Rooom

Rooom : 21 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Recommended Posts

Volgens mij vind je de groep bij de zoekbalk. Alle kerstballen verzamelen. Zo heet de groep. Dan kun je lidmaatschap aanvragen

of december dames

dat kan ook nog

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Rooom:

@gastmama @Judith hahaha ja daar wil ik wel bij!! Hoe doe ik dat? Weet nog niet precies hoe alles werkt hier:blush:

Je gaat naar het kopje clubs. Daar klik je op en dan klik je op alle kerstballen verzamelen. Dan kun je je aanmelden. @Jaydee moet het dan eerst goedkeuren. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Graag gedaan! Zet ook even je datum in de groepsagenda ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei Rooom:

@gastmama @Judith hahaha ja daar wil ik wel bij!! Hoe doe ik dat? Weet nog niet precies hoe alles werkt hier:blush:

Je hebt dan wel wat bij te lezen, we ouwehoeren nogal. hopelijk heb je wat tijd over:blush:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey @Rooom

Heb even je titel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic ook na je operatie blijven gebruiken :) 
Hebben anderen ook iets aan jouw ervaring!

Alvast heel veel succes!!

xxx BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Jannn Raar dat het bij iedereen zo anders valt he! Ja je wilt het in een keer goed doen, maar het is echt moeilijk beslissen welke maat je nou echt het mooiste vind want met passen heb je er nog niet echt een heel goed beeld bij vind ik..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Rooom Nee dat vind ik ook en als ik jou zie met 230 cc vind ik dat echt prachtig staan! Je hoort ook altijd dat als je groter neemt je randen kan zien maar ik heb er nog nooit iemand over gehoord.. er zijn ook dames met 800 cc dan moet je dat zien toch :P  Ik neem de volgende passessie gewoon een shirtje mee zodat ik kan zien hoe het staat en ik ga extreem veel foto’s maken!  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Jannn:

@Rooom Nee dat vind ik ook en als ik jou zie met 230 cc vind ik dat echt prachtig staan! Je hoort ook altijd dat als je groter neemt je randen kan zien maar ik heb er nog nooit iemand over gehoord.. er zijn ook dames met 800 cc dan moet je dat zien toch :P  Ik neem de volgende passessie gewoon een shirtje mee zodat ik kan zien hoe het staat en ik ga extreem veel foto’s maken!  

Ja ik ben ook heel benieuwd hoe het uiteindelijk eruit gaat zien! Ben tot nu toe echt tevreden iig. Ja die randen kun je alleen gaan zien bij plaatsing voor de spier. Achter de spier en dual plane volgensmij niet.

ja met een eigen shirtje kan je een veel beter beeld krijgen! In die hempjes van daar oogt het al een stuk groter vind ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Rooom: ik heb 30 januari mijn operatie bij van det Weij. 265 cc anatomisch. Ben heel benieuwd hoe jouw resultaat is geworden. Heb jij foto’s in je album? Zo ja: wil je mij dan toevoegen? :)

x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Pvk:

@Rooom: ik heb 30 januari mijn operatie bij van det Weij. 265 cc anatomisch. Ben heel benieuwd hoe jouw resultaat is geworden. Heb jij foto’s in je album? Zo ja: wil je mij dan toevoegen? :)

x

Spannend! Dat is al weer zo. 

Nee ik heb nog geen foto’s, ben wel aan het uitzoeken hoe het moet maar kan het niet echt vinden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden