Ga naar inhoud

Baloe : 22 december 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hai Hai,

Ik ben 27 jaar en moeder van 2 kindjes. Na de 2 zwangerschappen zijn mijn borsten  van een volle b naar een hele kleine b gegaan. Ik noem het 'theezakjes. 

Nu ben ik me gaan verdiepen in pc en was uitgekomen bij Diana Gabriel en daar had ik gisteren eigenlijk een afspraak. Die heb ik gecanceld omdat ik verdere zoektocht heb gedaan en meer ben gaan verdiepen in klinieken en vooral naar PC. Ik kwam dus Frans straten (heyendael kliniek) tegen en die schijnt goed aangeschreven te zijn. En dat las ik dus ook overal. Ik had zo iets van ja ! Die man wil ik dat hij mijn borstvergroting gaat doen. Gister avond ben ik op consult geweest en eerst een gesprek met tanne gehad en daarna met Frans straten zelf. Erg fijn gesprek en werd erg op me gemak gesteld, aangezien ik erg zenuwachtig was.

Ik heb uiteraard wat maatjes gepast en ga voor de 375 of 400 cc dual plane hoog profiel. 

Nu heb ik een afspraak op 22 december! Zo spannend!! Zijn er meerdere vrouwen die 22 december bij Frans straten de operatie ondergaan? 

Zou het leuk vinden om wat verhalen te horen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Baloe

 

Hoi hoi, 

 

Omdat ik zie dat je een datum hebt, heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzchtelijk bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Baloe Hoi!

 

Fijn dat je consult goed is bevallen ik ben 18 December aan de beurt bij Frans! :D 

 

We hebben een clubje voor dames die in December aan de beurt zijn, kunnen we gezellig buurten en elkaar steunen in December. Je kunt je aanmelden via onderstaande link als je dat leuk lijkt! :) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!!:D

 

Bij jou gaat alles ook al in een stroomversnelling lees ik, spannend!!

Ik heb zelf volgende woensdag een consult bij hem staan en word ook 22 december geopereerd, dus wij kunnen elkaar steunen :53:

 

Vond je het moeilijk om een maat te kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Aloysa:

@Baloe Hoi!

 

Fijn dat je consult goed is bevallen ik ben 18 December aan de beurt bij Frans! :D 

 

We hebben een clubje voor dames die in December aan de beurt zijn, kunnen we gezellig buurten en elkaar steunen in December. Je kunt je aanmelden via onderstaande link als je dat leuk lijkt! :) 

Wat leuk zeg! Ik heb me verzoek ingediend om mee te babbelen in die groep! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Jasmijn_:

Welkom op het forum!!:D

 

Bij jou gaat alles ook al in een stroomversnelling lees ik, spannend!!

Ik heb zelf volgende woensdag een consult bij hem staan en word ook 22 december geopereerd, dus wij kunnen elkaar steunen :53:

 

Vond je het moeilijk om een maat te kiezen?

Ja het is idd heel snel gegaan haha.. 

Wat leuk zeg ! Kunnen we mekaar idd heel goed steunen.

Ik vond de maat erg lastig idd. Hij begon met een 350cc en die vond ik aan de kleine kant. Ik denk zelf dat ik voor een 375cc ga want 400 vond is ook net te groot aa gezien ik zelf niet zo groot ben (1.63),wel brede heupen dus Frans straten zei dat de 375cc een mooi formaat is! 

Wat voor maat krijg jij ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Baloe:

Ja het is idd heel snel gegaan haha.. 

Wat leuk zeg ! Kunnen we mekaar idd heel goed steunen.

Ik vond de maat erg lastig idd. Hij begon met een 350cc en die vond ik aan de kleine kant. Ik denk zelf dat ik voor een 375cc ga want 400 vond is ook net te groot aa gezien ik zelf niet zo groot ben (1.63),wel brede heupen dus Frans straten zei dat de 375cc een mooi formaat is! 

Wat voor maat krijg jij ? 

Dan is 375 een mooie tussenmaat toch, precies goed! Ik weet nog niet welke maat, mag woensdag gaan passen :D

 

Zit je al bij de kerstballenclub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Jasmijn_:

Dan is 375 een mooie tussenmaat toch, precies goed! Ik weet nog niet welke maat, mag woensdag gaan passen :D

 

Zit je al bij de kerstballenclub?

Oh echt! Wat spannend zeg ! 

Ik heb me verzoek ingediend dus ik wacht af haha dan kunnen we lekker mee babbelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai @Baloe Welkom op het forum :) Fijn dat je een goed consult had bij Frans.

Gefeliciteerd met je datum! Spannend meid. Ik ga zelf ook door Frans geopereerd worden maar helaas wel pas volgend jaar zomer! Ik ga je volgen ben benieuwd hoe het verder zal gaan bij je. 

 

XMissBeauty

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei MissBeauty:

Haai @Baloe Welkom op het forum :) Fijn dat je een goed consult had bij Frans.

Gefeliciteerd met je datum! Spannend meid. Ik ga zelf ook door Frans geopereerd worden maar helaas wel pas volgend jaar zomer! Ik ga je volgen ben benieuwd hoe het verder zal gaan bij je. 

 

XMissBeauty

dankje :D jaaa heel spannend! ben zo benieuwd hoe mijn herstel zal gaan en hoe ze eruit gaan zien! oeh ook spannend waarom pas volgend jaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ en @Baloe Ik moet nog zolang wachten op mijn operatie omdat ik nog aan het sparen ben :blush: En omdat mijn vriend dan ook 3 weken thuis zal zijn! Ik heb al zo lang de wens voor een borstvergroting, Heb in september de knoop door gehakt en ben toen op consult gegaan bij Frans ik wilde graag weten wat er mogelijk was en wat het zou gaan kosten.. Ik was zo blij na het consult dat  ik had besloten om alvast een operatie datum vast te laten zetten wat gelukkig ook kon :D het zou evt ook al wel eerder kunnen dan de datum die nu vast staat, Maar dan moet mijn vriend ook weer apart vrij nemen! 

 

Had het ook liever nu al laten doen maar ja moet ook nog even het laatste beetje sparen en dan kan het gaan gebeuren:wub:  ik ben alweer een stapje dichterbij, Merk wel dat het soms heel moeilijk is om nog zo lang te moeten wachten... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei MissBeauty:

@Jasmijn_ en @Baloe Ik moet nog zolang wachten op mijn operatie omdat ik nog aan het sparen ben :blush: En omdat mijn vriend dan ook 3 weken thuis zal zijn! Ik heb al zo lang de wens voor een borstvergroting, Heb in september de knoop door gehakt en ben toen op consult gegaan bij Frans ik wilde graag weten wat er mogelijk was en wat het zou gaan kosten.. Ik was zo blij na het consult dat  ik had besloten om alvast een operatie datum vast te laten zetten wat gelukkig ook kon :D het zou evt ook al wel eerder kunnen dan de datum die nu vast staat, Maar dan moet mijn vriend ook weer apart vrij nemen! 

 

Had het ook liever nu al laten doen maar ja moet ook nog even het laatste beetje sparen en dan kan het gaan gebeuren:wub:  ik ben alweer een stapje dichterbij, Merk wel dat het soms heel moeilijk is om nog zo lang te moeten wachten... 

Dat is een hele begrijpelijke en logische reden om het nog even uit te stellen! Maakt het niet minder leuk natuurlijk... Je hebt in ieder geval de beslissing genomen, kan je extra lang genieten van het vooruitzicht van grotere boobs :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.