Ga naar inhoud

Gigi36 : 14 november 2017 : Dr. van Heijningen : Duinbergen Clinic


Aanbevolen berichten

Hi @Gigi36 Ik heb maandag 650cc dual plane gekregen.

Aangezien ik hier veel voorbeeldfoto's heb bekeken en al een tijd "actief" ben wist ik dat ze in het begin niet zo mooi zouden zijn... 

Ik ben nu al super blij met hoe ze eruit zien.

Heb geduld, ze worden vast prachtig!

heb jij al foto's in je album? ik wel, mocht je willen dat ik je toevoeg dan roep je maar;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gigi36

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb gedeeltelijk de titel aangepast, waar en door wie ben je geholpen, dan kan ik dat nog even in de titel vermelden zodat die compleet is.

 

Neem goed op tijd je pijnstilling in, ook 's nachts, zo bouw je dan een spiegel op en zul je gaan merken dat het dragelijker gaat worden.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is gewoon verschieten ik kom van een 75A en twijfelde lang tss 255 ml en 295 ml. Nu staan ze heel bol vooral naar de zijkant toe... zal nog wel allemaal op zijn plooi komen hoop ik ... ik ben geopereerd door dr. Ivar van heijningen duinbergen clinic. Heel tevreden van. Was veel te nerveus hij heeft me voor de ingreep wat kunnen geruststellen. Vanacht voor de 1ste keer wat kunnen slapen had wel veel pijn bij het opstaan vooral in mijn rechterborst een branderige zeurende pijn....@brabbeltje proficiat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog enorm moe en vooral bij het opstaan veel pijn, is alsof er een olifant op me staat ... hoop dat het vandaag overdag wat beter zal zijn met de pijn. Ik heb ook geen zittend gat hihi dus loop de muren op dat ik niets in het huishouden kan doen, heb voor vier weken een poetshulp geregeld, ze komt vanmiddag voor de eerste keer. Mijn dochtertje is gisteren ook ziek gevallen ze ligt met koorts in de zetel dus veel rusten zal er vandaag ook niet inzitten. Mag vanmiddag op controle, zal het eens vragen of mijn borsten nog wat zullen veranderen en of het van de zwelling is dat ze zo bol staan. En jij @Brabbeltje een beetje kunnen slapen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KK-love hey neen heb nog geen foto's in album weet ook nog niet goed hoe ik dat moet doen, zal het eens bekijken, hier is het dag 4 PO, heel veel pijn toen ik opstond maar nu cava met pijnstiller, heb zo echt geen idee welke cup mijn borsten er nu uitzien, ik denk een C, moet vanavond op controle zal het allemaal eens vragen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-11-2017 om 10:08 zei Gigi36:

Zal inderdaad afwachten zijn want nu heb ik het er wat moeilijk mee als ik mezelf in de spiegel zie, hoop dat ze nog natuurlijker zullen vallen ... zal dus afwachten worden tot de zwelling weg is ;)

 

Hier ook dinsdag geopereerd en exact hetzelfde als ik in de spiegel kijk. Heb je gekozen voor anatomisch of rond? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Gigi36:

@KK-love hey neen heb nog geen foto's in album weet ook nog niet goed hoe ik dat moet doen, zal het eens bekijken, hier is het dag 4 PO, heel veel pijn toen ik opstond maar nu cava met pijnstiller, heb zo echt geen idee welke cup mijn borsten er nu uitzien, ik denk een C, moet vanavond op controle zal het allemaal eens vragen :) 

Hi @Gigi36 hoe ging het vandaag?

En de controle?

Ik ben heel benieuwd naar je foto's als het je gelukt is ze er op te zetten!

Voor nu nog lekker rustig aan doen!:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Gigi36:

Hi @Dreamcatcher ik heb anatomisch gekozen en jij?

@KK-love gisteren iets beter vandaag vermoeiende dag zit met barstende koppijn :( controle was ok geneest mooi wel nog vocht. Mijn ondersteunende medische bh is een 70C ... wat ik wou :) hoe gaat het bij jullie?

Hier ook anatomisch 330cc tussen de borstspier. Het staat nu nog wat bol aan de bovenkant, hoop echt dat dat wegtrekt. Wat zei je chirurg over de bolling? Hoop dat je hoofdpijn snel weg is, wat vervelend nu erbij.

 

Fijne dag. XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies, hoe is het met jullie? hier al wat beter, wel nog pijn maar al minder of vorige week. Vooral na een nachtje slapen blijft het veel pijn doen bij het opstaan. De zwellingen zijn al aan het minderen en nu durf ik mezelf al meer in de spiegel bekijken. Kan ondertussen al zelf een wasje instoppen en dit weekend ook al zelf voorzichtig gekookt. Zware huishoudelijke taken hoef ik gelukkig de komende weken niet te doen, we hebben een poetshulp ingeschakeld. Wel 1,5u erover gedaan om mij te douchen haar wassen, drogen, stylen en kleren aan te doen. Zal toch blij zijn als ik terug wat mobieler word ... En met een ziek kindje in huis valt er voor het ogenblik niet zoveel te rusten ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Gigi36, leuk om jouw berichtjes te lezen! Ik heb ook Sebbin implantaten gekregen (op 11 okt j.l. dus ben nu 6 wkn Post Operation) en ben er hartstikke blij mee!!

Je zal vanaf nu iedere dag verbetering gaan merken! En dat is heel fijn! Precies bij 2 wkn PO had ik het gevoel dat ik bijna alles wel weer kon (tsja behalve zware dingen tillen en sporten). 

Succes met je herstel én beterschap voor je kindje! Liefs Nicoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag @Nicoline_W

Hier nu 11 dagen PO en het gaat iedere dag een beetje beter. Juist ben ik nog heel moe. En vooral tegen de avond heb ik altijd meer last. Slaap ook nog altijd op mijn rug en verlang naar de dag dat ik terug mooi op mijn zij in slaap kan vallen. Ben ook heel tevreden met het resultaat is wat ik wou. Niet te groot niet te klein :) Autorijden ging deze week nog niet dus hopelijk gaat dit maandag beter. Mijn dochtertje is ondertussen genezen was een zware bronchitis. In huis kan ik al terug wat kleine werkjes doen, eens stofzuigen, vaat legen, koken, wasje instoppen een klein strijkje doen. Voor de grote huishoudelijke taken heb ik een poetshulp ingeschakeld. Ze komt tem halverwege december, tegen dan moet het wel terug lukken het zelf te doen.  Wens jou ook nog veel succes met het herstel :) vele grtjs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gigi36 Jaaaah dat rugslapen is wat he?! Pffff... ik sliep sinds 2 wkn PO weer af en toe op mijn zij, en vanaf 4 wkn PO denk ik er eigenlijk niet meer over na (en lig 60% van de tijd op mijn zij). 

Fijn dat je meisje weer fit is én superslim dat je een poets hebt geregeld!!

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.