Ga naar inhoud

Oopsnewboobs : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei oopsnewboobs:

@KMA2701 En is het douchen gisteravond gelukt? Oké ik ben benieuwd naar je foto! Zie je al verschil met eerste dag en nu? Ik zet er vanavond ook een foto op, als dat lukt hihi! 

Het douchen was heerlijk en ik moet zeggen. Ik voel me echt heel goed! Borsten zijn wel flink opgezwollen, maar dat neem ik voor lief.

Foto gisteren vergeten te maken, vanavond nieuwe poging!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste Reactie

Hahaha nee ik heb er op zich geen last van @noov! Fijn dat je goed geslapen hebt vannacht. Bij mij ging vannacht juist weer iets minder. Ik snap wat je bedoelt met doorligverschijnselen, dat idee heb ik 's ochtends ook elke keer een beetje. Kan dan niet wachten tot ik uit bed kan, terwijl ik normaal niet uit bed te slaan ben haha. 

Ja snap ik! Je zal wel heel benieuwd zijn!! 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei oopsnewboobs:

Fijn dat het douchen nu wel helemaal gelukt is! Heb jij ook dat je tepels zo opgezwollen zijn? @KMA2701

Dat heb ik ook. Nu is het wat vaker weg en zien ze er weer gewoon uit maar heel vaak zijn het nog van die pionnen.

 

@Sheann Waar woon je? Ik heb er nog een stuk of 10 over en gebruik ze toch niet meer. Je mag ook even een berichtje sturen als je dat fijner vindt? Als het niet al te ver is wil ik ze wel even langs brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames ik kom me ook ff melden. Vandaag weer een pittig dagje achter de rug :unsure:

 

Bedankt voor het aanbod maar ik heb de kliniek gebeld en ze zeiden dat als de celebrex op is dat ik het mag vervangen voor ibuprofen.  Hopelijk is het tegen die tijd niet meer nodig en heb ik vanaf morgen wonderbaarlijk nergens last meer van :lol:

 

Ik heb ook hele opgezwollen gevoeloze tepels en bij bepaalde bewegingen voelt het net alsof er vocht doorheen schiet. Het is in ieder geval een heel raar gevoel maar niet pijnlijk.

 

Gelukkig lukt het steeds beter om te slapen soms zelfs 2 a 3 uur achter elkaar. En ik heb ook geen pijn meer aan mn rug. Ik heb ook een heerlijk bedje voor mezelf gemaakt van 6 kussens en 1 voedingskussen.

 

Slaap lekker straks allemaal ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei oopsnewboobs:

@KMA2701 En is het douchen gisteravond gelukt? Oké ik ben benieuwd naar je foto! Zie je al verschil met eerste dag en nu? Ik zet er vanavond ook een foto op, als dat lukt hihi! 

Ik ga zo de nieuwe foto erop zetten! Zie nu vooral verschil tussen men twee borsten.. dus lichte paniek, terwijl ik weet dat je er nu nog niks van kan zeggen.. haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann @Noisy Gelukkig ben ik niet de enige! Denk ook wel echt dat dat nog goedkomt. Vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad. Hopelijk gaat het met de ibuprofen beter! Vannacht weer wat beter gegaan? 

 

@KMA2701 Ik vind je borsten echt mooi! Zien er nu al zo natuurlijk uit. Ik heb ook een beetje verschil tussen links en rechts, maar dat is normaal toch :) 

 

Ik heb trouwens net een paar foto's online gezet! Wel privé, dus als je wilt kijken dan hoor ik het wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei oopsnewboobs:

@Sheann @Noisy Gelukkig ben ik niet de enige! Denk ook wel echt dat dat nog goedkomt. Vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad. Hopelijk gaat het met de ibuprofen beter! Vannacht weer wat beter gegaan? 

 

@KMA2701 Ik vind je borsten echt mooi! Zien er nu al zo natuurlijk uit. Ik heb ook een beetje verschil tussen links en rechts, maar dat is normaal toch :) 

 

Ik heb trouwens net een paar foto's online gezet! Wel privé, dus als je wilt kijken dan hoor ik het wel. 

He Meis, ik wil ze graag zien. Ben super benieuwd hoe het bij jullie eruit ziet!! 

Dankjewel, ben er ook zeker blij mee en weet dat verschil normaal is, maar als je je erop gaat focussen, ga je er extra op letten he.. haha

 

hoe is het met je? En met de anderen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook alles goed. Pijn is stukken minder geworden. Slapen gaat goed. Ik heb het idee dat Mn borsten al mooi aan het zakken zijn. Ben van plan om iedere week een foto te plaatsen. Dus dinsdag nieuwe. Fijn dat het bij jullie ook al beter gaat. 

Enige nadeel is de vocht. Opgezette buik en dikke vingers. Wordt gelukkig al iets minder nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Niks:

Hier ook alles goed. Pijn is stukken minder geworden. Slapen gaat goed. Ik heb het idee dat Mn borsten al mooi aan het zakken zijn. Ben van plan om iedere week een foto te plaatsen. Dus dinsdag nieuwe. Fijn dat het bij jullie ook al beter gaat. 

Wat fijn, vanaf hier gaat het denk alleen nog maar beter worden! Heb net twee warmtepleisters op men schouders gehad, aanrader voor iedereen.. heerlijk.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei KMA2701:

Wat fijn, vanaf hier gaat het denk alleen nog maar beter worden! Heb net twee warmtepleisters op men schouders gehad, aanrader voor iedereen.. heerlijk.. 

