275 gegaan ben. Uiteindelijk is dat niet zoveel verschil hoor, maar toch :-) zo spannend voor jou!!! Xx

Heb jij toevallig foto's van je ingreep of album? Zo benieuwd naar je resultaat aangezien je ong dezelfde beginsituatie als mij had. Indien je dat niet wil ook goed hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Bunny87:

Ja ik heb ook de Motiva (ergonomics full). Hij vroeg me voor de operatie: zou je spijt hebben mocht het iets te groot zijn of eerder spijt als het iets te klein zou zijn. En omdat ik zei dat ik spijt zou hebben dat het te klein zou zijn zijn we toch voor de 295 gegaan. Eerlijk gezegd vind ik ze echt niet (te) groot! Ik had groter verwacht. Ben heel blij dat ik niet voor de 275 gegaan ben. Uiteindelijk is dat niet zoveel verschil hoor, maar toch :-) zo spannend voor jou!!! Xx

Hoi @Bunny87, zou ik met je mee mogen kijken? :) ik ben ook een patiënte van Verdonck,

 

Groetjes Gwenny

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Sofie456:

Heb jij toevallig foto's van je ingreep of album? Zo benieuwd naar je resultaat aangezien je ong dezelfde beginsituatie als mij had. Indien je dat niet wil ook goed hoor. 

Ja ik ben ook wel benieuwd! Ik heb vanmiddag na mijn 2e consult namelijk ook besloten om voor 295 CC te gaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Vanneh:

Veel succes woensdag! Ik ga donderdag en weet ook niet zo goed wat ik nog allemaal in orde moet proberen te krijgen thuis... ik heb vooral schrik voor de combinatie met de kindjes... 

Dat gaat pittig worden hé. Ik heb wel gezorgd voor oppas de eerste dagen omdat ik ze niet mag pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meiden! Hebben jullie makkelijke en comfortabele kleding gekocht/klaarliggen? Misschien nog wat boodschappen in huis halen zodat je je daar de eerste dagen geen zorgen over hoeft te maken? 

Verder over je heen laten komen denk ik ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jules90:

Spannend meiden! Hebben jullie makkelijke en comfortabele kleding gekocht/klaarliggen? Misschien nog wat boodschappen in huis halen zodat je je daar de eerste dagen geen zorgen over hoeft te maken? 

Verder over je heen laten komen denk ik ^_^ik heb al 2hemden met knopjes klaarliggen en mijn vriezer is gevuld voor de hele week. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.