Ga naar inhoud

Kim1810 : 12 december 2017 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

ik ben kim en sinds 2007 heb ik 325 cc monobloc implantaten.

nu wil ik deze verwisselen alleen twijfel ik heel erg over maat implantaat. 

Vorige week 2e consult had bij faceland dr fresow, wat een aardige geïnteresseerde meedenkende man is.

We hebben het een en ander gepast en kom uit op Ronde motiva prothese 550 of 625 cc...en mag op de dag van de operatie (2 dec) zeggen welke  het geworden zijn...maar vind het enorm lastig aangezien het niet niks is...en echt voorbeelden op internet is niet echt te vinden.

Hoop dat er nog iemand met ervaring is en mij kan helpen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Kim,

 

Ik kan je helaas niet helpen, maar we hebben een leuke groep met meiden die allemaal in december geholpen worden. Misschien vind je het leuk om erbij te komen? we kletsen veel leuke onzin en helpen elkaar door de zware dagen heem :D

De club heet : alle kerstballen verzamelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Kim1810 ik ben even snel in de motiva tabel gaan kijken. En de 625cc is een halve centimeter breder van diameter dan de 550. Maar heeft maar 0,2cm meer projectie. Dus als ik het zo bekijk dan krijg je met de 625 vooral een bredere borst. Dus hangt het er natuurlijk maar net vanaf wat je zelf mooi vindt..

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei x_Fenne_x:

Hey @Kim1810 ik ben even snel in de motiva tabel gaan kijken. En de 625cc is een halve centimeter breder van diameter dan de 550. Maar heeft maar 0,2cm meer projectie. Dus als ik het zo bekijk dan krijg je met de 625 vooral een bredere borst. Dus hangt het er natuurlijk maar net vanaf wat je zelf mooi vindt..

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt xx

 

Bedankt voor je reactie! 

Wilt dit dan ook zeggen dat ze meer naar elkaar toe gaan staan? Of kan het ook zijn juist de andere kant op?

:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gastmama:

hoi Kim,

 

Ik kan je helaas niet helpen, maar we hebben een leuke groep met meiden die allemaal in december geholpen worden. Misschien vind je het leuk om erbij te komen? we kletsen veel leuke onzin en helpen elkaar door de zware dagen heem :D

De club heet : alle kerstballen verzamelen

Haha leuk!!

 

bedankt voor je berichtje :D

 

sorry ik ben hier nieuw en via zoeken kom ik niet bij de groep...kan je me helpen?:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei x_Fenne_x:

Hey @Kim1810 ik weet niet zeker of ze dichter bij elkaar gaan staan als je de bredere neemt. Het kan wel zijn dat het helpt. Maar het hangt misschien ook af van je borstbeen... Ik ga zelf de 27e op consult voor een wissel en dat gaat 1 van mijn vragen zijn dan :blush: xx

 

Oh spannend!!

wat heb je nu en wat heb je in gedachte ?? Welke kliniek heb je een afspraak ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Kim1810:

 

Oh spannend!!

wat heb je nu en wat heb je in gedachte ?? Welke kliniek heb je een afspraak ??

 

Ik heb nu motiva 325cc corsé. En ik dacht naar 400 a 500 te gaan. Ik wil vooral bredere prothesen zodat ik hopelijk meer een spleetje ga hebben. 

Ik heb een afspraak bij Be Clinic bij dr Plovier.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op Tuesday, November 14, 2017 om 20:28 zei Kim1810:

Hallo allemaal

 

ik ben kim en sinds 2007 heb ik 325 cc monobloc implantaten.

nu wil ik deze verwisselen alleen twijfel ik heel erg over maat implantaat. 

Vorige week 2e consult had bij faceland dr fresow, wat een aardige geïnteresseerde meedenkende man is.

We hebben het een en ander gepast en kom uit op Ronde motiva prothese 550 of 625 cc...en mag op de dag van de operatie (2 dec) zeggen welke  het geworden zijn...maar vind het enorm lastig aangezien het niet niks is...en echt voorbeelden op internet is niet echt te vinden.

Hoop dat er nog iemand met ervaring is en mij kan helpen :)

hoi  ik had 300cc heb een wissel gedaan heb nu 550cc kijk maan naar me foto's 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Operatieverslag 12 dec

Ik was om 07.30 uur aanwezig en werd om 07.50 uur opgehaald  08.15 uur narcose en 09.05 uur Wakker...voelde me echt onwijs goed...en ze zijn erg mooi zover ik nu heb kunnen zien!! 

 

Ben voor de 550cc Motiva full gegaan...
10.30 mocht ik weg en ben net 20 min thuis...was een beetje misselijk  :98:maar had daar medicijnen voor gehad dus nu weer goed..nu lekker rustig aan doen.

 

maar wat een top kliniek en wat een lieve mensen daar...een woord gewoon super!! Ik ben zeer tevreden !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.