Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Rooom

Rooom : 21 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

Op 8-4-2018 om 23:22 zei Annefleurx:

Ik kan nog steeds niet in je album kijken..? 

Maar ik krijg 270cc, maar ik ga nog wel een keer extra passen want ik ben bang dat het te weinig is van wat ik graag wil! Had ook 235 gepast maar dat vond ik wel te klein vooral omdat het dual plane wordt geplaatst en dus nog wat kleiner uitvalt 

Nu wel als het goed is. Ik weet niet wat je voor situatie is en waar je op uit wil komen? Ik zou zeker dan nog een keer gaan passen. Ik had ze achteraf groter gewild dus zou niet te klein kiezen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 hour ago, Rooom said:

Nu wel als het goed is. Ik weet niet wat je voor situatie is en waar je op uit wil komen? Ik zou zeker dan nog een keer gaan passen. Ik had ze achteraf groter gewild dus zou niet te klein kiezen

Oh ik vind ze al best in verhouding nu met je lichaam! Denk je dat ze nog wat gaan krimpen? Hoeveel groter had je gewild dan..? 

Ik heb echt 75AA voorsituatie, nagenoeg niets.. ik ga zeker nog even passen maar misschien staar ik me ook blind op dit forum, iedereen kiest ook groter dan misschien bij mij past. 

En jij hebt voor de spier toch, dat is wel iets anders dan dual plane wat ik krijg! Ik vind ze erg mooi gezet!! Zou dit zo willen hoor. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 28-3-2018 om 17:21 zei Rooom:

ik zal je toevoegen. Dat is best veel aangezien je lengte!

Oooh ik zie het nu pas echt super zijn ze! Morgen krijg ik me operatiedatum te horen spannend!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

He @Rooom

ik herinner mij dit topic en ging even weer in je album kijken! Ze zijn inmiddels echt super mooi geworden.. vind ook dat ze veel groter lijken dan 230cc eigenlijk, maar misschien omdat het in verhouding is? Op welke bh maat zit je nu? Want ik vind voor het zicht dat je wel op een (kleine) c zit! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Rooom ook kijk zou graag mee kijken. Ik word zelf half juni geopereerd en twijfel nog voor iets grotere cc's. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Rooom Hoi Rooom, zou ik je album mogen zien. Ik word 28 mei door dr vd Weij geopereerd. Hij adviseerde 300cc maar ik twijfelde of dat niet te klein was en nu voor 340cc gekozen. Ook omdat ik hier veel lees dat men toch adviseert dan voor groter te kiezen. Op mijn profielfoto heb ik pas-maar 300cc. Gewoon oké, maar ze zeggen dat t in het echt vaak kleiner uitvalt. Was dat mij jou ook?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 11-5-2018 om 19:58 zei Annefleurx:

He @Rooom

ik herinner mij dit topic en ging even weer in je album kijken! Ze zijn inmiddels echt super mooi geworden.. vind ook dat ze veel groter lijken dan 230cc eigenlijk, maar misschien omdat het in verhouding is? Op welke bh maat zit je nu? Want ik vind voor het zicht dat je wel op een (kleine) c zit! 

Hee sorry lees het nu pas. Thanks! Ze lijken op foto wel groter dan in het echt hoor, maar het is wel mooi in verhouding inderdaad. Ik heb nu maat 75D of 70E. Meestal 70E. En ben jij inmiddels ook al geopereerd? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 hours ago, Rooom said:

Hee sorry lees het nu pas. Thanks! Ze lijken op foto wel groter dan in het echt hoor, maar het is wel mooi in verhouding inderdaad. Ik heb nu maat 75D of 70E. Meestal 70E. En ben jij inmiddels ook al geopereerd? 

@Rooom ja ik ben inmiddels al bijna 6 weken po! Heb 290cc gezet (paste niet meer in) heb nu 70C of 70D ligt aan de bh eigenlijk. Heb nu zelfs 75C aan, zit ook prima. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com