Ga naar inhoud

Oopsnewboobs : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei oopsnewboobs:

@Blinq_84 Ik heb je foto's even bekeken! Vind het ook lastig.. Het is nog wel heel klein he. Maar hopelijk mag je gewoon even langskomen bij Frans. Vind trouwens je litteken al super mooi genezen!

Ja maar het was zaterdag nog een soort van blaasje en nu ziet 't er al zo uit ,,,

Maar een Double bubble  is wat ik gelezen heb,eigen weefsel wat gezakt is en onder de prothese gaat zitten ..

Maar aangezien ik maar heel weinig eigen weefsel heb,hoop ik niet dat 't veel erger wordt....

Tis wel pijnlijk..

 

Hoop dat ie zegt dat de prothese er nog in moet zakken ^_^ en dat 't dan weg is..Maar deze kant is al veel meer gezakt dan de andere kant,dus kweet 't ook niet,,,

 

Maar even afwachten wat ie zegt,misschien dit ook wel heel iets anders :12:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi! 

Ben net gebeld en ze denken iets van wondvocht wat eigenlijk nog wel normaal is voor 3weken po...

Als het erger wordt of koorts krijg moet ik meteen contact opnemen ,,,

 

Dus maar hopen dat 't weg trekt ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Sheann:

@Blinq_84 wat fijn om te weten dat het normaal is. Doet het erg pijn?

Ja doet wel pijn ja,soort van ontsteking gevoel...

 

Alsof er iemand constant in knijpt ofzo,weet het niet zo goed te beschrijven ^_^,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Blinq_84:

Hoi! 

Ben net gebeld en ze denken iets van wondvocht wat eigenlijk nog wel normaal is voor 3weken po...

Als het erger wordt of koorts krijg moet ik meteen contact opnemen ,,,

 

Dus maar hopen dat 't weg trekt ^_^

Pfieuw....gelukkig. So far so good. Houd het wel goed in de gaten; dan maar een keer te vaak aan de bel trekken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-11-2017 om 13:27 zei oopsnewboobs:

@Noisy ik ben het forum aan het doorspitten op zoek naar aangeraden sportbh's en ik kwam ergens tegen dat jij de carefix mary hebt besteld. Nu wilde ik die ook gaan bestellen, maar je kan alleen maat s/m/l kiezen ipv cupmaten. Ze geven aan dat je maat groter moet kopen dan die aangegeven staat in de maattabel, maar wat is jouw ervaring? Ik heb nu die van de kliniek aan in maat 75D en zit bij de cups net iets wijder.. De maattabel van de mary geeft aan dat ik maat M heb.. lijkt me op zich goed als ik kijk naar welke cupmaten bij L horen :79:

 

 

Ik heb de Carefix Anna. Normaal gezien zou ik daar maat L in hebben maar omdat ik veel sport en dus nogal brede schouders heb, heb ik een maat XL. Deze zit echt superfijn! Ik heb in de Triumph 75D en die zat precies goed, tot de zwelling kwam...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-11-2017 om 16:51 zei Blinq_84:

Hoi! 

Ben net gebeld en ze denken iets van wondvocht wat eigenlijk nog wel normaal is voor 3weken po...

Als het erger wordt of koorts krijg moet ik meteen contact opnemen ,,,

 

Dus maar hopen dat 't weg trekt ^_^

Dat ziet er inderdaad uit alsof er vocht in zit en dat s ongetwijfeld erg pijnlijk. Ik hoop dat het snel wegtrekt inderdaad. Fijn dat je borsten zich nu in ieder geval wel vast mooi beginnen te vormen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden, ik was net voor controle bij Heyendael en ze hebben de pleisters eraf gehaald. Alles zag er goed uit en heb nog wel heel veel zwelling en vocht maar dit zal de komende tijd goed komen.

