Ga naar inhoud

Dreamcatcher : 14 november 2017 : Dr. Koeijers : Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

Hoihoi :)

 

Tijd om mezelf ook even voor te stellen. Ik ben 23 jaar en woon in Den Bosch. Afgelopen dinsdag ben ik geopereerd door Drs. Koeijers in Bosch en Duin. Ik begon met een 75A cup en ga, als het goed is, met 330cc anatomisch (tussen de borstspier) naar een volle C-cup. Het is nog heel erg wennen om nu in de spiegel te kijken, gezien ik vrijwel geen borsten had staat alles nu megastrak en is de bovenkant opgezwollen. Ik hoop dat dit weg gaat trekken. 

 

De reden dat ik op dit forum ben gekomen, is om andere ervaringen te lezen. Er staan heel veel videos op YouTube, maar zo'n Nederlands forum is toch heel fijn - gezien er mensen bij dezelfde plastische chirurg geweest zijn en er hier meer over het gehele proces gekletst kan worden. 

 

Wens jullie een hele fijne dag en vast tot snel hier op het forum,

 

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Jasmijn_:

Welkom, leuk dat je je hebt aangemeld hier!! :D

 

Hoe gaat het tot nu qua pijn, is het te doen?

En hoe heb je het proces ervaren tot nu toe?

Wat een leuk welkom! :D 

De pijn is nu, 3 dagen later, eindelijk iets aan het wegtrekken volgens mij. Alleen soms flinke steek onder mij oksels en nog even wennen aan het 'aanwezige', haha. Ãlles is flink gezwollen. De eerste drie dagen waren flink pittig, terwijl ik normaal een hoge pijngrens heb. Maar het is het allemaal waard. Ben megabenieuwd naar de veranderingen in de volgende weken :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Dreamcatcher:

Wat een leuk welkom! :D 

De pijn is nu, 3 dagen later, eindelijk iets aan het wegtrekken volgens mij. Alleen soms flinke steek onder mij oksels en nog even wennen aan het 'aanwezige', haha. Ãlles is flink gezwollen. De eerste drie dagen waren flink pittig, terwijl ik normaal een hoge pijngrens heb. Maar het is het allemaal waard. Ben megabenieuwd naar de veranderingen in de volgende weken :-)

 

Gelukkig wordt het al iets minder!! Nu is het ergste achter de rug en wordt het alleen maar leuker :D

Heb je ook vrijaf genomen om even gelimiteerd lui te zijn? :P En heb je iemand die een beetje lief voor je is en voor je zorgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-11-2017 om 19:35 zei Jasmijn_:

 

Gelukkig wordt het al iets minder!! Nu is het ergste achter de rug en wordt het alleen maar leuker :D

Heb je ook vrijaf genomen om even gelimiteerd lui te zijn? :P En heb je iemand die een beetje lief voor je is en voor je zorgt?

Sorry dat ik nu pas reageer, ik had er op een of andere gekke manier helemaal overheen gekeken :22: Ik ben 10 dagen vrij, dus ik kan nog tot woensdag rustig aan doen. Merk dat alles minder pijn doet, alleen 's ochtends na het slapen staat het toch nog wat strakker. Straks maar weer eens spieken in de spiegel. Het blijft toch onwerkelijk om van vrijwel niets naar iets te gaan!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Dreamcatcher:

Sorry dat ik nu pas reageer, ik had er op een of andere gekke manier helemaal overheen gekeken :22: Ik ben 10 dagen vrij, dus ik kan nog tot woensdag rustig aan doen. Merk dat alles minder pijn doet, alleen 's ochtends na het slapen staat het toch nog wat strakker. Straks maar weer eens spieken in de spiegel. Het blijft toch onwerkelijk om van vrijwel niets naar iets te gaan!! 

 

Geeft niet hoor, je mist heel makkelijk een berichtje! :53:

Fijn dat je even lekker vrij hebt om bij te komen van alle heisa! Moet je vanaf woensdag weer fulltime aan de slag?

Goed om te horen dat het beter gaat qua pijn :) Is het verband er al af? Kan ik me voorstellen, ik kan ook echt niet wachten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.