Ga naar inhoud

Kapselvorming?


Borsten30

Aanbevolen berichten

Hi allemaal, 3 weken geleden een bv gehad, 350 cc achter de spier geplaatst. Als ik wat dingen wil weten Google ik en kom ik elke x op het borstenforum uit. Vandaar mijn aanmelding. Re en Li voelt soepel aan maar Li is wel wat dikker boven op dan re. Steeds twijfel ik zal toch niet te veel doen? Ik ben nl niet echt een stilzitter en dit valt ook niet mee met 2 kids. De pc heeft het vorige week gezien en leek tevreden, moest wel over 6 weken terug komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Borsten30

 

Hoi hoi

 

Dat er na 3 weken nog steeds enigszins een zwelling zit is niet ongewoon, dit kan nog vocht zijn, maar de protheses moeten ook nog helemaal gaan indalen, als dit gebeurt zul je zien dat de zwelling bovenop ook minder gaat worden.

De eerste 6 weken word je kapsel aangemaakt,en als je dat proces teveel gaat verstoren kunnen er kleine scheurtjes in dat kapsel komen, dit geneest wel weer, maar kan er op de lange duur voor zorgen dat er overmatige kapselvorming ontstaat.dus probeer je wel aan de regels te houden, en echt zorgen dat je niet teveel doet.

 

Dat je geen stilzitter bent is natuurlijk een positieve eigenschap, maar nu even niet, natuurlijk is het met 2 kinderen soms lastig, maar het gaat hier wel om je herstel, en je geneest maar 1 keer, doe dat dan in 1 keer goed, want het zou toch zonde zijn als je door teveel te doen, later complicaties zou krijgen.

 

Door wie en waar ben je geholpen, en welke datum, dan ga ik even de titel aapassen en het topic verhuizen naar een andere categorie.

 

x

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.