Ga naar inhoud

Oopsnewboobs : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei oopsnewboobs:

Thanks allemaal voor jullie berichtjes!

 

Ik zal even een update doen :) De operatie verliep eigenlijk heel goed, het ene moment ben je nog aan het kletsen met kleine boobies en het volgende moment word je wakker met twee nieuwe grote! Ik werd heel relaxed wakker en voelde me prima. Was echt blij met mn borsten. Toen naar de verpleegafdeling gereden waar je dus met meerdere patiënten ligt. Super fijn om mijn vriend en moeder weer te zien. Moest al best snel de bh en band aan en toen ik zo rechtop zat en ze aan had, werd ik niet goed. Zag sterretjes en kreeg het bloedheet. Toen maar lekker weer gaan liggen en trok het weg. Straten kwam ongeveer een uurtje later langs om te kijken en het zag er goed uit. Ik moest even gaan plassen en als het dan goed ging, mocht ik naar huis. Voor de eerste keer lopen was zo gek! Helaas werd ik eenmaal terug bij het bed weer helemaal niet lekker, dus weer eventjes gaan liggen. Op een gegeven moment ging het beter en zijn we naar huis gegaan. Super lieve mensen en ik vond het ook heel fijn dat Marissa die dag aanwezig was. De weg naar huis ging eigenlijk prima!

Ik heb wel echt veel pijn (gehad), en hoewel ik me daarop had voorbereid valt het dan toch tegen als het zover is. Gisteravond heb ik pas heel voorzichtig mijn band en bh uit durven doen en durven kijken. Ze zien er volgens mij goed uit voor dit stadium! Maar ik zit wel een beetje met het gevoel van, oh waarom heb ik dit ook alweer gedaan?? Het is niet zo dat ik echt verliefd ben op mn boobies, zoals je wel vaak leest. Ik vind het vervelend zo afhankelijk te zijn en die pijn (vooral de nachten) is gewoon echt niet fijn. Ik heb geen spijt hoor!! Maar ben ook (nog) niet euforisch. 

 

De pijn is in mijn linkerborst soms wat erger. De sneeën voel ik nog niet echt. Ik hoop dat ik vanavond of morgen durf te douchen. 

 

Hoe is het met jullie dames? @Sheann @KMA2701 @Niks (mis ik nog iemand??) Zijn jullie blij? Veel pijn of valt het mee? Hebben jullie al gedoucht? (Ik ben nog niet op het forum geweest sinds zondag dus ik ga jullie operatieverslagen vanmiddag ook even doorlezen!) Als jullie foto's online hebben gezet, zouden jullie mij willen toevoegen? Ik zet morgen misschien wat foto's op het forum!

He Meis,

Ik had vanaf het moment dat ik wakker werd veel pijn, hiervoor gelukkig heel snel extra pijn medicatie gehad, wel met als gevolg dat ik misselijk en duizelig was, maar liever dat dan die pijn haha. Ook nog extra pijn medicatie meegekregen voor thuis.. 

de nachten moeten ik afkloppen die gaan eigenlijk heel goed, slaap veel, maar pak dan ook stipt de voorgeschreven medicatie.. 

gisteren geprobeerd te douchen; dit resulteerde in een halve douche haha, alleen men onder lichaam. Verder kwam ik niet. 

Volgens mij heb ik je al toegevoegd aan mijn album. 

Mbt het verliefd zijn op je boobies, dan kan ik nu ook nog niet zeggen hoor.. de pijn en stijfheid overheerst nog.. er zit maar 1 ding op denk en dat is rustig aan doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste Reactie

@KMA2701 was jij maandag ook in de ochtend aan de beurt. Ik weet dat er een jonge blonde meid rechts Naast mij lag op de zaal die heel veel pijn had bij het wakker worden en die helemaal aan het trillen was. Was jij dat?

 

@Deevoted1981 oh jij bent alweer aan het werk. Lijkt me ook zwaar om weer te beginnen met werken.

 

@oopsnewboobs het is inderdaad raar in het begin om je bh uit te doen en je boobs te zien. Wat zijn ze groot he?? Ik vindt die van mij echt huge. Ik hoop dat ze nog wat slinken :rolleyes: en dat de vorm gauw mooier wordt. Van de zijkant zijn het net van die Madonna punt tieten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Sheann:

@KMA2701 was jij maandag ook in de ochtend aan de beurt. Ik weet dat er een jonge blonde meid rechts Naast mij lag op de zaal die heel veel pijn had bij het wakker worden en die helemaal aan het trillen was. Was jij dat?

 

@Deevoted1981 oh jij bent alweer aan het werk. Lijkt me ook zwaar om weer te beginnen met werken.

 

@oopsnewboobs het is inderdaad raar in het begin om je bh uit te doen en je boobs te zien. Wat zijn ze groot he?? Ik vindt die van mij echt huge. Ik hoop dat ze nog wat slinken :rolleyes: en dat de vorm gauw mooier wordt. Van de zijkant zijn het net van die Madonna punt tieten :D

He Meis, nee ik was als laatste van de dag.. maar gelukkig dan niet de enigste met zoveel pijn, dacht echt dit ga ik niet trekken... gelukkig trok het snel bij met extra medicatie..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs....haha, ja...je moeder begon idd over mijn parfum, grappig!

 

Die rode wangen had ik gister ook. Soms warm, soms weer koud. Het is natuurlijk ook niet niks wat onze lichamen krijgen te verduren. Ook al doen we het zelf ....why ;-)?? 

 

Ik heb dit x meer pijn dan de vorige BV. Heb nu ook grotere implantaten, dus mijn huid staat strakker. En natuurlijk die lift. Maar ach...het is goed te doen hoor! 

 

Douchen was heerlijk hoor. Haar wassen en rug afdrogen ging lastig, maar gelukt. 

 

Maar weer je wat nog erger is dan een BV? Een “zieke” man! Omg...verkouden sinds gisteravond. Denk dat ie het einde van de week niet haalt haha! Het is maar goed dat mannen geen borsten hebben ;-)))

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs  gefeliciteerd met je boobs. Ik loop al 2 dagen te roepen dat de pijn me reuze meevalt. Nou... ik kom er vandaag op terug. Dit is Mn ergste dag. Veel pijn aan Mn rechterborst nu. Hopen dat morgen weer weg is. Ook gisteren lekker met de washandje gewassen. Douche durfde ik niet echt. Maar zijn flink gezwollen de de bh gaat ook niet fijner zitten nu. Alles knelt. Ik heb je vluchtig gezien op de zaal. Lag bij de uitgang. Was nog niet zolang bij toen ik jullie weg zag gaan. Samen met je vriend en moeder. 

Nou, ik wens je een heel fijn herstel toe, en lekker genieten van je mooie voorgevel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@oopsnewboobs en @Sheann ik ben nu ben 2 weken vrij geweest waarin ik echt niets gedaan heb, sinds 1,5 week nu weer aan 't werk, verder doe ik niets; niet sporten of andere activiteiten, behalve een beetje wandelen. Daar kun je je zo p/o al helemaal niks bij voorstellen, ik had het idee dat ik nooit meer normaal rechtop kon lopen :lol:. Eind van de dag loopt de spanning wel wat op, thuis direct alles uit, creme erop, masseren en even niks aan en plat liggen. Het is allemaal te doen en ik heb het er voor over en ik ben elke dag een beetje blijer. Ze worden nu al wat soepeler en het voelt steeds meer 'eigen'. Boobies for president :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @KMA2701  om eerlijk te zijn, valt het toch een klein beetje tegen. Gisteren veel last van Mn rechterborst gehad. Misschien ook Mn eigen schuld, want had de medicatie iets afgebouwd. Vandaag maar weer alles volgens schema innemen. Alleen die rot bh. Die deed me zo zeer en begon erg te snijden. Dus gisteravond gewisseld met de carefix bella. Zo... wat een opluchting. Toch vanavond de Triumph maar wel weer aan, want is toch wel wat steviger. Denk dat ik gewoon ga afwisselen. Slapen gaat in ieder geval goed nu. Ik weet dat het woord geduld hier een grote rol speelt, maar dat is wel moeilijk Hahahah. Ik las dat jullie nog erg moeten wennen aan de nieuwe boobs. Dat heb ik totaal niet. Heb ze net even weer bewonderd, en ik ben echt helemaal verliefd. Vindt ze prachtig. Hoe gaat het herstel bij jou??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook nog geen joepie de poepie hoor @Niks! “Goed” om te horen dat ik niet de enige ben bij wie het toch een beetje tegenvalt. Vooral ook gister slechte dag. Ik heb ook mijn bh gewisseld. Werd gek van de druk op de littekens! Dus vannacht een ruimer exemplaar aangedaan. Volgens mij zijn mijn borsten goed gelukt, alleen heb ik nu nog grote tegaderm pleisters over de tepel. Dat ziet er erg bloederig uit....dus kijk ik liever niet te lang ;-)

