Ga naar inhoud

Rooom : 21 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

 

even voorstellen. Ik ben 23 en wil al een tijd een bv. Heb nu een 75a en wil een volle C/kleine D. Ik ben op consult geweest bij dr. van der Weij in de Boerhaave kliniek. Hij adviseerde mij 265 cc anatomisch voor de spier. Ik ga binnenkort weer terug want ik vind het erg moeilijk. Ik twijfel nu of ik niet liever rond wil en dual plane omdat ik heb gehoord dat dual plane mooier/beter is. Maar lees hier weinig over dr. van der Weij dat hij dual plane plaatst, alleen voor de spier.. 

graag hoor ik jullie ervaringen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie
13 uur geleden zei Rooom:

Hey allemaal,

 

even voorstellen. Ik ben 23 en wil al een tijd een bv. Heb nu een 75a en wil een volle C/kleine D. Ik ben op consult geweest bij dr. van der Weij in de Boerhaave kliniek. Hij adviseerde mij 265 cc anatomisch voor de spier. Ik ga binnenkort weer terug want ik vind het erg moeilijk. Ik twijfel nu of ik niet liever rond wil en dual plane omdat ik heb gehoord dat dual plane mooier/beter is. Maar lees hier weinig over dr. van der Weij dat hij dual plane plaatst, alleen voor de spier.. 

graag hoor ik jullie ervaringen!

Lastig he. Ik ben vorige maand bij devd weij geweest voor een consult. Me operatiedag is begin januari. Ik ga vd week nog een x bellen voor nog een x te passen 2 weken voor de grote dag. Vind het zo spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Rooom:

@Linmiy Spannend!! Wat heeft hij jou geadviseerd?

475cc mentor voor de spier. 

Na 2 kids en een aantal kilo's kwijt zijn geraakt is er niet veel meer van over. Dat ik daar op consult ging. Wist ik ookk totaal niet wat ik ervan moest verwachten. En nu heb ik me een beetje ingelezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga 14 december en bij mij werd der 300 cc voor de spier geadviseerd. Ik ga zelf ook nog een keer terug omdat ik twijfel of ik niet groter wil. Hij heeft mij wel de keuze gegeven voor wat ik wilde. Hij doet wel Dual plane. En kan ook resultaten laten zien als je daar om vraagt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Rooom:

@Judith ja dat ga ik zeker doen! Haha het is ook zo moeilijk.. En je moet er echt zeker van zijn met wat je precies wilt dus dan liever een keer te veel langs gaan dan te weinig toch:P

 

Ja precies! Ik heb foto's en iedere keer als ik kijk dan mis ik iets. Ik wil even overleggen of high profile misschien iets voor me is? Want ik wil wel natuurlijk. Maar wel een mooie bolling boven op. Snap je wat ik bedoel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Judith:

 

Ja precies! Ik heb foto's en iedere keer als ik kijk dan mis ik iets. Ik wil even overleggen of high profile misschien iets voor me is? Want ik wil wel natuurlijk. Maar wel een mooie bolling boven op. Snap je wat ik bedoel? 

Ja! dat zou ik ook graag willen. Anatomisch maar wel een beetje volume bovenin. Dat zou perfect zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Rooom:

@Judith

bedankt voor je reactie! Spannend zeg. Ga je voor rond of anatomisch? Ik ga a.s. zondag terug om te passen en heb 22 december de operatie. Goed om te horen dat hij ook dual plane plaatst

ik heb de 22ste december ook mijn operatie... bij dr nio. spannend he! nog 37 dagen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ontzettend!!!! @Rooom Dat wachten is killing! de 24ste ga ik voor de laatste passessie bij dr Nio daarna weet ik de cc's

We hebben trouwens een groepje met meiden de in december geholpen worden. Lekker kletshoekje. De club heet alle kerstballen verzamelen. Misshien ook leuk voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Rooom:

@gastmama @Judith hahaha ja daar wil ik wel bij!! Hoe doe ik dat? Weet nog niet precies hoe alles werkt hier:blush:

Je gaat naar het kopje clubs. Daar klik je op en dan klik je op alle kerstballen verzamelen. Dan kun je je aanmelden. @Jaydee moet het dan eerst goedkeuren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

@Rooom Nee dat vind ik ook en als ik jou zie met 230 cc vind ik dat echt prachtig staan! Je hoort ook altijd dat als je groter neemt je randen kan zien maar ik heb er nog nooit iemand over gehoord.. er zijn ook dames met 800 cc dan moet je dat zien toch :P  Ik neem de volgende passessie gewoon een shirtje mee zodat ik kan zien hoe het staat en ik ga extreem veel foto’s maken!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jannn:

@Rooom Nee dat vind ik ook en als ik jou zie met 230 cc vind ik dat echt prachtig staan! Je hoort ook altijd dat als je groter neemt je randen kan zien maar ik heb er nog nooit iemand over gehoord.. er zijn ook dames met 800 cc dan moet je dat zien toch :P  Ik neem de volgende passessie gewoon een shirtje mee zodat ik kan zien hoe het staat en ik ga extreem veel foto’s maken!  

Ja ik ben ook heel benieuwd hoe het uiteindelijk eruit gaat zien! Ben tot nu toe echt tevreden iig. Ja die randen kun je alleen gaan zien bij plaatsing voor de spier. Achter de spier en dual plane volgensmij niet.

ja met een eigen shirtje kan je een veel beter beeld krijgen! In die hempjes van daar oogt het al een stuk groter vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.