Ga naar inhoud

Rooom : 21 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 26-3-2018 om 13:42 zei BRST:

Hey @Rooom.. zou ik misschien in je album mogen kijken?:rolleyes: Ik ben altijd zo nieuwsgierig naar van der Weij borsten.. Ben er zelf ook door geholpen en ben zelf erg tevreden!

Hee ik zal je toevoegen! heb jij ook een album? Ben ook heel benieuwd. wanneer ben jij door hem geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik misschien meekijken in je album? Ben benieuwd wat 230cc voor uitkomst geeft. Bij mij wordt dual plane geplaatst want ik kan niet voor de spier maar ben wel benieuwd hoe 230 uitvalt qua volume! 

Ik merk dat ik juist door dit forum gewoon ga twijfelen. En zoveel meiden die zeggen dat ze achteraf toch iets groter hadden gewild! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 28-3-2018 om 22:36 zei Annefleurx:

Mag ik misschien meekijken in je album? Ben benieuwd wat 230cc voor uitkomst geeft. Bij mij wordt dual plane geplaatst want ik kan niet voor de spier maar ben wel benieuwd hoe 230 uitvalt qua volume! 

Ik merk dat ik juist door dit forum gewoon ga twijfelen. En zoveel meiden die zeggen dat ze achteraf toch iets groter hadden gewild! 

sorry voor de late reactie. ik zal je toevoegen! Wat is er bij jou geadviseerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6-4-2018 at 11:16 PM, Rooom said:

sorry voor de late reactie. ik zal je toevoegen! Wat is er bij jou geadviseerd?

 Ik kan nog steeds niet in je album kijken..? 

 

Maar ik krijg 270cc, maar ik ga nog wel een keer extra passen want ik ben bang dat het te weinig is van wat ik graag wil! Had ook 235 gepast maar dat vond ik wel te klein vooral omdat het dual plane wordt geplaatst en dus nog wat kleiner uitvalt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-4-2018 om 23:22 zei Annefleurx:

 Ik kan nog steeds niet in je album kijken..? 

 

Maar ik krijg 270cc, maar ik ga nog wel een keer extra passen want ik ben bang dat het te weinig is van wat ik graag wil! Had ook 235 gepast maar dat vond ik wel te klein vooral omdat het dual plane wordt geplaatst en dus nog wat kleiner uitvalt 

Nu wel als het goed is. Ik weet niet wat je voor situatie is en waar je op uit wil komen? Ik zou zeker dan nog een keer gaan passen. Ik had ze achteraf groter gewild dus zou niet te klein kiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Rooom said:

Nu wel als het goed is. Ik weet niet wat je voor situatie is en waar je op uit wil komen? Ik zou zeker dan nog een keer gaan passen. Ik had ze achteraf groter gewild dus zou niet te klein kiezen

 

Oh ik vind ze al best in verhouding nu met je lichaam! Denk je dat ze nog wat gaan krimpen? Hoeveel groter had je gewild dan..? 

Ik heb echt 75AA voorsituatie, nagenoeg niets.. ik ga zeker nog even passen maar misschien staar ik me ook blind op dit forum, iedereen kiest ook groter dan misschien bij mij past. 

En jij hebt voor de spier toch, dat is wel iets anders dan dual plane wat ik krijg! Ik vind ze erg mooi gezet!! Zou dit zo willen hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

He @Rooom

ik herinner mij dit topic en ging even weer in je album kijken! Ze zijn inmiddels echt super mooi geworden.. vind ook dat ze veel groter lijken dan 230cc eigenlijk, maar misschien omdat het in verhouding is? Op welke bh maat zit je nu? Want ik vind voor het zicht dat je wel op een (kleine) c zit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rooom Hoi Rooom, zou ik je album mogen zien. Ik word 28 mei door dr vd Weij geopereerd. Hij adviseerde 300cc maar ik twijfelde of dat niet te klein was en nu voor 340cc gekozen. Ook omdat ik hier veel lees dat men toch adviseert dan voor groter te kiezen. Op mijn profielfoto heb ik pas-maar 300cc. Gewoon oké, maar ze zeggen dat t in het echt vaak kleiner uitvalt. Was dat mij jou ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 11-5-2018 om 19:58 zei Annefleurx:

He @Rooom

ik herinner mij dit topic en ging even weer in je album kijken! Ze zijn inmiddels echt super mooi geworden.. vind ook dat ze veel groter lijken dan 230cc eigenlijk, maar misschien omdat het in verhouding is? Op welke bh maat zit je nu? Want ik vind voor het zicht dat je wel op een (kleine) c zit! 

Hee sorry lees het nu pas. Thanks! Ze lijken op foto wel groter dan in het echt hoor, maar het is wel mooi in verhouding inderdaad. Ik heb nu maat 75D of 70E. Meestal 70E. En ben jij inmiddels ook al geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Rooom said:

Hee sorry lees het nu pas. Thanks! Ze lijken op foto wel groter dan in het echt hoor, maar het is wel mooi in verhouding inderdaad. Ik heb nu maat 75D of 70E. Meestal 70E. En ben jij inmiddels ook al geopereerd? 

@Rooom ja ik ben inmiddels al bijna 6 weken po! Heb 290cc gezet (paste niet meer in) heb nu 70C of 70D ligt aan de bh eigenlijk. Heb nu zelfs 75C aan, zit ook prima. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.