 

Verder gaat het steeds een beetje beter. De pijn en druk is overdag goed te doen alleen heb ik het 's nachts nog erg zwaar. Zodra ik ga liggen / achterover zitten, neemt de pijn erg toe waardoor ik maar 1 a 2 uurtjes achter elkaar kan slapen. Dan ga ik weer een uurtje rechtop zitten, netflixen, rondje door de kamer lopen, traantje laten, eten, medicijnen nemen en dan weer een poging doen om een uurtje te slapen. Zo duren de nachten wel erg lang :blink:

 

Ik heb ook nog een foto toegevoegd in mn album, zoals je ziet is mn rechter borst erg opgezwollen en een stuk groter dan mn linker borst vanaf de zijkant gezien.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noisy Ik heb de Carefix Mary besteld, omdat op de site stond veel ondersteuning en speciaal voor protheses.. Ik wist het ook niet dus die maar gedaan! Heb de maat M besteld, ik heb in de Triumph ook 75D, maar die is bij de boobs wel ietsje aan de grote kant. Maar nu ik zie dat jij met 75D XL hebt, twijfel ik whaaaa! Ga m meteen passen als ie binnenkomt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann Gelukkig dat het goed was. Ik heb vanmorgen ook afspraak gehad! Ze zei niet echt iets over zwelling/vocht, maar wel dat het nog allemaal moet gaan zakken en dat het wel goedkomt. Littekens vond ze er ook goed uit zien, maar naar mijn idee niet heel erg lang/aandachtig naar gekeken eigenlijk. Hoe ws het met je littekens? En bij die van jou @Niks

 

Ik heb jullie foto's gezien, wordt steeds mooier toch! En je hoort super vaak van zoveel verschil in de borsten, ik heb dat ook een beetje, dus maak je niet druk :) 

 

Stom dat je nog zoveel pijn hebt 's nachts! Ik herken dat zelf helemaal niet.. Heb je wel genoeg kussens in je rug? Wat mij ook helpt is dat ik sinds een paar dagen een kruik aan de onderkant van m'n billen schuif zeg maar. Dat houdt tegen dat ik gedurende de nacht helemaal naar beneden zak en veel last krijg van m'n schouders en rug. Hoe zit je nu qua medicijnen? Heb je ook al buiten een keer een rondje gelopen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs er werd gezegd dat mijn litekens er goed uit zien en ze heeft 2 hechtdraadjes wat bij geknipt.

 

Ik ben behalve vandaag nog niet buiten geweest. Jij wel?

 

Ik heb een berg aan kussens en lig eigenlijk wel goed. Ik heb ook bijna geen last van mn onderrug meer tijdens het slapen maar de bovenkant is wel helemaal beurs maar daar heb ik met slapen geen last van. 

 

Ik neem nog om de 3 uur medicijnen in. Dit wise ik af met paracetamol en ibuprofen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann heb je foto's zojuist bekeken. Inderdaad nog vrij gespannen. En het lijkt ook nog een beetje rood, klopt dat? Heb je ook een borstband gekregen? Er werd mij verteld dat een borstband ook tegen zwelling zou zijn?

Vervelend dat je nog steeds zoveel pijn hebt! Heb je nog genoeg medicijnen?

 

@Niks....jaaaa....ook jouw nieuwe foto gezien! Jouw "jongens" zijn al veranderd hé?! Al veel natuurlijker geworden, fijn voor je!

 

@oopsnewboobs bij jou dus ook alles oké! Het was inderdaad een vluchtig bezoekje hé?! Die kruik is ook wel een goed idee; ik zak 's nachts ook zo ver weg en dan is het hele toestand om weer overeind te komen ;-)

 

Ook ik had vanochtend de controle. Beetje gemengde gevoelens over. Ten eerste: als ik had geweten dat ik 4 (!) uren in de auto moest zitten, voor een consult van 10 minuten.......tja, dan had ik zelf ook wel die pleisters eraf kunnen trekken. Eerlijk gezegd had ik ook verwacht dr. Straten zelf te zien en te spreken. Nu was het pleisters eraf, fotootje maken, trui weer aan doei!

