Ga naar inhoud

Kimmie.0707: BV Oriëntatiefase: Eerste consult 19 november 2010: Bergman Dhr van Drunen


kimmie.0707

Aanbevolen berichten

Hallo dames!

Ik zal me ook maar even voorstellen;

Ik ben Kimberley 19 jaar en ben vorige week voor een consult geweest bij Dhr van Drunen in Den Haag. Ik ben 1.68 weeg 59 kg en heb nu een cupmaat 70C (pas geleden laten meten bij Hunkemoller!) ik dacht namelijk dat ik een 75B had, maar ze zien er nou niet echt groot (als een C uit) en heb ze liever wat groter, want voel me nu niet echt vrouwelijk en vind ze zelf wel aan de kleine kant, en de groeien ook niet meer.

Nu heb ik dus een aantal vragen en hoop dat er meiden/dames zijn die ze kunnen beantwoorden :1:

- iemand bekend met/bij Dhr van Drunen (den haag)?

- ik hoor sommige over Dhr van Drunen in Scheveningen, is dit dezelfde chirurg ??

- ik heb nu een kleine C en wil graag een grote C, mij is geadviseerd om 260cc te nemen.. iemand die dit ook heeft ?

- wat is beter, VOOR of ACHTER de borstspier ??

Verder dames die bij de Bergman kliniek Den Haag zijn geweest !?

Zie er weinig die bekend zijn met DHR VAN DRUNEN ?????? :23:

Ik ben benieuwd naar reacties..... afz Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi meis..

Welkom hier...

Ik ben zelf niet erg bekend bij de bergmankliniek.. maar er zijn veel meiden hier die daar gweest zijn dus dat komt wel goed qua informatie..

maar het verschil tussen kleine C en grote C is niet heel erg groot?

wat hebben ze bij jou geadviseerd? Ik denk dat als je van jezelf al een 70C hebt dat je dan wel voor de borstspier kunt nemen... ervoor is iets natuurlijker en beweegt mooier mee!!

succes met je beslissingen!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

In een andere post van jouw op dit forum liet je ook nog het volgende weten :

Mij is door Dhr van Drunen 260cc ONDER de spier met GLADDE protheses geadviseerd.

Hij zei erbij dat onder de spier natuurlijker affect geeft en de ruwe protheses sneller stuk kunnen gaan.

Weet iemand of dit klopt, heeft iemand hier ervaring mee, of meer info voor mij ??

Wat plaatsing betreft (voor- , achter de spier) , dat heeft beide voor- en nadelen .

Vind het maar raar dat je gladde protheses worden aangeraden terwijl dat deze tijd bijna 'uit den boze' is ...

Voor algemene info (plaatsing/gald of ruw / profiel enz.) waar je zelf kan doorklikken naar nog meer interessante weetjes over borstvergroting klik je gewoon HIER

Je wordt er zeker wat wijzer van :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.