Ga naar inhoud

Vampierke : 17 december 2010 : Dr. Bronckaers :AZ Sint Jozef Turnhout


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

17 december wordt mijn B-day :1bouncingboobs:

Ik ben in het verleden van 153kg naar 60kg gegaan en ben nadien weer aangekomen naar 78kg.

Mijn 'theezakjes' zijn dringend aan renovatie toe.

En eindelijk, na al die jaren gaat mijn droom nu in vervulling.

Ik word geopereerd bij Dr. Bronckaers in het AZ Sint Jozef te Turnhout.

Ik ben van deze chirurg zéér tevreden, hij heeft in het verleden ook mijn buikwandcorrectie en armlift gedaan met schitterend resultaat.

Ik streep nu de dagen weg van de kalender en ben er zeker van dat 17 december de kers op de taart wordt.

Groetjes,

Vampierke1972 (cool.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey heey

Welkom hier op het forum!

Gefeliciteerd ook met je operatie datum.... :43:

Gelijk een bv met lift dus.. hoeveel cc ga je krijgen, wat is je plaatsing enz?

vind het wel knap van je dat je zoveel bent afgevallen hoor :)

en nu is het tijd dat je ook mooie boobs gaat krijgen!!

Veel aftelplezier en veel plezier hier op het forum :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vampierke,

Welkom hier! :D

17 dec. is al zo! Nog maar even aftellen, vind ook heel knap hoor, zoveel afgevallen! Fijn dat je nog het laatste kunt laten renoveren aan jezelf, wordt zeker de kers op de taart hihi :7:

Ga je topic verhuizen naar de operatieverslagen borstlifting aangezien je je al je datum hebt!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Heey Vampierke,

O was spannend zeg snap heel goed dat je nerveus bent ;)

Een lift erbij is ook nog extra!! Ik wil je heel veel succes wensen en ik weet zeker dat alles goed gaat komen.

Probeer lekker afleiding te zoeken en voor je het weet ben je aan het herstellen ^_^

Succes meid :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vampierke,

Het komt nu echt heel erg dichtbij voor je! :104: Logisch dat de zenuwen beginnen opspelen! Profiteer ervan nog 3 nachtjes in je favoriete houding te slapen! De kers ligt nu bijna op de taart! :101: Alles al een beetje aan kant thuis dat je fijn kunt gaan herstellen?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Vampierke1972 (van dat bouwjaar ben ik ook haha)

Spannend om naar de datum toe te leven he, inderdaad de kers op de taart na zoveel te zijn afgevallen en al een mooie platte buik! Ik heb 29 september een bwc samen met een borstlift met prothesen van 450 cc laten doen, de foto's van mijn borstlift staan hier ook in de gallerij onder het kopje borstlift. Ik vond het ook best eng zo'n lift, want soms zie je foto's.... maar ik ben er echt superblij mee, wat een verschil!

We kunnen elkaar een hand geven qua afvallen, ik ben van 145 kilo naar nu 68 kilo gegaan (1.73m), en ben zoooooo blij met dit mooie slanke lichaam! Ik overweeg nog een dijbeenlift en armlift, zie dat jij ook een armlift hebt laten doen, zou ik daar alsjeblieft eens een foto van mogen zien?

Succes met het afwachten nog ff...

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hey Vampierke1972 (van dat bouwjaar ben ik ook haha)

Spannend om naar de datum toe te leven he, inderdaad de kers op de taart na zoveel te zijn afgevallen en al een mooie platte buik! Ik heb 29 september een bwc samen met een borstlift met prothesen van 450 cc laten doen, de foto's van mijn borstlift staan hier ook in de gallerij onder het kopje borstlift. Ik vond het ook best eng zo'n lift, want soms zie je foto's.... maar ik ben er echt superblij mee, wat een verschil!

We kunnen elkaar een hand geven qua afvallen, ik ben van 145 kilo naar nu 68 kilo gegaan (1.73m), en ben zoooooo blij met dit mooie slanke lichaam! Ik overweeg nog een dijbeenlift en armlift, zie dat jij ook een armlift hebt laten doen, zou ik daar alsjeblieft eens een foto van mogen zien?

Succes met het afwachten nog ff...

Groetjes van Ingrid.

jeetje meidd...wat ben je enorm afgevallen dan ..niet te geloven..mag je zeker trots op zijn ..heb je fotos net bekeken maar ziet er erg goed uit...en je mag zeer zekre trots zijn op jezelf ...

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey vampierke,

Nog 2 dagen te gaan en dan is het zover :1bouncingboobs:

Ik heb ook heel lang getwijfeld om niet bij bronckaers te gaan maar het is dan toch dr plovier geworden.

Heb al veel goeds van hem gehoord hoor de meeste meiden van de omgeving hier die ik ken met een bvg zijn bij hem geweest.

Als je misschien foto's plaatst ben ik wel benieuwd naar zijn resultaat.

Moest het me niet meer lukken om op het forum te komen voor vrijdag: Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Bedankt voor de vele berichtjes van medeleven.

