Ga naar inhoud

Oopsnewboobs : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei KMA2701:

 

 

@noov Gelukkig hoefde ik geen 4 uur te rijden, maar de helft ervan, maar had idd hetzelfde gevoel, die pleisters had ik ook zelf kunnen doen.. en kreeg ook op mijn donder om dezelfde dingen, voelde me net een leerling in de brugklas haha. Fijn dat je borsten nu gelijk zijn!! Ben super benieuwd naar de foto. 

 

 

Haha, grappig! Jaaa...ben ook blij. Foto gemaakt. Zal m morgen uploaden. Lukt niet via de telefoon. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste Reactie
34 minuten geleden zei KMA2701:

Trouwens nog een vraagje; wat is de bedoeling van die gaasjes? Ze verschuiven constant.. en jeuken

 

Euh...irritant inderdaad! Neem aan voor eventueel wondvocht en irritatie. Bij mij is alles tot nu toe goed dicht en heb de gaasjes weggegooid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann Ik heb de band ook gelijk na de operatie gekregen. Ik heb em niet superstrak zitten hoor, moet nog wel fatsoenlijk kunnen ademen haha. Zo hebben ze het mij ook uitgelegd, hij moet strak zitten maar niet zó strak dat je last hebt met ademen en dat het erg pijnlijk is. Ik merk nu wel dat huid op de plek waar de band op mijn borsten zit gevoelig is, daarom heb ik hem ook regelmatig even af, even laten ademen en de druk eraf.

Die gaasjes zijn ervoor om je wondjes nog even een beetje te beschermen tegen de band van de bh, omdat ze in het begin nog wat gevoelig zijn vaak. Ik vond het wel fijn om die er 2 daagjes tussen te hebben zitten, daarna heb ik ze weggelaten

 

O, oeps! Sorry @oopsnewboobs, ik bedoelde inderdaad @noov :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal ik de gaasjes de komende dagen nog even erop proberen te houden.. tot vrijdagavond ofzo. Dankjewel. Heb maar netjes een doosje gehaald.

Moet zeggen dat mijn litteken echt al mooi in de plooi zit.. hangen alleen paar lange hechtdraden aan.. haha, lost dat vanzelf op of hoe moet ik dat zien 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann Bij mij heeft ze ook 2 hechtdraadjes bij geknipt. Ja, ik ben wel al een paar keer buiten geweest en gister na de controle ben ik ook nog even de stad in gelopen. In het begin deden ze super pijn toen ik buiten kwam, ik denk ook door de kou, maar op een gegeven moment was ik daar doorheen en toen ging het wel. Fijn dat je met slapen geen last van je rug hebt! Ik kreeg ook de band gelijk om na de operatie, maar ik vind het geen martelding. Hij zit niet mega strak, maar net zoals @Noisy zegt eigenlijk.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov Fijn dat ze gelijk zijn! :43:Ik ben super benieuwd naar je foto's. 

 

Ik heb echt gelachen om je verhaal! Zie het al voor me. Beetje eigenwijs ben je inderdaad wel haha. Maar dat jij al zoveel kan zeg! Autorijden, kleren over je hoofd 'durven' aan en uit doen en op je zij slapen!! Moet er echt nog niet aan denken haha. Probeer wel een beetje lief voor je boobies te zijn en misschien iets voorzichtiger aan doen. Geen pijn wil niet per se zeggen dat er vanbinnen niks gebeurt denk ik! 

 

Ja, het bezoeken was echt heel vlug. Ik vond het al stom dat ik er zo vroeg voor op moest staan, maar jij met 400km.... Maar vind wel dat Lisa iets meer aan 'persoonlijke aandacht' had mogen besteden. De simpele vraag "ben je er blij mee?" had al volstaan. Het gesprekje en info die we kregen moest nu meer vanuit mijn vriend en mij komen. Ik wist ook trouwens dat ik Straten zelf niet te zien zou krijgen.

 

Over die borstband snap ik je wel hoor. Er zijn ook heel veel chirurgen die er niet eens mee werken, en als je er nu tevreden over bent en het is toen ook goed gegaan, dan zou ik ook mijn eigen gevoel volgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Sheann:

@noov ik kreeg na de operatie gelijk de band om. Wat een martel ding is dat zeg. Ik geloof dat als je anatomische implantaten hebt je hem gelijk om moet. Jij hebt ronde toch?

 

Oh ja, dat zal het zijn inderdaad. Begrijp inmiddels dat degene die anatomische implantaten hebben gekregen de band direct krijgen en degenen met ronde implantaten (meestal) bij de eerste controle. Ik heb inderdaad rond High Profile.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Julliette88:

@Sheann zou ik je foto' s mogen zien? 

