Gigi36

Gigi36 : 14 november 2017 : Dr. van Heijningen : Duinbergen Clinic

Recommended Posts

Hallo iedereen

Gisteren was het eindelijk zover... heb 295 cc achter de borstspier laten plaatsen. Wel al heel veel pijn gehad :( nu lijken ze nog heel groot maar veronderstel dat dat het vocht is en dat het nog wat zal minderen???  Mercikes x

Naar wat ik gelezen heb lijken xe straks wat kleiner en als de spier daarna ontspant worden ze weer groter ;)

Ik heb ook 300cc achter de borst gehad. Motiva ergonomix. Moet zeggen dat ze al een stuk minder zijn...je wordt er wel zooo snel gewend aan. :Pik zou ze best nu wel wat groter willen:D

Sowieso wat afwachten voor het juiste resultaat. Ze moeten nog veel veranderen.

hopelijk is de pijn snel onder controle! 

Zal inderdaad afwachten zijn want nu heb ik het er wat moeilijk mee als ik mezelf in de spiegel zie, hoop dat ze nog natuurlijker zullen vallen ... zal dus afwachten worden tot de zwelling weg is ;)

Hi @Gigi36 Ik heb maandag 650cc dual plane gekregen.

Aangezien ik hier veel voorbeeldfoto's heb bekeken en al een tijd "actief" ben wist ik dat ze in het begin niet zo mooi zouden zijn... 

Ik ben nu al super blij met hoe ze eruit zien.

Heb geduld, ze worden vast prachtig!

heb jij al foto's in je album? ik wel, mocht je willen dat ik je toevoeg dan roep je maar;)

@Gigi36

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

Ik heb gedeeltelijk de titel aangepast, waar en door wie ben je geholpen, dan kan ik dat nog even in de titel vermelden zodat die compleet is.

Neem goed op tijd je pijnstilling in, ook 's nachts, zo bouw je dan een spiegel op en zul je gaan merken dat het dragelijker gaat worden.

Ik wens je een goed herstel.

x

Is gewoon verschieten ik kom van een 75A en twijfelde lang tss 255 ml en 295 ml. Nu staan ze heel bol vooral naar de zijkant toe... zal nog wel allemaal op zijn plooi komen hoop ik ... ik ben geopereerd door dr. Ivar van heijningen duinbergen clinic. Heel tevreden van. Was veel te nerveus hij heeft me voor de ingreep wat kunnen geruststellen. Vanacht voor de 1ste keer wat kunnen slapen had wel veel pijn bij het opstaan vooral in mijn rechterborst een branderige zeurende [email protected] proficiat :)

Ik ben nog enorm moe en vooral bij het opstaan veel pijn, is alsof er een olifant op me staat ... hoop dat het vandaag overdag wat beter zal zijn met de pijn. Ik heb ook geen zittend gat hihi dus loop de muren op dat ik niets in het huishouden kan doen, heb voor vier weken een poetshulp geregeld, ze komt vanmiddag voor de eerste keer. Mijn dochtertje is gisteren ook ziek gevallen ze ligt met koorts in de zetel dus veel rusten zal er vandaag ook niet inzitten. Mag vanmiddag op controle, zal het eens vragen of mijn borsten nog wat zullen veranderen en of het van de zwelling is dat ze zo bol staan. En jij @Brabbeltje een beetje kunnen slapen? 

@KK-love hey neen heb nog geen foto's in album weet ook nog niet goed hoe ik dat moet doen, zal het eens bekijken, hier is het dag 4 PO, heel veel pijn toen ik opstond maar nu cava met pijnstiller, heb zo echt geen idee welke cup mijn borsten er nu uitzien, ik denk een C, moet vanavond op controle zal het allemaal eens vragen :) 

Hi @Dreamcatcher @Gigi36 om dat spiegelbeeld moeten jullie je niet te veel zorgen maken hoor! 

Onze boobs veranderen nog tot ongeveer 1 jaar na operatie.

Meeste resultaat zie je pas na 2 tot 6 maanden.

Nog even geduld dus!:53:

• Like 1

Hi @Gigi36 hoe ging het vandaag?

En de controle?

Ik ben heel benieuwd naar je foto's als het je gelukt is ze er op te zetten!

Voor nu nog lekker rustig aan doen!:53: