Ga naar inhoud

De ruimte tussen de borsten


Aanbevolen berichten

Hoi, 

 

Even vraag. Ik heb nu een aantal albums van verschillende chirurgen bekeken en het valt mij op dat veel vrouwen een brede spleet hebben tussen de borsten. Bij vrouwen zonder protheses hebben de borsten soms een smalle spleet, echt zo smal lijntje omdat de borsten zelf tegen elkaar zitten. Hebben jullie hier een mening over? Als groentje heb ik nog niet zo veel gezien over protheses en een beeld of de borsten wel of niet dicht op elkaar zitten. Bij natuurlijke borsten ook geen ervaring, want ik ben plat. Maar daar komt hopelijk in het voorjaar verandering in en krijg ik eindelijk borsten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn borsten staan ook best ver uit elkaar zoals te zien is in mijn album. Ik ga volgende week op consultatie bij Plovier om te horen of hij het kan oplossen.

 

Algemeen wordt gezegd dat de borsten dichter bij elkaar kunnen komen door bredere prothesen of door de spier een beetje meer in te snijden naar het midden toe. Maar ik weet dus ook niet of dit bij iedereen mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het 9 januari laten doen. Onderstaande foto is van mei. Toen ongeveer 4 maanden po.

 

Gewoon een "smal spleetje" hier hoor ;)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/11/2017 om 18:32 zei Monstrea:

Hoi, 

 

Even vraag. Ik heb nu een aantal albums van verschillende chirurgen bekeken en het valt mij op dat veel vrouwen een brede spleet hebben tussen de borsten. Bij vrouwen zonder protheses hebben de borsten soms een smalle spleet, echt zo smal lijntje omdat de borsten zelf tegen elkaar zitten. Hebben jullie hier een mening over? Als groentje heb ik nog niet zo veel gezien over protheses en een beeld of de borsten wel of niet dicht op elkaar zitten. Bij natuurlijke borsten ook geen ervaring, want ik ben plat. Maar daar komt hopelijk in het voorjaar verandering in en krijg ik eindelijk borsten! 

 

Wat ik me nu altijd afvraag... :D 

Als je over een speeltje spreekt wil je dit dan in kleding en dus wanneer je een bh aanhebt? Of ook gewoon naakt met je armen naast je lichaam? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.