 

Hebben jullle geen last van de Celebrex? Ik gebruik nu alleen paracetamol. Werd zo misselijk van die troep. 

 

Hoop dat ik me snel weer beter voel. Moet toch echt maandag weer aan het werk boehoe. 

 

Thnx for asking @KMA2701 ! Hoe is het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat het ook nog niet zo goed. Ik had gisteren avond een paniek aanval met hyperventilatie en heel veel trillen waardoor mn borsten alleen maar pijnlijker werden.

Ik heb de hele nacht veel druk en pijn gehad en nu nog steeds eigenlijk. Ik had echt gehoopt dat het nu wat beter zou gaan.

 

Ik heb geen last van de celebrex. Ik eet eerst iets kleins, ook snachts en dan neem ik de medicijnen in.

Ik heb juist heel veel last na ongeveer 4 uurtjes als de medicijnen uit gaan werken. En als ik dan nog 2 uur moet wachten op de volgende medicate,  wordt ik gek van de pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann  ik wissel de medicijnen af. Om de 3 uur paracetamol en 3 uur later de celebrix. Weer 3 uur later de paracetamol enz. Moet zeggen dat dit schema goed werkt. Misschien ook iets voor jou. Dan zit je niet te kloten na de 4 uur. Kom je uit op 4 stuks per 24 uur. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KMA2701 Wat vervelend dat je zoveel pijn had!! Hoeveel cc heb jij ook alweer gekregen? Wel fijn dat de nachten zo goed gaan bij je :) 

Hoe vond je het dan om voor het eerst je bh uit te doen? En had je dat bij de eerste keer douchen wel al gedaan of niet? Ik heb gisteravond voor het eerst gedoucht. Was echt bang dat het vreselijk zou zijn, maar het was wel prima en vooral heel raar om dat water over mijn borsten te voelen gaan. Wel super fijn om weer fris te zijn! Ja je hebt me inderdaad toegevoegd, ik vind ze al heel erg mooi!! Ja precies.. nog echt rustig aandoen en wennen aan je nieuwe lichaam.. Xx

 

@Sheann Jeetje een paniekaanval :( Kan me voorstellen dat al die spanning het er niet beter op maakte. Hoop voor je dat het dan vannacht een stuk beter met je gaat! Hoe is het nu met je? Ik heb ook geen last van de celebrex gelukkig. 

Ja! Super groot he! En ik heb 345cc dus nog iets kleiner dan jij. Ik kan niet wachten tot ze helemaal van mezelf zijn en mooi gevormd zijn. Hahaha dat heb ik ook! Vooral met die sportbh aan :154: 

 

@noov Haha inderdaad, waarom deden we dit ook alweer?! Heb jij gewoon alleen gedoucht? Ik heb gister met mijn vriend gedoucht en die heeft bijna alles gedaan, mocht alleen niet aan mn boobs komen :124: 

Hahahahaha ik lach hardop om je zieke man! Echt typisch he :154: 

Ik heb geen last van de celebrex gelukkig. Hoe gaat het verder met de pijn bij je vandaag? Jeetje maandag weer aan het werk! 

