Ga naar inhoud

Anne1985 : 12 december 2017 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Hiebij zal ik mij in het kort voorstellen. 

Ik denk al vanaf mijn 15e a 16e levensjaar aan een borstvergroting. Ik heb het nooit doorgezet maar nu er naar een zwangerschap nog minder van mijn al kleine borsten over is heb ik toch de beslissing gemaakt om de vergroting door te zetten.

Ik heb nu cupmaat 80b, ben 180 meter en weeg 70 kilo. Ik heb met de pc afgesproken dat ik anatomische implantaten krijg en hij probeerd ongeveer 470cc te plaatsen.

De operatie staat voor 12 december gepland dus dat is al snel. Ik kijk er erg naar uit!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Sorry voor de late reactie, zie hem nu toevallig voorbij komen.

Maar 5 december komt nu wel heel dichtbij. Ik snap dat je heel zenuwachtig bent. Jij hebt een wissel dus al een keertje meegemaakt allemaal.

 Voor mij is het allemaal nieuw. Ik ben nog helemaal niet zenuwachtig .... ik kijk er tot nu toe alleen maar heel erg naar uit, wil dit zo graag. Waarschijnlijk wordt ook ik in de loop van de week wel steeds zenuwachtiger. 

Hoe laat moet je dinsdag? 

Ik heb nog geen tijd gehoord...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anne1985 mocht je willen kletsen met allemaal dames die in december aan de beurt zijn net als jij dan is op dit forum een club voor december vrouwen.

 

Als je kijkt op mijn profiel dan kan je de club aanklikken en je aanmelden voor de club, als je dan toe gelaten ben door @Jaydee dan wel even de kalender invullen zodat iedereen je kan steunen op jou dag.

Wij steunen en helpen elkaar daar allemaal !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip @Zee-Bra 77 maar ik ben al aangemeld bij de club van december ;)

 

Spannend wel he... jij dus 1 dagje eerder, het komt nu echt dicht bij. Ik heb eerlijk gezegd nog helemaal geen zenuwen, de mensen om mij heen lijken zich meer druk te maken hihi. Ik laat het maar gewoon over me heen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
11 uur geleden zei Anne1985:

Zo ik ben weer online. Het is allemaal heftig verlopen. Waar kan ik mijn operatieverslag kwijt @best_boobie

En dan gelijk een vraagje aan alle dames... 

Hebben jullie in het begin ook zo'n last gehad van heftig gezwollen borsten? Ik maak mij best wel zorgen of het goed gaat komen.

Liefs Anne

Hoi hoi
Dat mag gewoon hier, net als alle volgende updates :)
Dit is jouw operatieverslagtopic namelijk :35: 

Oei.. ben benieuwd wat er zo heftig gegaan is dan?

In het begin kunnen borsten idd nogal gezwollen zijn.. er is maar 1 remedie: Rustig aan, echt even goed oppassen nu de komende dagen, EN veeeeeeeeeeeeeeeeeeel water drinken!!

 

Neem je medicatie op tijd, en als je hulp nodig hebt met je medicijnen, stuur me dan even een pb :)

 

Gefeliciteerd met je boobs meid! Ik denk dat alles gewoon in orde is, zoals je het vertelt.. Mocht 1 borst erg gaan spannen en flink groter worden dan de ander, dan moet je wel ff aan de bel trekken.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hierbij mijn operatieverslag;

 

Afgelopen dinsdag 12 december ben ik geopereerd. Ik was de eerste op de planning en werd om 8.00 uur al geopereerd. Het is uiteindelijk wel wat heftiger geweest dan ik van te voren bedacht had. Ze konden mij eerst het infuus niet goed prikken. Poging 4 door anesthesie zelf lukte wel. Eenmaal de operatie achter de rug (die overigens goed ging) werd ik super misselijk. Heb uiteindelijk alles onder gespuugd. Niet echt fijn met veel pijn in dat gebied. Uiteindelijk kwam de chirurg kijken om te checken en zag dat 1 borst dikker was geworden. Hij dacht aan een bloeding. Toen moest ik weer geopereerd worden. Uiteindelijk had de arts het toch verkeerd gezien want bleek geen bloeding maar zwelling te zijn. Maar wel fijn dat ze geen risico nemen. Uiteindelijk waren we rond 20.30 uur weer thuis en helemaal op. 

Ik blijf meer last houden van die borst en die is ook meer gezwollen dan de andere kant. 

De afgelopen dagen ben ik echt nog heel moe geweest en kon ik weinig. Hebben meer dit?

Ik hoop dat het allemaal goed komt!

 

Bedankt @best_boobie voor je reactie. Dat ik heel veel water moet drinken wist ik niet. Dat ga ik dan gelijk vanaf nu doen. 

De zwelling zit bij mij vooral bovenin mijn borst. Ziet er nu eigenlijk nog niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inmiddels 13 dagen PO en heb al vanaf het begin last van mijn linker borst. Deze heeft meer zwelling dan de rechter en voelt vervelend aan bij de hechting. Voor 4 dagen terug zijn de knoopjes van de hechtingen verwijderd en de verpleegkundige gaf aan dat het er allemaal mooi uit ziet.

