Ga naar inhoud

Maleonie : 14 november 2017 : Dr. Koeijers : Bosch en Duin


Gast Maleonie

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

ik zal me even voorstellen, ik ben Leonie en ben nieuw lid. 

 

Ik heb gister een bv laten doen bij aklinieken in bosch en duin en nu dus herstellende. 

 

Alle kwaaltjes waar ik nu last van heb , heb ik gister allemaal hier gelezen. 

Dankjewel hiervoor, ontzettend nuttig en geruststellend! 

 

Liefs, 

 

leonie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Maleonie:

Hallo allemaal, 

 

ik zal me even voorstellen, ik ben Leonie en ben nieuw lid. 

 

Ik heb gister een bv laten doen bij aklinieken in bosch en duin en nu dus herstellende. 

 

Alle kwaaltjes waar ik nu last van heb , heb ik gister allemaal hier gelezen. 

Dankjewel hiervoor, ontzettend nuttig en geruststellend! 

 

Liefs, 

 

leonie 

Hey hey...ik heb mijn.operatie achter de rug van vrijdag...vind het forum super om te lezen...zo ook.foto's te bezien...helpt u bij twijfel...proficiat alvast x

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Jasmijn_:

Welkom!!

 

Ik ben zelf ook net nieuw, alleen heb ik de BV nog te gaan!

 

Hoe voel je je nu? Al blij mee?

Dankje jij ook welkom! 

Nu kan ik nog niet zeggen dat ik er blij mee ben, alles is gezwollen en doet ontzettend veel pijn! Ik ben nu ook pas op dag 2 na de operatie. 

Ik heb wel 400cc laten zetten, dus ben voorbereid op een langer durend herstel! 

Wanneer ga jij en hoeveel cc??

 

liefs 

 

leonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Rocker:

Hay welkom! 

 

Blij met je resultaat tot nu toe?

Dankje! 

 

Het gaat, alles gezwollen en pijnlijk. Even wachten tot de pijn en zwelling voorbij is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Maleonie:

Dankje jij ook welkom! 

Nu kan ik nog niet zeggen dat ik er blij mee ben, alles is gezwollen en doet ontzettend veel pijn! Ik ben nu ook pas op dag 2 na de operatie. 

Ik heb wel 400cc laten zetten, dus ben voorbereid op een langer durend herstel! 

Wanneer ga jij en hoeveel cc??

 

liefs 

 

leonie

 

Dankje! Nee ik kan me dat voorstellen inderdaad, het gaat ook nog zo veranderen. 

Hoe gaat het met de pijn? Een beetje goed kunnen slapen?

 

Ik heb volgende week woensdag mijn consult en 22 december staat de operatiedatum. Qua cc's heb ik nog geen idee, hoop dat het met passen duidelijk wordt voor me wat ik wil haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-11-2017 om 06:56 zei Jasmijn_:

 

Dankje! Nee ik kan me dat voorstellen inderdaad, het gaat ook nog zo veranderen. 

Hoe gaat het met de pijn? Een beetje goed kunnen slapen?

 

Ik heb volgende week woensdag mijn consult en 22 december staat de operatiedatum. Qua cc's heb ik nog geen idee, hoop dat het met passen duidelijk wordt voor me wat ik wil haha

 

Dag 3 is al een stuk beter gegaan, weinig pijn en voel me al een stuk beter. Ook de zwelling is aan het terug nemen. Het enige wat wel nog is, is dat Mn borsten echt strak naar voren staan, in een punt. Hoop dat dat nog weg gaat! 

 

Bij jou gaat het ook allemaal snel, ben benieuwd. Wat is nu je cupmaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Maleonie:

 

Dag 3 is al een stuk beter gegaan, weinig pijn en voel me al een stuk beter. Ook de zwelling is aan het terug nemen. Het enige wat wel nog is, is dat Mn borsten echt strak naar voren staan, in een punt. Hoop dat dat nog weg gaat! 

 

Bij jou gaat het ook allemaal snel, ben benieuwd. Wat is nu je cupmaat? 

Fijn dat de pijn al een stuk minder is nu! Komt vast wel goed, het verandert nog veel en ze zakken vanzelf wel op hun plaats!

 

Ja gaat zeker hard haha, echt een stroomversnelling! Ik heb nu 75B als ik geluk heb haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.