Ga naar inhoud

RVM : 12 januari 2018 : Dr. Wu : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hai meiden, 

Ik zal me ook even voorstellen, ben 31 jaar en eigenaar van een schoonheidssalon / massagesalon. Al 11 jaar samen met de liefde van m'n leven en 2,5 jaar getrouwd. Samen hebben we een hele knappe Engelse Bulldog van 3 jaar ;)

10 jaar terug mijn eerste borstvergroting gehad waarbij ze 300cc gebruikt hebben. Nu 10 jaar ouder en heel wat gewichtsschommelingen en vervormingen verder heb ik gister mijn consultatie gesprek gehad bij de Parkkliniek met dr.Wu voor een protese wissel.

Begin Januari krijg ik de protese wissel waarbij ze 525CC gaan gebruiken. Definitieve datum moet ik nog krijgen :D... eindelijk weer volle boobies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei RVM:

Hai meiden, 

Ik zal me ook even voorstellen, ben 31 jaar en eigenaar van een schoonheidssalon / massagesalon. Al 11 jaar samen met de liefde van m'n leven en 2,5 jaar getrouwd. Samen hebben we een hele knappe Engelse Bulldog van 3 jaar ;)

10 jaar terug mijn eerste borstvergroting gehad waarbij ze 300cc gebruikt hebben. Nu 10 jaar ouder en heel wat gewichtsschommelingen en vervormingen verder heb ik gister mijn consultatie gesprek gehad bij de Parkkliniek met dr.Wu voor een protese wissel.

Begin Januari krijg ik de protese wissel waarbij ze 525CC gaan gebruiken. Definitieve datum moet ik nog krijgen :D... eindelijk weer volle boobies.

Hoi RVM,

 

Mooi dat je al zo vroeg wist at je wilde! Ben een deccenia ouder dan jou en wil nu pas de knoop doorhakken.

 

Ik heb vorige maand ook een consult gehad bij Dr. WU en vond het een fantastische, kundige man.

Heel erg meelevend ( vanwegen een tegenslag wat in mijn dossier stond) mar vooral zijn bekwaamheid sprak mij aan.

Had meerdere consulten gehad bij andere plastische chirurgen en allemaal zeiden ze eigenlijk een beetje hetzelfde.

 

Je bent in ieder geval in goede handen bij Dr. WU 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste keer dat ik geopereerd werd was ook om het feit dat ik aan een kant een onvolgroeide borst had en scheelde 2 maten. 

Was zo onzeker dat ik niet m'n bovenlichaam wilde laten zien aan m'n vriend en sliep altijd met bh en shirt aan. Na de eerste operatie was m'n zelf vertrouwen helemaal gegroeid maar had te weinig ruimte aan de onvolgroeide kant om groter te gaan. 

Nu krijg ik eindelijk de maat die ik wilde en die past bij m'n lijf:D.

weet be al wanneer je geopereerd word Nini28?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Nini28:

Haha, mijn vraag wordt al in je openingsbericht beantwoord. Dat is dus al ook bijna Vor jou.

Kreeg jij wel meteen een datum door de assistente voor de operatie?

Ik moest daarover nog gebeld worden.

In Rotterdam Parkkliniek ;). Ik had vanmorgen even gebeld maar de planning hadden ze Idd nog niet maar moet laatste week november bellen om een afspraak te maken. 

Het idee is 9 januari. Heb jij al een voorkeurs data? En dan ook in de parkkliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@RVM

 

Hoi hoi,

 

Ik heb al gedeeltelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk je verslag neer gaan zetten zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

Als je je definitieve datum hebt, kun je dat hier aangeven, dan pas ik het aan in de titel.

 

Voor nu lekker af gaan tellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

@RVM

 

Hoi hoi,

 

Ik heb al gedeeltelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk je verslag neer gaan zetten zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

Als je je definitieve datum hebt, kun je dat hier aangeven, dan pas ik het aan in de titel.

 

Voor nu lekker af gaan tellen.

 

x

Dank je wel:) de datum is bekend :D... 12 januari maar ben nu al zenuwachtig aan het worden. 28 dec nog even langs voor t bloedprikken en de tijd voor 12 januari. Spannend!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei RVM:

Dank je wel:) de datum is bekend :D... 12 januari maar ben nu al zenuwachtig aan het worden. 28 dec nog even langs voor t bloedprikken en de tijd voor 12 januari. Spannend!!!! 

 

Dank je wel, heb de datum in de titel gezet.

 

Gezonde zenuwen horen erbij hoor meis, het is toch ook gewoon weer hartstikke spannend. 

Nu eerst lekker genieten van de Kerstdagen en voor je het weet heb je weer nw boobs

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
1 uur geleden zei pnllg044:

Spannenddd!! Heel veel succes vandaag! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat! Hou je ons een beetje op de hoogte? xx

Goedemorgen!!

zojuist wakker geworden na m'n operatie. Lig nog in het park medisch centrum maar alles is goed gegaan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ha meiden zojuist even een foto gemaakt van m'n nieuwe boobies. Nu precies 2 weken geleden en wat ben ik blij. :wub:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.