De operatie is goed meegevallen, ik was behoorlijk nerveus...ik wist namelijk niet om hoe laat ik precies aan de beurt was. Gelukkig werd ik redelijk snel gehaald om naar het operatiekwartier te gaan. Nadat ik daar geprikt werd voor het infuus heb ik toch nog wel een klein uurtje moeten wachten. Mijn zenuwen werden er niet minder op. Maar...daar stond plots mijn chirurg himself die me persoonlijk kwam ophalen. Er moest namelijk nog wat gemeten worden + een foto worden genomen en natuurlijk waren we toen maar met zijn tweetjes in de operatiekamer. Hij heeft me op dat ogenblik wel gerust gesteld dat hij er iets moois van ging maken en vermits hij dat al 2x heeft gedaan (buikwandcorrectie en armlift) ging het vanaf toen wat beter.

Ik ben wel flink ziek geweest van de narcose, 's avonds om 19u ben ik naar huis gegaan alhoewel ik op dat ogenblik nog niks had kunnen binnenhouden. De dag nadien geen maagproblemen meer en heb ik mijn schade wel ingehaald :-)

En voila se, nu zit ik hier met de nieuwe borsten :1bouncingboobs: , ik heb ze zelf nog niet echt kunnen bekijken omdat ik nog helemaal ingepakt zit. Morgennamiddag gaan we terug op consultatie en dan mogen de drains eruit en krijg ik 'ze' eindelijk te zien. Ik ben vooral ook benieuwd naar het resultaat van de lift en de verkleining van het tepelhof.

De pijn valt goed mee, eigenlijk heb ik quasi geen pijn. Enkel voor het slapengaan neem ik een Brufen in. Verder probeer ik het kalm aan te doen en te rusten. Misschien dat ik in de loop van de week wel wat foto's zal posten (voor en na)

Groetjes van vampierke1972

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vampierke,

Gefeliciteerd!!! :64: Fijn dat het zo goed is meegevallen op het overgeven van de narcose na! En nu al bijna geen pijn meer, kan niet beter! Spannend zeg dat je ze morgen voor het eerst te zien krijgt! Ben ook benieuwd naar je eerste na-picjes! Doe maar lekker rustig aan en laat je goed verwennen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je nieuwe borsten :1bouncingboobs:

Goed dat alles zo verlopen is buiten het ziek zijn dan.

Leuk dat je ze deze namiddag te zien krijgt spannend hé

Maar dat weer de banen zijn hier spekglad een vriendin van mij heeft een half uur langer dan normaal gereden om in turnhout te geraken dus op tijd vertrekken hé meid!

Ben ook benieuwd naar de foto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

*** Hey Vampierke1972 (van dat bouwjaar ben ik ook haha)

Spannend om naar de datum toe te leven he, inderdaad de kers op de taart na zoveel te zijn afgevallen en al een mooie platte buik! Ik heb 29 september een bwc samen met een borstlift met prothesen van 450 cc laten doen, de foto's van mijn borstlift staan hier ook in de gallerij onder het kopje borstlift. Ik vond het ook best eng zo'n lift, want soms zie je foto's.... maar ik ben er echt superblij mee, wat een verschil!

We kunnen elkaar een hand geven qua afvallen, ik ben van 145 kilo naar nu 68 kilo gegaan (1.73m), en ben zoooooo blij met dit mooie slanke lichaam! Ik overweeg nog een dijbeenlift en armlift, zie dat jij ook een armlift hebt laten doen, zou ik daar alsjeblieft eens een foto van mogen zien?

Succes met het afwachten nog ff...

Groetjes van Ingrid.

Hoe zijn jullie zoveel afgevallen???

Gr. Sanka

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** @ Vampiereke, Heb je al nieuwe foto's zonder de pleisters? Ben er heel benieuwd naar!!!

@ Sanka, ik ben zoveel afgevallen door intensief te gaan sporten. Eerst begonnen met hardlopen (met Evy Gruyaert op de MP3, start to run), achteraf in de polder zodat niemand me zou zien.... Ik kreeg een steeds betere conditie, en ging ook heel gezond eten. Niks geen dieet, want dat had ik al zo vaak geprobeerd, en daar jojo ik alleen maar van. Ik heb mijn hele levens-stijl omgegooit eigenlijk. Probeer wel met het avondeten de koolhydraten een beetje te beperken, dus niet teveel aardappels of pasta ofzo. Maar verder eet ik nu weer zo'n 5-6 boterhammen op een dag hoor, gezonde tussendoortjes als handje nootjes, bakje kwark, fruit etc. Een jaar of 2 geleden heb ik bodypump ontdekt, en ik ben er helemaal aan verslaafd geraakt. Ga nu zo'n 3-4 keer in de week pumpen, heerlijk! Ik denk dat ik dit gewoon de rest van mijn leven vol kan houden. Schommel qua gewicht nu tussen de 67 en 70, zodra die 70 in zicht komt doe ik weer ff extra mn best.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.