Ga naar inhoud

Mumofthree84 : 13 november 2017 : Dr. A. Damen : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben Mumofthree84 en zoals mijn naam het al zegt; een moeder van 3 (jonge) kids. 

Momenteel ben ik aan het herstellen van de operatie (borstvergroting) die ik afgelopen maandag heb ondergaan.

En aangezien dit een voorstel topic zal ik er niet op doorgaan. ;) Die ben ik nog van plan te plaatsen in een operatieverslag.

Doordat ik een paar dagen van te voren ben gewisseld van arts ben ik hier terecht gekomen. Ik moest mij alleen nog voorstellen, vandaar dit bericht.

 

Ik zal binnenkort nog even een verslag van mijn operatie plaatsen. Eerst even kijken hoe ik herstel...(gaat trouwens wel goed) 

 

Liefs, Mumofthree84

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Mumofthree84

 

hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb de titel eventjes aangepast en het topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, en ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk in 1 topic bij elkaar staan.

 

Doe rustig aan, neem op tijd je pijnstilling, en ik wens je een goed herstel.

 

Welke kliniek ben je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel vermelden.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.