Ga naar inhoud

SanT1987 : 19 december 2017 : Dr. Oostveen : Mediconsult : Haarlem


Aanbevolen berichten

Hallo! Even voorstellen. Ik ben Sandra, 30 jaar oud en heb 1 zoontje van 3 jaar. Na zijn geboorte bleef er niks over van mijn borsten, ze zijn compleet leeg van boven. Daarom de knoop doorgehakt na 2 jaar twijfelen! 19 dec is de datum. Ik krijg 275 cc dual plane, ben 166 lang en 58 kilo. Wil niet te groot en dit vond ik heel mooi staan. Ben benieuwd naar ervaringen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, welkom op het borstenforum. Door wie word je geopereerd? 

Goed hoor, dat je de stap genomen hebt :35:.

Gaat je vast heel mooi staan, die 275cc, bij jouw lengte en gewicht. 

Zodra je wat meer berichten geplaatst hebt, kun je ook bij wat meiden van ongeveer hetzelfde postuur, gewicht en aantal cc's  vragen of je hun foto's mag zien. Dan heb je een klein beetje een idee over hoe het ongeveer wordt. Dat kun je natuurlijk nooit precies zeggen, want ieder lichaam is anders, het hangt af van het merk van de protheses en van de projectie, die je kiest. 

Nou meis... veel plezier iig hier. Ik hoop dat je veel informatie zult krijgen. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

Hey meis, welkom op het borstenforum. Door wie word je geopereerd? 

Goed hoor, dat je de stap genomen hebt :35:.

Gaat je vast heel mooi staan, die 275cc, bij jouw lengte en gewicht. 

Zodra je wat meer berichten geplaatst hebt, kun je ook bij wat meiden van ongeveer hetzelfde postuur, gewicht en aantal cc's  vragen of je hun foto's mag zien. Dan heb je een klein beetje een idee over hoe het ongeveer wordt. Dat kun je natuurlijk nooit precies zeggen, want ieder lichaam is anders, het hangt af van het merk van de protheses en van de projectie, die je kiest. 

Nou meis... veel plezier iig hier. Ik hoop dat je veel informatie zult krijgen. 

 

Xx Jaydee 

Dankjewel!! Leuk om hier te lezen, en ervaringen te delen. Ik wordt geopereerd door dokter Oostveen. Ik ga zeker kijken! X Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

Hi @SanT1987 spannend!!! Ik ben nu bijna 3 weken p/o, het 6 weken niks kunnen doen aan sport/inspanning vind ik persoonlijk het vervelendste, de ingreep an sich en de napijn vond ik meevallen. Het is meer het ongemak. Aftellen voor jou, heerlijk vooruitzicht! Succes en veel plezier op het forum! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Deevoted1981:

Hi @SanT1987 spannend!!! Ik ben nu bijna 3 weken p/o, het 6 weken niks kunnen doen aan sport/inspanning vind ik persoonlijk het vervelendste, de ingreep an sich en de napijn vond ik meevallen. Het is meer het ongemak. Aftellen voor jou, heerlijk vooruitzicht! Succes en veel plezier op het forum! X

Hi! Dankjewel! Gelukkig viel het mee, je hoort zoveel verschillende verhalen qua herstel. Daar ben ik het meest benieuwd naar, heb altijd Zo weinig geduld. Niet kunnen sporten is inderdaad ook even vervelend maar dat is niet anders..jij helemaal blij en tevreden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

Geduld is zo’n beetje het toverwoord heb ik inmiddels geleerd. Eerst geduld tot je consult, daarna hou je het bijna niet meer tot je operatie en daarna geduld tot je weer vanalles kunt doen (vooral geduld met lingerie shoppen) en ook nog wat geduld op het echte eindresultaat van je nieuwe boobs :lol:. Ik ben boven verwachting tevreden, ik heb niks te klagen, geen horror en alleen maar lof. Alleen de borstband vind ik niet leuk, hoewel die wel weer helpt met een beetje zij slapen en wat extra support. Hoop dat jij straks ook zo’n voorspoedige tijd hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.