Haha, hier net warmtespray op mijn rug laten spuiten; dat helpt inderdaad. Die warmtepleisters vind ik ook een goed idee! Zal wel even iemand op pad sturen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een album aangemaakt hoor! Er is nog niet heel veel te zien, maar toch....

 

Twee voorfoto´s waarop je kunt zien dat 380 CC bij mij wel erg weinig is. Motiva Ergonomix, dus ook nog eens vrij "natuurlijk'", terwijl ik graag ronde borsten met bolling bovenop wilde. Ook zie je dat mijn rechterborst lager hangt dan mijn linker. Bij de rechterborst is dus een tepellift uitgevoerd.

 

Zojuist een topje aangedaan, die ik in maart 2017 had gekocht, maar die toen dus veel te groot was. Nu past ie!

Wat een decollete zonder push up! Zo wilde ik het graag....zal natuurlijk nog wel zakken, maar so far so good.

Zodra de pleisters op mijn tepel zijn verwijderd, durf ik denk ik wel een foto zonder bh te maken.

 

Ik heb de voor mij "bekende" dames vast toegevoegd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Sheann:

@oopsnewboobs zou ik ook in je album mogen kijken.

 

Vanochtend ging het eindelijk even wat beter maar nu al weer een paar uur keihard boobs met heel veel pijn :(

 

Gebruiken jullie ook warmte packs voor de boobs. Ik gebruikte steeds een icepack maar daar worden ze zo hard van.

Hoi @Sheann....ik heb de eerste dagen wel voorzichtig gekoeld. Dat voelde heerlijk.

Ik heb de warmtespray alleen gebruikt voor mijn rug en schouderbladen, die pijn doen van het liggen en hangen, niet op de borsten. Wat ik wel lekker vind is de warme douchestraal op de borsten.

 

Wat vervelend toch dat je nog zo'n pijn hebt. Zet 'm op hé?! XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje @KMA2701! Ze staan wel echt nog zo strak

 

@noov en @Sheann ik heb jullie ook even toegevoegd :) Slim Noov om alvast de bekende dames toe te voegen, ik heb er ook een paar bij toegevoegd. Ik heb net even gekeken naar jouw album en jeetje mooi zeg! Ook mooi in die CK! Ben benieuwd hoe ze zijn volgende week. Vond je oude boobies ook al heel mooi, maar idd je zag wel verschil. 

Ik heb ook best last van mijn schouders en nekspieren gehad, maar dat wordt nu wel wat minder gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei noov:

Haha, hier net warmtespray op mijn rug laten spuiten; dat helpt inderdaad. Die warmtepleisters vind ik ook een goed idee! Zal wel even iemand op pad sturen ;-)

Ja echt fijn! En effect houd wat langer aan dan een warme douche. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann wat vervelend dat je zon last blijft houden joh, hopelijk morgen weer wat beter dan vandaag!

 

@noov ze waren al mooi (super natuurljk), maar kan me voorstellen dat je wat meer wilden, fijn dat dat nu zo is!! Ben benieuwd hoe ze eruit zien hoor! We wachten in spanning af 

 

@oopsnewboobs allebei nog strak? Bij mij rechts beduidend meer dan links.. 

 

Net lekker gedoucht, harem gewassen. Nu maar eens bedenken welke kleding ik aan doe, vanavond voor het eerst weer uit de deur, sushi eten. Daar had ik donderdagavond echt nog niet aan moeten denken.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Sheann:

@noov wowie dat zijn flinke boobies geworden. Je oude boobs waren ook erg mooi ook al zag je wel een vrij groot verschil.

 Dat moet ook...flinke boobies ;-)

 

Ik hoop zooooo dat het verschil straks minder is. Heb echt niet de illusie dat het twee exact dezelfde borsten zullen worden, maar het zou wel prettig zijn wanneer ze beiden dezelfde kant opkijken :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei oopsnewboobs:

Dankje @KMA2701! Ze staan wel echt nog zo strak

 

@noov en @Sheann ik heb jullie ook even toegevoegd :) Slim Noov om alvast de bekende dames toe te voegen, ik heb er ook een paar bij toegevoegd. Ik heb net even gekeken naar jouw album en jeetje mooi zeg! Ook mooi in die CK! Ben benieuwd hoe ze zijn volgende week. Vond je oude boobies ook al heel mooi, maar idd je zag wel verschil. 

Ik heb ook best last van mijn schouders en nekspieren gehad, maar dat wordt nu wel wat minder gelukkig.

Ik zie nog steeds niets :(! Is het toevoegen wel goed gegaan. Ben helemaal niet nieuwsgierig haha!

 

Ben ook heel benieuwd naar volgende week. Keep you posted!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei KMA2701:

@Sheann wat vervelend dat je zon last blijft houden joh, hopelijk morgen weer wat beter dan vandaag!

 

@noov ze waren al mooi (super natuurljk), maar kan me voorstellen dat je wat meer wilden, fijn dat dat nu zo is!! Ben benieuwd hoe ze eruit zien hoor! We wachten in spanning af 

 

@oopsnewboobs allebei nog strak? Bij mij rechts beduidend meer dan links.. 

 

Net lekker gedoucht, harem gewassen. Nu maar eens bedenken welke kleding ik aan doe, vanavond voor het eerst weer uit de deur, sushi eten. Daar had ik donderdagavond echt nog niet aan moeten denken.. 

Dank je @KMA2701! Maar ja...natuurlijke borsten was nu net niet wat ik wilde. Stom hé?! Ik hoop dat mijn nieuwe meiden er volgende week goed uitzien :D

 

Veel plezier vanavond en lekker eten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.