Ga naar inhoud

Julliette88 : 4 december 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Eindelijk heb ik de stap genomen om ook onder het mes te gaan.

Ik ben een alleenstaande moeder van 3 kids, ik ben 29 jaar. 

Ik wou al jaren lang een borstvergroting maar stelde het elke keer uit. 

 

Nu ben ik via hier ( want keek eerst de kat uit de boom) bij dr. Straten terecht gekomen. Ik heb woensdag mijn eerste consult. Ik heb een paar jaar geleden al eerder een consult gehad bij het velthuis kliniek gehad maar toen werd ik zwanger van mijn jongste.

 

Ik ben zo plat als een dubbeltje, op 1 of andere manier is het nooit gegroeid ( haha) maar heeft behoorlijk veel impact op mij. Ik voel mij zo de meeste vrouwen zich gewoon niet vrouwlijk. Maar daar gaat verandering in komen.

 

Nu heb ik al wel een beeld wat ik wil. Ik zou graag een grote C neiging naar D willen. Het liefst niet rond maar anatomische prothese.

 

Nu heb ik woensdag de consult en vind het enorm spannend als het aan mij ligt word ik die week erop al geopereerd.

 

Hoe deden jullie dat met kindjes? Ze zijn bij mij 9, 6 En bijna 4 jaar. Helaas heb ik weinig familie waarop ik terug kan vallen en komt veel op mij terecht. Wel komt mij vader uit het buitenland en zal mij dan kunnen helpen.

 

En hoe waren jullie eraringen met dr straten?

 

Groetjes X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

 

Na jaren wachten, uitstellen en twijfelen heb ik de keuze genomen om nu op mijn 29e een borstvergroting te doen.

 

Ik had vandaag een afspraak bij dr straten in het Heyendaal kliniek. Heel spannend. 

Ik moest eerst een vragenlijst invullen dat ging best snel, toen werd mij het 1 en ander uitgelegd, allemaal heel duidelijk. Even later mocht ik bij dr straten op gesprek komen, super spannend want ik was ontzettend aan het twijfelen of ik nou rond of anatomische prothese wou, anatomisch ging toch mij voorkeur uit.. Bij het passen bleek dus dat rond totaal niet bij mij zou staan en werden er anatomische protheses gepast. 

Ik had al aangeven dat ik ze niet klein wil hebben maar ook niet te groot, ik wou niet achteraf spijt hebben dat ze te klein zou zijn want als je het doet moet je het ook goed doen.

 

Ik krijg nu 440 cc dual plane high projection anatomische protheses.

 

Datum is al heel snel 4 december. Ik vind het super spannend maar ook fijn dat dit probleem eindelijk na jaren afgelopen is. 

 

Ik dacht ik moet dit mededelen want ik ben zo blij als een kind in een snoep winkel.

 

Groetjes!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Aloysa:

Wat fijn dat je consult goed bevallen is, ik ben 18 december aan de beurt bij dr. Straten! Ben je al uit over het aantal cc etc?

 

 

Ik krijg 440 cc . Ik weet niet eens wat hij de eerste keer erin deed maar die vond ik te klein. Ik zei gelijk heb je niet groter haha. Toen kwam 440 cc. Ben daar ontzettend blij mee.

 

Hoeveel cc krijg jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Julliette88

 

Hoi hoi, 

 

Super dat je nu de knoop hebt doorgehakt en je gelijk een operatie datum hebt, ik heb eventjes de titel aangepast, zo is die meer gelijkend met de andere in deze categorie.

Verder kun je nu in dit topic alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Nu lekker af tellen, en voor je het weet heb je nw boobs.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Julliette88:

Ik krijg 440 cc . Ik weet niet eens wat hij de eerste keer erin deed maar die vond ik te klein. Ik zei gelijk heb je niet groter haha. Toen kwam 440 cc. Ben daar ontzettend blij mee.

 

Hoeveel cc krijg jij?

Ik krijg 400 en 450 cc wegens borstverschil, rond, high profile, dual

plane :) dr. Straten had er bij mij eerst ook wat kleiners ingedaan, maar die haalde hij er al vrij snel uit en toen deed hij deze maat er in. Dat was toch nog net wat mooier:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei gastmama:

Zit je al bij het decemberclubje? is hartstikke gezellig met allemaal meiden die in december geholpen worden en een paar die al geholpen zijn. de club heet alle kerstballen verzamelen

Nee nog niet.

 

Moet mij weg nog zien te vinden hier want snap er nog niet veel van hahah. Ik zal eens kijken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Aloysa:

Ik krijg 400 en 450 cc wegens borstverschil, rond, high profile, dual

plane :) dr. Straten had er bij mij eerst ook wat kleiners ingedaan, maar die haalde hij er al vrij snel uit en toen deed hij deze maat er in. Dat was toch nog net wat mooier:wub:

Haha dat was bij mij ook idd. Hij zag aan mij dat ik toch wat groter wou. Fijn dat hij zo mee denkt.

 

Toch spannend. Want ik had vorige week gebeld, kon gelijk een week later op consult komen en 2 weken later al worden geopereerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Julliette88:

Nee nog niet.

 

Moet mij weg nog zien te vinden hier want snap er nog niet veel van hahah. Ik zal eens kijken 

Ik heb je gisterenavond een uitnodiging gestuurd. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum!! :D

 

Wat heb je al snel je operatie! Je hoeft nog maar heel eventjes te wachten ^_^

Ik heb zelf aankomende woensdag een consult bij dr. van Straten en mijn operatiedatum is gepland om 22 december, dus ik kan mooi kijken hoe het bij jou allemaal gaat haha

 

Zou leuk zijn als je mee komt kletsen bij de kerstballenclub!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo dames,

 

Hier weer een klein update van mij.

 

Ik ben niet veel actief maar zo nu en dan probeer ik wat van mij te laten horen. Met 3 kids ben je toch zo druk en alles wat erom heen komt kijken.

 

Het gaat hier super super! Ik heb totaal geen last van niets. Medicatie neem ik alleen als ik ga slapen voor de comfort maar verder niet.

 

Vannacht voor het eerst op mijn rug geslapen. De kids waren een nachtje bij hun vader dus ging ik naar mijn vriend, ik had tegen hem gezegt dat ik nog niet op mijn rug durfde te slapen hij zei kom ik help je. Zo gezegt zo gedaan. wat lag dat fijn naar 2 weken op de bank met duizenden kussen. Ondertussen  ook nog iets anders gedaan  :3::58: hahah en ook nog zonder sport bh.....hahaha. verder heb ik heerlijk geslapen tot half 6 toen kreeg ik toch pijn aan mijn rug. Uiteindelijk durfde ik ook nog op mijn zij te liggen met de voedingskussen en heb ik heerlijk geslapen tot 11 uur. Toen voelde ik wel een raar gevoel in mijn rechterborst/decolleté..beetje drukken gevoel dus even  de borstband wat op een lagere pitje gezet. Puntje bij pijltje gaat het hier goed. Linkerborst is wat trager met zakken dan rechts. De wondjes genezen ook goed. Smeer nu elke dag bio olie. Wel plakt soms mijn bh aan de korstje, is dat normaal? Of zal ik gaasjes kopen? 

 

Ik maak vaak foto's en wat ik zie een verschil elke dag zo bijzonder. Mocht er behoeftes zijn om te kijken naar mijn foto's mag je altijd een pbtje sturen want nog steeds kom ik er niet uit hoe ik ze moet uploaden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.