Ga naar inhoud

BV SJA Beekmans, Parkkliniek, Consult 17-11


TessDz

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Wat ben ik blij dat ik dit forum tegenkwam op internet.. Mijn naam is Tessa, 25 jaar en heb gisteravond een consult gehad voor een borstvergroting bij het Park Medisch Centrum, SJA Beekmans. 

 

Ik kwam heeelemaal happy de parkkliniek uit. Hij heeft mij van alle benodigde info voorzien (dacht ik). Ik heb te weinig weefsel, dus de prothese zal achter de borstspier komen. Toen lag de keuze bij mij: rond of anatomisch? Het kon allebei zei hij. Wilde ik meer vorm bovenin? Rond. Mijn borsten staan ver uit elkaar, wil ik ze optisch naar elkaar toe hebben? Anatomisch. Twee maten gepast, kom ik uit op anatomisch 255 cc. 

Toen belde ik een vriendin die ook een borstvergroting heeft en zij begon vragen te stellen waardoor ik nu enorm ga twijfelen. Zij begon over dual plane? Ik heb alleen uitleg gehad over voor of achter de borstspier. Er zijn geen foto's genomen, er is niet getekend en hij heeft ook niet gevoeld.. Ook heb ik niks gehoord over het eventuele draaien van anatomische prothese (wel zelf gelezen al). Het was wel een rommelig consult, maar dit komt omdat ik tegelijkertijd met een vriendin was. Dus we hadden een dubbel consult achter elkaar..
Net even gebeld en ik kan kosteloos langskomen om alles nog een keer te bespreken in het nieuwe jaar. Operatie wil ik half april 2018.

Wat is jullie ervaring met een consult? Is er getekend, zijn er foto's gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.