 

@Niks Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd met je boobs! Ik vind die van jou ook al heel mooi. Nu al natuurlijk. Wat stom dat de pijn nu alsnog zo heftig komt opzetten.. Hopelijk is dat na vandaag weer minder!            Ik ga morgen denk ik ook een nieuwe bh kopen. Morgen is het ook nog black friday :9: Ja dat klopt! Jij werd (toen ik er nog was) als laatste binnen gebracht

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deevoted1981 Lijkt me ook heftig om weer vol aan het werk te zijn. En, kan je nu helemaal rechtop lopen zonder pijn? Heb je überhaupt nog weleens ergens pijn? Whaa masseren kan ik me echt nog niet voorstellen! Ik durf ze bijna niet aan te raken. Voelt zo hard en opgezwollen en het jeukt nu ook best erg. Gelukkig merk en zie je verschil :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel nog wel veel druk maar lig rustig op bed Spotify te luisteren. Ik probeer positief te blijven, ik zeg steeds tegen mezelf,  morgen gaat het beter.

 

Mijn boobs beginnen ook te jeuken :rolleyes: het voelt wel raar om ze te krabben terwijl dat ze nog zo gevoel loos zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei oopsnewboobs:

@KMA2701 Wat vervelend dat je zoveel pijn had!! Hoeveel cc heb jij ook alweer gekregen? Wel fijn dat de nachten zo goed gaan bij je :) 

Hoe vond je het dan om voor het eerst je bh uit te doen? En had je dat bij de eerste keer douchen wel al gedaan of niet? Ik heb gisteravond voor het eerst gedoucht. Was echt bang dat het vreselijk zou zijn, maar het was wel prima en vooral heel raar om dat water over mijn borsten te voelen gaan. Wel super fijn om weer fris te zijn! Ja je hebt me inderdaad toegevoegd, ik vind ze al heel erg mooi!! Ja precies.. nog echt rustig aandoen en wennen aan je nieuwe lichaam.. Xx

 

@Sheann Jeetje een paniekaanval :( Kan me voorstellen dat al die spanning het er niet beter op maakte. Hoop voor je dat het dan vannacht een stuk beter met je gaat! Hoe is het nu met je? Ik heb ook geen last van de celebrex gelukkig. 

Ja! Super groot he! En ik heb 345cc dus nog iets kleiner dan jij. Ik kan niet wachten tot ze helemaal van mezelf zijn en mooi gevormd zijn. Hahaha dat heb ik ook! Vooral met die sportbh aan :154: 

 

@noov Haha inderdaad, waarom deden we dit ook alweer?! Heb jij gewoon alleen gedoucht? Ik heb gister met mijn vriend gedoucht en die heeft bijna alles gedaan, mocht alleen niet aan mn boobs komen :124: 

Hahahahaha ik lach hardop om je zieke man! Echt typisch he :154: 

Ik heb geen last van de celebrex gelukkig. Hoe gaat het verder met de pijn bij je vandaag? Jeetje maandag weer aan het werk! 

 

@Niks Dankjewel! Jij ook gefeliciteerd met je boobs! Ik vind die van jou ook al heel mooi. Nu al natuurlijk. Wat stom dat de pijn nu alsnog zo heftig komt opzetten.. Hopelijk is dat na vandaag weer minder!            Ik ga morgen denk ik ook een nieuwe bh kopen. Morgen is het ook nog black friday :9: Ja dat klopt! Jij werd (toen ik er nog was) als laatste binnen gebracht

He Meis, ja dat was niet bepaald fijn wakker worden, Maarja.. ik heb dinsdagavond een poging tot douchen gedaan, gisteren heb ik geskipt en ik ga vanavond opnieuw proberen te douchen, hopelijk lukt het me dan wat beter en kan ik men bovenlichaam boenen, haha.

ik heb 400 en 425. 

