Ga naar inhoud

Nieuw hier! Kliniek in de buurt of niet (BV)


Laura Palmer

Aanbevolen berichten

Dag allemaal, hier mama van 2, bijna 41 (yikes!) en wat voor de zwangerschappen nog een mooie 75C was is nu een hangende, lege 80b -met moeite- geworden. Bikini's vinden is een crime, al mn oude BH's liggen te verstoffen en als ik in de spiegel kijk zie ik borstjes waar een gemiddelde 70 plusser ook van zou balen.

 

Ik wil dus weer terug naar mn oude maat. Gewoon weer wat voller, niet bang zijn dat ze uit je bikini zwabberen en je gewoon weer fijn voelen met je naakte lichaam. Ik ben 1.70 weeg zo rond de 63 kg en sport drie dagen per week. Mijn hoofd duizelt hier een beetje van alle chirurgen en klinieken en ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Mijn eerste vraag is of het nuttig is om een kliniek in de buurt (Den Haag e.o.) te zoeken ivm consulten, operatie en na controles en hoeveel consulten gangbaar is voordat je de keuze voor een arts/kliniek maakt.

 

Ik heb nog veel meer vragen en twijfels maar moet ergens beginnen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

T is maar net waar jezelf het beste gevoel bij hebt. Complicaties komen in geringe mate voor maar als je een complicatie hebt is dicht bij huis wel prettiger. Ik moest 2 uur rijden naar de kliniek en met een complicatie (die ik had) is dat toch niet heel fijn. Toch ben ik heel blij en tevreden over mijn keuze voor faceland en operatie in bauland kliniek! Echt onwijs lieve medewerkers en artsen in die kliniek!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eerst eens rustig naar het soort prothese. Grofweg wil je silicone of hydrogel? Vandaaruit ga je verder.  Bij silliconen heb je veel keus in pc. Met hydrogel wprd het al een stuk minder. Dan ga je afspraken maken bij een aantal klinieken of pc waar je door hier te lezen een goed gevoel krijgt.

Pc die hier veel genoemd worden zijn van straten, verdonck, nio, wu, plovier... je kunt ze in de zoekbalk vinden maar dan moet je wel 4 letters hebben. 

Ga niet zomaar naar een goedkope kliniek. Ga echt voor die klik met de pc en spaar anders nog even door. Dat is hoe ik het gedaan heb. De pc zal jou vertellen wat bij jou goed zal kunnen en welke soort nodig is om jou idiaal beeld te evenaren. Neem ook foto's mee van borsten die jij mooi vind.

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt 

 

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.