 

Ik moest ook wel een beetje lachen. Trok mijn trui uit, boven mijn hoofd: "Nee stop! Je mag niet boven je schouders reiken!". Ik: "Oké sorry"..... Toen: "en dan mag je vanaf volgende week weer autorijden".....Ik: "Euh....ik heb net 200 km gereden en ik moet nog terug". Daarna: "ook vanaf volgende week mag je weer voorzichtig op je zij liggen". Ik: "doe ik al vanaf dag 4" . En toen nog:  "niet met vingers aan je borsten!".

Heb maar niet vertel dat ik de auto vanochtend nog door de wasstraat had gereden en daarna even had uitgezogen (voorzichtig....dat dan weer wel).

 

Haha, ik kreeg steeds op m'n kop! Tenslotte wilde ik, dwarskop als ik ben, geen borstband. Mijn borsten zitten namelijk prima op z'n plaats en ik wil absoluut niet dat ze lager komen te zitten. Ik ben ook geen 20 meer, dus bij mij zakt het vanzelf wel hoor....maakte ik nog een grapje. Maar nee, ik moest en zou een borstband want "dat krijgt iedereen". Nou ja, ik heb 'm uit goed fatsoen maar mee naar huis genomen ;-). Ik weet dat een band ook zwelling tegen gaat en goede inkapseling bevordert, echter mijn borsten zijn bijna niet meer gezwollen en bij de vorige BV had ik ook niet overmatige kapselvorming. Dus ik ben een beetje eigenwijs ;-)

 

XN

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, en dan het goede nieuws: mijn borsten lijken gelijk! En dat is leuk, na zoveel jaren! De rechtertepel zit een stuk hoger en de tepelhof is kleiner. Zal vanavond even de korstjes eraf douchen en dan hoop ik fotoproof te zijn :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs Overmatige kapselvorming kun je altijd krijgen. Dat het de vorige keer goed is gegaan wil nog niet zeggen dat je het nu ook niet krijgt. Een dame die ik ken heeft ook een prothesewissel gehad 2 jaar geleden. Een goed jaar later had ze in 1 borst overmatige kapselvorming. Inmiddels alweer een jaar geleden daar aan geholpen en nu is het weer gewoon goed. Dus ik zou er niet al te licht over denken. Ik heb de band ook regelmatig af hoor, even standje relax maar slapen doe ik wel met de band om. De bh heb ik dan uit. Slaapt 10x fijner vind ik. Ik moet zeggen dat ik de eerste week echt nog niet op mijn zij kon liggen, hoe graag ik dat ook wilde. Misschien komt het omdat jij een wissel hebt ipv je eerste vergroting..

 

@noov :43:Jeej!!:43: Wat fijn voor je meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Noisy:

@oopsnewboobs Overmatige kapselvorming kun je altijd krijgen. Dat het de vorige keer goed is gegaan wil nog niet zeggen dat je het nu ook niet krijgt. Een dame die ik ken heeft ook een prothesewissel gehad 2 jaar geleden. Een goed jaar later had ze in 1 borst overmatige kapselvorming. Inmiddels alweer een jaar geleden daar aan geholpen en nu is het weer gewoon goed. Dus ik zou er niet al te licht over denken. Ik heb de band ook regelmatig af hoor, even standje relax maar slapen doe ik wel met de band om. De bh heb ik dan uit. Slaapt 10x fijner vind ik. Ik moet zeggen dat ik de eerste week echt nog niet op mijn zij kon liggen, hoe graag ik dat ook wilde. Misschien komt het omdat jij een wissel hebt ipv je eerste vergroting..

 

@noov :43:Jeej!!:43: Wat fijn voor je meid!