 

@noov zou ik die van jou ook mogen zien?

 

Maandag word ik geholpen door dr straten 440 cc dual plane anatomisch. Ik heb hier nog geen enkele foto's gezien hahah.

 @Julliette88 , ik heb je toegevoegd! Wat spannend voor je! Zin in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei oopsnewboobs:

@noov Fijn dat ze gelijk zijn! :43:Ik ben super benieuwd naar je foto's. 

 

Ik heb echt gelachen om je verhaal! Zie het al voor me. Beetje eigenwijs ben je inderdaad wel haha. Maar dat jij al zoveel kan zeg! Autorijden, kleren over je hoofd 'durven' aan en uit doen en op je zij slapen!! Moet er echt nog niet aan denken haha. Probeer wel een beetje lief voor je boobies te zijn en misschien iets voorzichtiger aan doen. Geen pijn wil niet per se zeggen dat er vanbinnen niks gebeurt denk ik! 

 

Ja, het bezoeken was echt heel vlug. Ik vond het al stom dat ik er zo vroeg voor op moest staan, maar jij met 400km.... Maar vind wel dat Lisa iets meer aan 'persoonlijke aandacht' had mogen besteden. De simpele vraag "ben je er blij mee?" had al volstaan. Het gesprekje en info die we kregen moest nu meer vanuit mijn vriend en mij komen. Ik wist ook trouwens dat ik Straten zelf niet te zien zou krijgen.

 

Over die borstband snap ik je wel hoor. Er zijn ook heel veel chirurgen die er niet eens mee werken, en als je er nu tevreden over bent en het is toen ook goed gegaan, dan zou ik ook mijn eigen gevoel volgen. 

@oopsnewboobs.....jaaaa je hebt wel gelijk hoor! Had vandaag ook meer last dan gister; dus kreeg de rekening al gepresenteerd ;-) Moest wel gewoon werken, maar ben wat eerder naar huis gegaan om even languit op de bank te liggen. Dat heeft geholpen!

 

We hebben het consult dus allebei als snel ervaren. Jammer is dat....

 

Qua borstband denk ik idd mijn gevoel te moeten volgen. Kijk maar eens naar mijn nieuwe foto’s. Volgens mij zitten mijn borsten zeker niet te hoog. Misschien ook wel omdat bij mij sprake was van een wissel en dus de pocket/ruimte er al was.

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov Wauwie wat mooi zijn ze :wub:  Snap dat je er heel blij mee bent! En ik snap wat je bedoelt met dat je de borstband niet nodig vindt. Ze zitten bij jou al op perfecte hoogte nu! Als ik t vergelijk met de mijne, dan zitten ze echt nog onder m'n oksels haha. 

 

Oeps! Kan ik me voorstellen. Iets te enthousiast geweest gister. Bij mij ging het vandaag ook minder goed dan gister, heb gister ook best een stuk gelopen in de stad (denk 2 uurtjes) maar geen idee of het daarmee te maken heeft. 

 

@Noisy Vandaag gaat het ietsje minder dan gister heb ik het idee! Gister veel gelopen en ook nog de hele middag een vriendin over de vloer gehad. Maarja, of dat ermee te maken heeft? Morgen ga ik voor t eerst weer een dagje werken, dus ben heeel benieuwd! Hoe gaat het met jou vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, even een berichtje van mij. Het ging echt niet goed de laatste paar nachten en het leek steeds slechter te gaan. Ik heb gisteren eindelijk zwaardere pijnstilling gekregen waardoor ik 2 keer 3.5 uurtjes heb geslapen zonder al teveel pijn. Wat een opluchting zeg, ik kan wel janken van blijdschap. Ik voel nu nog wel wat druk en pijn op mijn borst maar het voelt meer alsof er een kat op ligt in plaats van 3 olifanten.

 

Het hele verhaal is eigenlijk veel langer maar ik weet niet of ik het hier openbaar neer ga zetten. Misschien dat ik het voor mezelf ga opschrijven zodat ik het een beetje kan verwerken, dit werkte bij mijn bevallingen ook erg goed.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei oopsnewboobs:

@noov Wauwie wat mooi zijn ze :wub:  Snap dat je er heel blij mee bent! En ik snap wat je bedoelt met dat je de borstband niet nodig vindt. Ze zitten bij jou al op perfecte hoogte nu! Als ik t vergelijk met de mijne, dan zitten ze echt nog onder m'n oksels haha. 