Nu zag ik vanmorgen tot mijn verbazing deze verdikking onder de hechting zitten. Weet iemand of dit een mondor cord is of toch wellicht iets anders? 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Anne1985:

Ik ben inmiddels 13 dagen PO en heb al vanaf het begin last van mijn linker borst. Deze heeft meer zwelling dan de rechter en voelt vervelend aan bij de hechting. Voor 4 dagen terug zijn de knoopjes van de hechtingen verwijderd en de verpleegkundige gaf aan dat het er allemaal mooi uit ziet.

Nu zag ik vanmorgen tot mijn verbazing deze verdikking onder de hechting zitten. Weet iemand of dit een mondor cord is of toch wellicht iets anders? 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Yep, dit is een mondors cord :)
Geen zorgen, gaat vanzelf over!

Ik verhuis dit topic even naar je eigen topic, omdat het ook niet bij de complicaties hoor :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt @best_boobie voor de snelle reactie!

Ik hoop dat het vlot weg trekt, ik heb er namelijk best veel last van. Maar ben zeker blij dat het uiteindelijk iets vrij onschuldigs is.

 

@best_boobie of iemand anders ... enig idee (tips) hoe ik dit gebied ontzien kan zodat de band van de bh er niet zo op drukt? 

Ik zou er heel erg mee geholpen zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Anne1985:

Bedankt @best_boobie voor de snelle reactie!

Ik hoop dat het vlot weg trekt, ik heb er namelijk best veel last van. Maar ben zeker blij dat het uiteindelijk iets vrij onschuldigs is.

 

@best_boobie of iemand anders ... enig idee (tips) hoe ik dit gebied ontzien kan zodat de band van de bh er niet zo op drukt? 

Ik zou er heel erg mee geholpen zijn! 

je zou twee zakdoeken op kunnen rollen en in dezelfde richting als de monders cord, naast deze streep leggen (aan weerskanten 1 dan). Zorg dat de rolletjes stevig zijn (dus stoffen herenzakdoeken zou handig zijn, denk ik) en als je dan de bh band erover draagt, komt de band niet aan de mondors cord, maar rust op de zakdoeken....

Of heb je iets gelachtigs (kleine coolpacks?)
Deze ongekoeld over die plek leggen en daar de bh band op, zodat de druk wat meer verdeeld wordt.. 

Even zo uit mijn blote hoofd verzonnen he, dus geen idee of het helpt...

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Toch nog een vraagje na 4,5 week po :unsure:... ik blijf namelijk een klein stresskipje.

 

Klopt het dat er na zo'n tijd nog steeds redelijk veel zwelling aanwezig is? Het is al een stuk minder dan wat het geweest is maar het blijft aanwezig. Ook voelen mijn borsten en tepels nog heel beurs en zijn super gevoelig. 

 

Klopt dit allemaal na 4,5 week?

@best_boobie wellicht een antwoord? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anne1985:

Toch nog een vraagje na 4,5 week po :unsure:... ik blijf namelijk een klein stresskipje.

 

Klopt het dat er na zo'n tijd nog steeds redelijk veel zwelling aanwezig is? Het is al een stuk minder dan wat het geweest is maar het blijft aanwezig. Ook voelen mijn borsten en tepels nog heel beurs en zijn super gevoelig. 

 

Klopt dit allemaal na 4,5 week?

@best_boobie wellicht een antwoord? 

Ik hoop niet dat je na 4w nog zwelling hebt anders schiet er straks niets meer over bij mezelf :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Anne1985:

Toch nog een vraagje na 4,5 week po :unsure:... ik blijf namelijk een klein stresskipje.

 

Klopt het dat er na zo'n tijd nog steeds redelijk veel zwelling aanwezig is? Het is al een stuk minder dan wat het geweest is maar het blijft aanwezig. Ook voelen mijn borsten en tepels nog heel beurs en zijn super gevoelig. 

 

Klopt dit allemaal na 4,5 week?

@best_boobie wellicht een antwoord? 

Jawel hoor, dat kan heel goed. Het is bij iedereen anders, dus laat je niet gek maken door diegenen die beweren dat ze geen vocht meer hebben met 4,5 week po :)
Ik ging met 6 weken po gewone bh's dragen en had dan aan het einde van de dag wat afdrukken van die bh in mijn boobs staan. Na 3 maanden had ik dat niet meer. Dat lag dus echt eraan dat ik met 6 weken nog vocht in mijn boobs had. Dus geen stress, is normaal!
Ook wat niet iedereen heeft, is normaal, want iedereen herstelt anders :) 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei best_boobie:

Jawel hoor, dat kan heel goed. Het is bij iedereen anders, dus laat je niet gek maken door diegenen die beweren dat ze geen vocht meer hebben met 4,5 week po :)
Ik ging met 6 weken po gewone bh's dragen en had dan aan het einde van de dag wat afdrukken van die bh in mijn boobs staan. Na 3 maanden had ik dat niet meer. Dat lag dus echt eraan dat ik met 6 weken nog vocht in mijn boobs had. Dus geen stress, is normaal!
Ook wat niet iedereen heeft, is normaal, want iedereen herstelt anders :) 

 

xx BB

Oh wat fijn om te horen :D

Ik zag het al helemaal voor me dat ik uiteindelijk met 2 verschillende grotes door het leven zou moeten. Verder ziet het er namelijk heel mooi en rustig uit maar die linker borst blijft maar groter.... 

Ook voor mij geldt 'geduld' :rolleyes:

 

@best_boobie bedankt weer voor je antwoord! Super :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.