Ga naar inhoud

Consult Van Waes: Cosmipolis: vragen over prijs!


Smile

Aanbevolen berichten

Dag iedereen! 

 

Wat tof dat dit forum bestaat, ik ben er in ieder geval al veel wijzer door geworden.

 

Toch blijf ik met vragen en twijfels zitten over een eventuele BV...

Ik ben reeds op consult geweest bij dokter Van Waes te Brugge, een heel vriendelijke en rustige man die alles goed uitlegde.

Maar op het moment dat ik terug was, had ik opnieuw een heleboel twijfels en nieuwe vragen... zucht.

 

Ik merkte hier al dat er heel wat meiden zijn die net onder de 4000 euro betaald hebben.

De dokter zei me dat ik al snel 5000 euro zou moeten betalen.

Zijn er nog dames die dit bedrag betaald hebben? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Smile het verschil in bedrag zit hem ook in verschil in kliniek of ziekenhuis.

Ik zelf ben door Dr. Nio geopereerd via het OLVG maar in Park kliniek.

Omdat ik boven 500cc heb moest ik 3500 betalen maar anders was het 3100 geweest bij gewone siliconen.

Monobloc hydrogel is ook 3500.

Maar bij Park betaal je alweer meer, ik weet alleen niet hoeveel.

 

Zo is het bij iedere kliniek weer anders.

Duurder is niet altijd beter maar ga uit van bij welke pc jij je goed voelt.

En van welke pc je goede verhalen en voorbeelden ziet hier op het forum.

 

Je kan boven in de zoekbalk zijn naam intypen voor verhalen etc.

Nio werkt niet dan zou je moeten zoeken op olvg, slaz of park (zoekbalk doet het vanaf 4 letters haha)

 

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KK-loveMerci voor je reactie!

 

Ik heb de naam hier al opgezocht maar heel veel vind ik er niet over terug.

 

Bij het lezen op het forum merkte ik ook dat er een prijsverschil zit in het soort implantaat dat wordt gebruikt. Hij raadde mij 380cc aan maar weet totaal niet meer met welke implantaten hij werkt. 

Zo zie je maar dat ik een echt groentje ben hier en in de wereld van de bv’s :-)

 

Ik zet mijn zoektocht verder en boek zowiezo nog consulten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5000 euro is best wel veel geld als je het met anderen van hier vergelijkt. Je kan beter kijken bij wie je een fijn gevoel hebt, want het is niet zo dat het altijd beter is naar mate je meer geld betaald. Ik ben zelf ook bij dr Nio geweest en heb 3500 betaald voor hydrogel implantaten. De zoekbalk geeft geen resultaten bij 3 letters. Evt kun je drnio intoetsen. Er zijn hier namelijk veel vrouwen door hem geholpen. 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei gastmama:

Ik betaal 4300 voor 340 cc monoblock hydrogel  bij dr nio via het park medich centrum. Als je naar het olvg in amsterdam gaat is het goedkoper. Maar voor mij was amsterdam toch echt te ver weg ;)

Wat een verschil in prijs zeg! En dat terwijl ik ook in de parkkliniek ben geopereerd. Alleen consult in olvg gehad. Toch niet helemaal eerlijk.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, dat bedrag (€5000) lijkt me wel heel hoog! Elke kliniek hanteert wel andere prijzen en de soort en de grootte van de prothese is ook afhankelijk natuurlijk.

Ik betaalde bij dr. Verdonck in Diest (Belgian Breast Clinic) €3395 voor 295cc motiva ergonomics full. Hij biedt ook Sebbin en Mentor aan. De Sebbin kost +- €2500. Van de Mentor weet ik de prijs niet omdat die niet geschikt was voor mij. 

Eerder was ik eens bij dr. Cambier in Gent geweest. Daar zou ik voor zoutwatergevulde prothesen (waarvan ik het merk niet eens weet) €4200 moeten betalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Smile 5000 vind ik persoonlijk ook wel vrij veel voor een gewone vergroting. Of zei hij dat je ook een lift ofzo nodig hebt??

 

Ik ga binnenkort op gesprek bij Plovier en daar begon de prijs vanaf 4200 zeiden ze mij. Maar ik ga dan ook voor een wissel en dat is meestal wel duurder..

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Smile:

@gastmama maar jouw bedrag komt idd ook wel in de buurt van het mijne.

Bedankt om eens te checken.

graag gedaan. Ik weet dat het goedkoper kan, maar ik wilde perse dr Nio en de hydrogels. Dan had ik dus de keuze voor amsterdam of rotterdam. Tja dan pak ik degene die het dichtste bij is. 2 uur rijden na de operatie vind ik meer dan genoeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei x_Fenne_x:

@Smile 5000 vind ik persoonlijk ook wel vrij veel voor een gewone vergroting. Of zei hij dat je ook een lift ofzo nodig hebt??

 

Ik ga binnenkort op gesprek bij Plovier en daar begon de prijs vanaf 4200 zeiden ze mij. Maar ik ga dan ook voor een wissel en dat is meestal wel duurder..

 

xx

Neen, het was enkel voor een vergroting:unsure: x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.