Ga naar inhoud

Storm voor borstvergroting bij Velthuis Kliniek Enschede, Pc Suckers.


Storm_NL

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. 

Ten eerste wat een fijn forum en wat reageert iedereen fijn op elkaar.

 

Ik ben Storm_NL, voornaam Erica en eindelijk zit ik in een goede situatie om mezelf borsten cadeau te doen. 

Ik ben 1.72. 65 kilo sportief gebouwd (vrij brede schouders en heupen) en mooie borstverpakking met zeer geringe inhoud B cupje. 

 

Altijd heb ik de wens gehad dat mijn lichaam meer in verhouding zou komen en nu is het bijna zover.

 

Ik ben bij een informatie avond geweest bij de Velthuis Kliniek in Enschede en later op consult bij dr Smulders. 

 

Heel fijn gevoel aan het consult overgehouden! Keuze tussen 350 cc en 400 cc rond van Mentor cohesive 2 en gewoon voor de spier, ivm het sporten. 

Prijskaartje € 4.300,-

 

Ik woon in het noorden en twijfel wel een beetje aan Velthuis Kliniek. Ivm de prijs en ze hebben ook een wat lager waarderingscijfer. Tevens is het misschien fijner om in geval van complicaties toch naar een ziekenhuis in de buurt te kunnen. 

 

Ik heb ook informatie opgevraagd bij A-kliniek waarbij ze opereren in vlaardingen maar de rest wel in Groningen kan. De prijs is daar wel lager. 

 

Graag hoor ik je mening of advies over beide Klinieken of Juist een geheel andere Kliniek op pc. 

 

Liefs en alvast bedankt 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.