Ga naar inhoud

Oopsnewboobs : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 26-12-2017 om 08:10 zei Niks:

@Sheann  bij mij is de overgevoeligheid van de tepels een stuk afgenomen. Gelukkig. Verder wel een beetje zelfde als jou met de rechterborst. Deze werkte ook niet echt mee. Veel

pijn aan gehad. Was net alsof hij op een zenuw of zo drukte. Gelukkig sinds deze week een stuk beter geworden. Vrijdag voor het eerst een bh gekocht. Het is een E cup geworden. Ben superblij met Mn borsten. Straten heeft goed werk afgeleverd. 

Woopie! Een E-cup :43:! Hier ook zoiets. Nog geen echte normale bh gekocht maar ik gok een 75E of 70F (heb een omvang van 69, dus een 70 voelt beter). Dus nee, @oopsnewboobs, nog niet laten opmeten. Ga ik wel laten doen!

 

@Niks ik heb ook, van de ene op de andere dag, geen last meer van die zenuwpijn, fijn he?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste Reactie
8 uur geleden zei oopsnewboobs:

@noov Hier gaat het ook goed! Ik heb ook eigenlijk geen pijn meer. 

 

Mijn littekens zijn nog wel vuurrood, maar dat trekt hopelijk naarmate de tijd verstrijkt wel bij. Hoe is dat bij jullie? 

 

Ik ga vanavond naar de hunkemoller om een bh te scoren! Begin met eentje, zodat ik met een leuk decolleté kan shinen met oudjaar :1big_boobs:, maar ik wacht nog met de echte setjes kopen mochten ze nog veranderen! Hebben jullie al een bh gekocht? En zo ja, hebben jullie je echt laten adviseren of op eigen gevoel? 

 

@Sheann bij mij zijn de onderkanten ook best ongevoelig. Ik heb er wel gevoel, maar het voelt een beetje naar als ik er over 'aai' en wat doof. Tepels zijn ook overgevoelig, maar dat gaat ietsje beter geloof ik. 

Fijn dat het bij jou ook goed gaat :35: @oopsnewboobs! Is het gelukt bij de Hunkemöller? 

 

Mijn littekens zijn ook niet rood. Links zit helemaal in de borstplooi. Rechts (nog) niet. De littekens van de tepellift doen er wel iets langer over, maar zien er wel steeds mooier uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.