Ik ga vanavond een nieuwe foto online zetten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Niks:

Hallo @KMA2701  om eerlijk te zijn, valt het toch een klein beetje tegen. Gisteren veel last van Mn rechterborst gehad. Misschien ook Mn eigen schuld, want had de medicatie iets afgebouwd. Vandaag maar weer alles volgens schema innemen. Alleen die rot bh. Die deed me zo zeer en begon erg te snijden. Dus gisteravond gewisseld met de carefix bella. Zo... wat een opluchting. Toch vanavond de Triumph maar wel weer aan, want is toch wel wat steviger. Denk dat ik gewoon ga afwisselen. Slapen gaat in ieder geval goed nu. Ik weet dat het woord geduld hier een grote rol speelt, maar dat is wel moeilijk Hahahah. Ik las dat jullie nog erg moeten wennen aan de nieuwe boobs. Dat heb ik totaal niet. Heb ze net even weer bewonderd, en ik ben echt helemaal verliefd. Vindt ze prachtig. Hoe gaat het herstel bij jou??

He Meis, ook bij mij valt het tegen.. het is maar afzien en hopen dat het vanaf nu elke dag een beetje beter gaat. Afwisselen van bh, koelen met washandjes en Ice pack, zitten, liggen, hangen.. haha 

Ik neem ook braaf alle medicatie in hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@oopsnewboobs aan het einde van de dag loopt de spanning wel wat op en voel ik die (sport) bh band irriteren op die littekens maar ik vind pijn een groot woord, het is alleen irritant en het jeukt (dat blijft nog wel even .. sorry). Ik heb overgevoelige tepels en de huid aan de onderkant van m'n boobs voelt een beetje doods aan, alsof er verdoving in zit. Ik kan inmiddels weer goed rechtop lopen, schouders een beetje naar achteren etc. alleen trappenlopen vind ik nog drama. Conditie gaat echt met sprongen achteruit als je niet kunt sporten. Bovenaan de trap lijkt het alsof ik weer een pakje per dag rook (terwijl ik al een tijdje gestopt ben). Maar het zijn kleine dingetjes, geen big issues, nog steeds happy happy :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sheann:

Hebben jullie nog genoeg celebrex voor het weekend? Ik denk dat ik maar genoeg heb tot zaterdag :(

He Meis, heb even geteld heb er nog 10.. dus dat is tot zondagmiddag. Hoop eigenlijk dat ik het vanaf dan ook wel zonder af kan. Eventueel nog alleen paracetemol..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann ik zal straks eens kijken hoeveel celebrex ik nog heb.. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik af en toe vergeet medicatie op tijd te nemen dus dan aan het eind van de dag heb ik weleens een pilletje minder. Dat voel ik dan ook wel goed. Ik heb wel echt dat mijn tepels helemaal gezwollen zijn en sinds vandaag glimmen ze zelfs, echt heeeeel charmant :124:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk zulke koplampen @oopsnewboobs :P! Heb je er ook last van, dat ze zo zijn opgezwollen?

 

Als je dichtbij had gewoond, had je het hele doosje Celebrex van mij kunnen krijgen @Sheann, maar ik denk niet dat dat het geval is ;)  Hoe gaat het nu met de pijn? 

 

Hier gaat het sinds vandaag overigens ineens een stuk beter! Jippie! Vannacht lag ik zelfs half op mijn zij te slapen. Ik krijg bijna doorligverschijnselen van dat op m’n rug liggen :huh:

 

Heb wel heel veel zin om die vreselijke pleisters van mijn tepel te trekken. Doe ik niet natuurlijk; nog even geduld tot as woensdag. Maar het begint nu wel te jeuken, ook onder mijn borsten. Ben ook zo benieuwd hoe het eronder uitziet....

 

Alvast een fijn weekend iedereen! 

 

XN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.