Ga naar inhoud

Wie kan mij raad geven. Hoelang mag je niet tillen ? Huishoudelijke taken doen?


Aanbevolen berichten

Hallo

Ik werk in de thuiszorg met oudere mensen. Ik moet zowel mensen tillen als huishoudelijke taken zoals dweilen, stofzuigen,zware boodschappen doen.

Ik moet binnenkort geopereerd worden.

Hoelang mag ik deze dingen allemaal niet doen.

Kan ik dit na 2 weken terug? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie en @KK-love ik ga een borstvergroting laten doen bij dokter Verdonck. Ik krijg 14 dagen van hem maar mag een verlenging aan de huisarts vragen. Ik lees hier heel veel dat je gelijk stofzuigen en dweilen zes weken niet goed kunt. Ik moet soms mensen van over de 80 kilo optillen en ik stofzuig en dweil altijd op mijn werk dat is mijn job als huishoudhulp.

Ik zou niet willen na 2 weken als ik mensen moet tillen dat mijn borsten niet goed genezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei liesje:

@best_boobie en @KK-love ik ga een borstvergroting laten doen bij dokter Verdonck. Ik krijg 14 dagen van hem maar mag een verlenging aan de huisarts vragen. Ik lees hier heel veel dat je gelijk stofzuigen en dweilen zes weken niet goed kunt. Ik moet soms mensen van over de 80 kilo optillen en ik stofzuig en dweil altijd op mijn werk dat is mijn job als huishoudhulp.

Ik zou niet willen na 2 weken als ik mensen moet tillen dat mijn borsten niet goed genezen. 

Verdonck is ook een van de pc's die (zover ik weet) adviseert niet te tillen en niet dat zwaarder huishoudelijk werk te doen de eerste 6 weken.. 
In Belgie krijgen jullie ziekteverlof, in Nederland behoort het niet onder de ziektewet, een operatie waar je zelf voor kiest.. Misschien is het een mogelijkheid om nog 2 weken (of 3) vakantie op te nemen na je ziekteverlof?

Verdonck kan waarschijnlijk maximaal 14 dagen verlof geven, maar heb je specifiek met hem besproken wat jouw werkzaamheden zijn?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei liesje:

Hallo

Ik werk in de thuiszorg met oudere mensen. Ik moet zowel mensen tillen als huishoudelijke taken zoals dweilen, stofzuigen,zware boodschappen doen.

Ik moet binnenkort geopereerd worden.

Hoelang mag ik deze dingen allemaal niet doen.

Kan ik dit na 2 weken terug? 

 

5 uur geleden zei liesje:

@best_boobie en @KK-love ik ga een borstvergroting laten doen bij dokter Verdonck. Ik krijg  van hem maar mag een verlenging aan de huisarts vragen. Ik lees hier heel veel dat je gelijk stofzuigen en dweilen zes weken niet goed kunt. Ik moet soms mensen van over de 80 kilo optillen en ik stofzuig en dweil altijd op mijn werk dat is mijn job als huishoudhulp.

Ik zou niet willen na  weken als ik mensen moet tillen dat mijn borsten niet goed genezen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei liesje:

@best_boobie en @KK-love ik ga een borstvergroting laten doen bij dokter Verdonck. Ik krijg  dagen van hem maar mag een verlenging aan de huisarts vragen. Ik lees hier heel veel dat je gelijk stofzuigen en dweilen zes weken niet goed kunt. Ik moet soms mensen van over de 80 kilo optillen en ik stofzuig en dweil altijd op mijn werk dat is mijn job als huishoudhulp.

Ik zou niet willen na  weken als ik mensen moet tillen dat mijn borsten niet goed genezen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.