Ga naar inhoud

Even voorstellen..


Marit.

Aanbevolen berichten

Hi allemaal, 

 

Ik ben Marit, 20 jaar, 1.67, slank en cupmaat 75a. Ik wil heel graag een borstvergroting en ben me nu aan het oriënteren om een goede arts te vinden. Ik dacht zelf aan de kliniek van Diana Gabriels, dr. Hupkens of dr. Peters of dr. Nio heb ik ook goede verhalen over gehoord. Ik vind het belangrijk dat het natuurlijk oogt. Iemand tips, ervaringen die ook van een kleine cupmaat komen en naar ongeveer een grote C zijn gegaan? 

Hopelijk kunnen jullie me helpen!

 

Alvast bedankt!:D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marit, 

 

ik ben ook Marit :P haha! Ik word 23 December geopereerd door Hupkens, hij is wat minder ''populair'' omdat hij wat strenger is, opereerd absoluut geen rokers of mensen met overgewicht, het is een beetje een rare vogel maar blijkt een super arts te zijn, heb ook alleen maar mooie resultaten van hem gezien dus ik heb er vertrouwen in! Met de andere artsen heb ik geen ervaring :) Denk ook dat het belangrijk is dat je bij verschillende op consult gaat en dan kiezen voor degene waar jij het beste gevoel bij hebt! Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Marit.

Als ik jou was zou ik alle artsen even opzoeken in de zoekbalk.

Ik kom niet overeen qua slankheid en cupmaat maar ben maandag geopereerd door Nio.

Als je hem wilt vinden kan je beter zoeken op OLVG, SLAZ of Park

 

Diana Gabriels is niet iedereen te spreken over op het forum.

Als alles goed gaat is ze goed maar zodra er een complicatie is heb je pech.

Ook blijkt ze mensen 50 euro te betalen voor een goede recensie.

 

Lees je even in en maak een weloverwogen keuze.

Sommige zijn misschien iets duurder dan andere maar uiteindelijk gaat het om het eind resultaat.

Ik heb bewust wat langer door gespaard zodat ik bij Nio kon. Ik heb 3500 betaald en dat valt opzich nog wel mee...

 

Kijk rustig rond en denk er goed over na!

 

Liefs KK

Link naar reactie
Delen op andere sites

:viannen_01:  bij de gezelligste en informatiefste site voor bv bvk en andere plastische chirurgie!

 

 Ik word zelf in december geholpen door Dr Nio in het park. Ik heb voor hem gekozen omdat de klik er was en hij met monoblock hydrogel werkt. Dat was voor mij een eis voor de pc omdat ik geen silliconen wil ivm de kans op het asia syndroom. lees je gewoon lekker rustig in en ga bij verschillende pc langs. 

 

Veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben afgelopen vrijdag geholpen door dokter hupkens in vlaardingen. Had voor hem gekozen omdat ik veel goede recensies zag. Maar kreeg inderdaad ook een mail via praktijk Gabriel als je goede recensie schrijf je 50 euro krijg. Dit vond ik erg jammer en schrok er best van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

 

Kijk eens op de website van Kliniek Heyendael. Je moet even door de ouderwetse site heen kijken (ze zijn bezig een nieuwe te maken). Een goede kliniek met lieve, fijne mensen die je thuis laten voelen. En de prijs is ook nog eens redelijk te doen, dat is een mooie meevaller. Ik ben hier zelf geweest en had ook een 75A. Dokter Straten is een arts die graag natuurlijk resultaat neerzet. Een aanrader!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.