 

Oeps! Kan ik me voorstellen. Iets te enthousiast geweest gister. Bij mij ging het vandaag ook minder goed dan gister, heb gister ook best een stuk gelopen in de stad (denk 2 uurtjes) maar geen idee of het daarmee te maken heeft. 

 

@Noisy Vandaag gaat het ietsje minder dan gister heb ik het idee! Gister veel gelopen en ook nog de hele middag een vriendin over de vloer gehad. Maarja, of dat ermee te maken heeft? Morgen ga ik voor t eerst weer een dagje werken, dus ben heeel benieuwd! Hoe gaat het met jou vandaag?

 

Dank je ! Fijn om te horen dat jij ook vindt dat ze al op de goede hoogte zitten. Lastig...borsten onder je oksels ha ha! Maar dat gaat helemaal goed komen.

 

Ik heb inderdaad vanaf gister ineens pijn aan mijn rechterborst, ter hoogte van of net onder het litteken. Lijkt wel het gevoel van een gekneusde rib met zo nu en dan pijnscheuten.

 

Zojuist even de zoekfunctie geraadpleegd....lang leve dit forum en het antwoord van @Desert-Rose in een andere thread! Het blijkt een meer voorkomend iets van het dalen van de protheses die drukken op de wond aan de binnenzijde. Nu snap ik het en is het ook ineens minder "erg". Heb mijn bh nog even iets strakker gedaan zodat de druk een beetje afneemt. Weet dus nu helemaal zeker dat ik de band niet ga dragen....ik zei al dat ze bij mij wel vanzelf zouden zakken ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Sheann:

Hallo meiden, even een berichtje van mij. Het ging echt niet goed de laatste paar nachten en het leek steeds slechter te gaan. Ik heb gisteren eindelijk zwaardere pijnstilling gekregen waardoor ik 2 keer 3.5 uurtjes heb geslapen zonder al teveel pijn. Wat een opluchting zeg, ik kan wel janken van blijdschap. Ik voel nu nog wel wat druk en pijn op mijn borst maar het voelt meer alsof er een kat op ligt in plaats van 3 olifanten.

 

Het hele verhaal is eigenlijk veel langer maar ik weet niet of ik het hier openbaar neer ga zetten. Misschien dat ik het voor mezelf ga opschrijven zodat ik het een beetje kan verwerken, dit werkte bij mijn bevallingen ook erg goed.

 

 

 

 

Och wat vervelend toch voor je! Laat je tranen maar lekker de vrije loop...dat lucht op! Fijn dat je nu een paar uurtjes hebt geslapen. Ben je wel suf zeker van de pijnstilling? Nou ja, dat maakt je waarschijnlijk niets uit en ben je blij met die kat ipv 3 olifanten ;-)! Sterkte meis! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2017 om 19:39 zei oopsnewboobs:

 

@Noisy Vandaag gaat het ietsje minder dan gister heb ik het idee! Gister veel gelopen en ook nog de hele middag een vriendin over de vloer gehad. Maarja, of dat ermee te maken heeft? Morgen ga ik voor t eerst weer een dagje werken, dus ben heeel benieuwd! Hoe gaat het met jou vandaag?

Dat zal er vast mee te maken hebben gehad. Hoe was je eerste werkdag?

Ik heb mijn eerste werkweek er inmiddels weer opzitten. Vanochtend ook nog een halve dag gewerkt ivm Sinterklaas drukte. En druk was het! Een goede oefening voor de Kerst straks.

 

Och @Sheann wat vervelend voor je meis. Gelukkig kun je nu wel een beetje slapen, dat zal best een hoop schelen. Als je van je af wil praten mag je me altijd pb-en hoor. Soms is dat best even lekker, om tegen een vreemde te kunnen spuien :116:

 

@noov Dat gevoel heb ik ook, dat er van binnenuit druk op de wondjes staat en dan vooral als ik 's ochtends opsta. Ik vind ook dat ze nu op een prima plek zitten maar omdat dit voor mij de eerste bv is, durf ik de band niet echt achterwege te laten. Ik heb em wel regelmatig even af, als ik op de bank zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noisy zojuist nog even goed jouw jongens bekeken :DB)...ik vind je borsten al heel mooi en inderdaad ook al goed op hun plek zitten! Bij veel po foto’s zie je, vooral vanaf de zijkant, dat de protheses nog erg hoog zitten en dan snap ik die band wel. Snap ook wel dat je uit je zelf niet zomaar stopt met het dragen van de band. Maar ik doe het dus niet :rolleyes:

Die pijn bij het opstaan heb ik inderdaad ook. Lijken dan wel betonblokken die naar beneden zakken ;)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.