Dank voor je reactie @Noisy. Denk dat je mij bedoelt en niet @oopsnewboobs. Ik wil er ook zeker niet te licht over denken hoor, maar dit is dus mijn 3e operatie  (15 jaar geleden de eerste, in maart 2017 de tweede en nu dus de derde). Bij de eerste twee operaties is een band nooit ter sprake geweest. En als het écht nodig is, doe ik het natuurlijk, maar niet met de reden "omdat iedereen het heeft". Ik had met de pc ook afgesproken dat we het zouden bekijken.....en tja, nu was hij er dus niet en de assistente weet dan natuurlijk ook niet goed wat te doen. Mijn grootste angst is dat mijn borsten, met het dragen van die band, verder gaan zakken dan nodig is.  De natuur zorgt er ook voor dat ze nog wel iets lager gaan zitten, en dat is prima, maar ik durf ze niet naar beneden te drukken. Snap je?

 

Misschien dat ik dr. Straten nog eens een mailtje stuur...zal er eens over nadenken :D

In ieder geval bedankt voor je feedback!

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov YAY jouw boobies zijn gelijk!:43:

 

Nee mijn borsten zijn niet meer rood. Dat was alleen op dag 2. Tegen mij zei ze ook dat de borstband tegen zwelling was en dat ik hem nog strakker moet dagen :(

 

Ik denk dat bij het liggen mijn bh en borstband erg knelt wat mijn boobs hard en pijnlijk maakt. Ik had op dag 2 aan ze gevraagd of ik alles af en toe uit mocht doen maar dat mocht niet maar zo te horen doen je sommige van jullie dit wel. Misschien moet ik dit ook gewoon proberen. Ik wil zooo graag slapen!!!

 

Zijn er ook meiden die slaappillen gebruiken? Misschien moet ik dat eens proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

 

ook ik heb vandaag de controle gehad. En idd ook erin en eruit haha.. 

@Sheann jeetje, wat vervelend dat je nog zoveel last hebt. Hoop echt voor je dat het snel minder word. Denk idd dat hoe meer je het draagt hoe beter, maar ik zie het ook een beetje als een fysio die zegt doe je oefeningen 4x per dag. Uiteindelijk hopen ze dat je het dan 2x echt doet, haha. En goed slapen is ook belangrijk voor je herstel lijkt me!!  

 

@noov Gelukkig hoefde ik geen 4 uur te rijden, maar de helft ervan, maar had idd hetzelfde gevoel, die pleisters had ik ook zelf kunnen doen.. en kreeg ook op mijn donder om dezelfde dingen, voelde me net een leerling in de brugklas haha. Fijn dat je borsten nu gelijk zijn!! Ben super benieuwd naar de foto. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sheann:

@noov YAY jouw boobies zijn gelijk!:43:

 

Nee mijn borsten zijn niet meer rood. Dat was alleen op dag 2. Tegen mij zei ze ook dat de borstband tegen zwelling was en dat ik hem nog strakker moet dagen :(

 

Ik denk dat bij het liggen mijn bh en borstband erg knelt wat mijn boobs hard en pijnlijk maakt. Ik had op dag 2 aan ze gevraagd of ik alles af en toe uit mocht doen maar dat mocht niet maar zo te horen doen je sommige van jullie dit wel. Misschien moet ik dit ook gewoon proberen. Ik wil zooo graag slapen!!!

 

Zijn er ook meiden die slaappillen gebruiken? Misschien moet ik dat eens proberen.

 

Had jij dan al meteen een borstband, als ik het goed begrijp uit je verhaal?

 

En ja, ik heb vorige week een paar x een slaappilletje gebruikt. Ben sowieso een slechte slaper. Krijg van mijn huisarts eenmaal per jaar slaapmedicatie voorgeschreven. Die heb ik afgelopen dagen dus een beetje “misbruikt”. Overigens werd ik wel gewoon wakker wanneer ik pijn had, maar kon makkelijker (weer) in slaap vallen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sheann:

@noov 4 uur in de auto gereden :18: echt knap hoor dat je al zoveel kan.

 

Ik wist dat Dr Staten er niet zou zijn want ik heb hem zondag nog gesproken voor de pijn. Maar ik hoef gelukkig maar een half uurtje heen te rijden, nou ja mn man heeft gereden. 

 

Ben wel even op de bank gaan liggen hoor, na die lange autorit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.