Sign in to follow this  
Raquelreed

Zelfbruiner voor de borstvergroting

Recommended Posts

Hi meiden,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en 19 december is het eindelijk zo ver! Dan krijg ik 450cc mentor hp dual plane door dr Peters:33:

Ik heb netjes een formulier meegekregen met alle dingen waarmee ik rekening moet houden ter voorbereiding van de operatie en zo las ik dat je op de dag van de operatie geen bodylotion etc op mag hebben, wat natuurlijk erg begrijpelijk is. Maar misschien een hele stomme vraag (vandaar dat ik eigenlijk ook nog niet de praktijk hierover durf te bellen misschien haha:67:) ik gebruik eigenlijk al jaren Dove bodylotion waar een klein tintje in zit waarmee je het hele jaar door een kleurtje mee kan opbouwen, maar dat kleurtje is dus helemaal in mijn huid getrokken. Ik zal me hier dus niet mee in smeren op de dag van de operatie maar kan het kwaad dat ik iets van een soort zelfbruiner op heb tijdens de operatie? Of moet ik nu al beginnen met schrobben:154:

Hopelijk weet iemand hier het antwoord op en anders zou ik toch eventjes moeten bellen met deze vraag haha

Lijkt mij, dat als je gewoon gedoucht hebt op de ochtend voor je operatie en daarna idd niks meer opsmeer,  het geen probleem is.

Zou hem voor de zekerheid al 2 dagen voor de operatie niet smeren... dan is ie zeker niet meer aanwezig óp je huid,  op de dag van de operatie.

Xx BB

@best_boobie

bedankt voor je reactie!:D

ja zat er zelf ook aan te denken om het inderdaad al een paar dagen voor de operatie even niet in te smeren voor de zekerheid, kans bestaat wel dat het kleurtje dan nog aanwezig ondanks het douchen en schubben, tenzij ik het er echt af schrob haha

Sign in to follow this