Ga naar inhoud

Rooom : 21 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie
21 uur geleden zei Pvk:

@Rooom: ik heb 30 januari mijn operatie bij van det Weij. 265 cc anatomisch. Ben heel benieuwd hoe jouw resultaat is geworden. Heb jij foto’s in je album? Zo ja: wil je mij dan toevoegen? :)

x

Spannend! Dat is al weer zo. 

Nee ik heb nog geen foto’s, ben wel aan het uitzoeken hoe het moet maar kan het niet echt vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jannn thankss!! Ja volgensmij heb je t al eens gezegd maar ff vergeten haha. Wat had van der Weij je geadviseerd? Ik ben maar 1.58 en ook 52kg. Twijfelde ook tussen 230cc en 265cc maar 230 zou het beste bij me passen zij van der Weij. En was zelf ook bang dat het gauw te groot zou worden omdat ik zo klein ben. Dus denk dat je met 265 echt al goed uit komt hoor. En spannend nog maar een paar weekjes!:blush:

Ik zit nu op 15 dagen po en het gaat eigenlijk heel goed! Gisteren mn eerste werkdag weer gehad xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rooom Ja dat klopt haha en nu inmiddels alweer een tijdje verder en heb je ze alweer 15 dagen.. Dat denk ik dus ook na het zien van de jouwe, past bij je lichaam. Maar het valt zo anders uit bij iedereen. 265 begon ik mee en toen 300 proberen maar hij adviseerde toch 265.. dus dat zal het veiligst en mooist zijn. Ben ook heel benieuwd hoe het naar een paar maandjes zal zijn. Ohh wat mooi dat het goed gaat ik wil ook naar ongeveer 12 dagen weer werken :) !! xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jannn  jaa het valt echt anders bij iedereen, dat maakt het ook lastig vind ik.. Oke! En weet je nu ook al zeker dat je 265 wilt of twijfel je nog? Jaa daar ben ik ook een heel benieuwd naar!

Dat zal wel lukken hoor na 12 dagen weer werken:)xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, dat is fijn om te horen dat de pijn mee viel! :) En qua grootte: ik denk dat het niet uit maakt voor hoeveel je kiest. Uiteindelijk raak je er aan gewend en wil je toch iets meer! ;) 

Heb je voor de spier gekregen? Hoop dat het bij mij ook gaat meevallen, ik mag 30 januari! 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi @Rooom! Gefeliciteerd met je nieuwe boobies, hoe gaat het herstel? Ik word as dinsdag 13 maart bij dokter van der Weij geopereerd. Ik ben zelf 160cm lang en weeg 55kg. Hij adviseerde mij eerst 265cc, maar was bang dat het teveel zou zijn dus toen voor 230cc gegaan. Vandaag nog op een extra consult geweest en we hebben toch besloten dat ik volgende week geopereerd word met 265cc. Denk je dat het niet te groot is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-3-2018 om 23:16 zei luckyd:

Hoi @Rooom! Gefeliciteerd met je nieuwe boobies, hoe gaat het herstel? Ik word as dinsdag 13 maart bij dokter van der Weij geopereerd. Ik ben zelf 160cm lang en weeg 55kg. Hij adviseerde mij eerst 265cc, maar was bang dat het teveel zou zijn dus toen voor 230cc gegaan. Vandaag nog op een extra consult geweest en we hebben toch besloten dat ik volgende week geopereerd word met 265cc. Denk je dat het niet te groot is? 

hee, dankjewel! Spannend dat is al bijna! Ik ben 11 weken geleden geopereerd en heb nergens last meer van! tijdens het herstel ook weinig pijn gehad gelukkig. Goed dat je voor 265cc hebt gekozen! Is zeker niet te groot. Wat is je voorsituatie? Ik heb spijt dat ik niet groter heb gekozen.. 

Veel succes volgende week! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Rooom:

hee, dankjewel! Spannend dat is al bijna! Ik ben 11 weken geleden geopereerd en heb nergens last meer van! tijdens het herstel ook weinig pijn gehad gelukkig. Goed dat je voor 265cc hebt gekozen! Is zeker niet te groot. Wat is je voorsituatie? Ik heb spijt dat ik niet groter heb gekozen.. 

Veel succes volgende week! xx

Thanks @Rooom! Ik heb nu 70A, ben benieuwd. Zou ik in je album morgen kijken? Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-3-2018 om 18:52 zei Rooom:

hee, dankjewel! Spannend dat is al bijna! Ik ben 11 weken geleden geopereerd en heb nergens last meer van! tijdens het herstel ook weinig pijn gehad gelukkig. Goed dat je voor 265cc hebt gekozen! Is zeker niet te groot. Wat is je voorsituatie? Ik heb spijt dat ik niet groter heb gekozen.. 

Veel succes volgende week! xx

Hallo

Ik ben ook aan het aftellen maar nog vol twijfels, ben je heel tevreden dat je het laten doen hebt of zou je het niet meer laten doen? En hoeveel cc heb je laten plaatsen de dokter raadde mij 400cc aan maar vind het zelf te veel. Kan je nog op de dag van de operatie kiezen hoeveel cc?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei loucy:

Hallo

Ik ben ook aan het aftellen maar nog vol twijfels, ben je heel tevreden dat je het laten doen hebt of zou je het niet meer laten doen? En hoeveel cc heb je laten plaatsen de dokter raadde mij 400cc aan maar vind het zelf te veel. Kan je nog op de dag van de operatie kiezen hoeveel cc?

 

Groetjes

 

Hee,

Ik zou het zeker nog een keer laten doen! maar ook omdat ik ze wat te klein vind. Maar ik heb geen spijt van de ingreep. Als je dat met je pc overlegt zal dat vast wel kunnen lijkt mij. Wanneer en door wie word je geopereerd?:blush:

Heel veel succes iig! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.