oopsnewboobs

Oopsnewboobs : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

21 minuten geleden zei Theezakje34:

Spannend! Ik twijfel ook tussen anatomisch high profile 345-390 XC. Te klein is jammer maar te groot lijkt me ook erg ongemakkelijk... pdf hoe kies je nu he, blijft gewoon een gok volgens mij..

in de bh vond ik de 345 al best groot maar met kleren erover viel het toch wat weg zeg maar..

leuk dat jullie al een datum hebben, ik nog niet..

Waarom heb je nog geen datum? :mellow:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Boobs350 Super leuk en spannend! Ja moeilijk he! Ik heb al heeel veel mooie foto's gezien, maar soms lijkt bijv. 345cc bij iemand als groter/kleiner en zo met alle maten eigenlijk. Ligt er ook aan wat je voorsituatie was natuurlijk.. Maar geeft al meer een beeld dan ik hiervoor had. Voor jou staat het aantal cc dus ook al vast?

Ik ga toch voor de 345cc denk ik @Jasmijn_! Haha, ik ben niet aan een hele fles gekomen gister met uiteten :lol: Maar met 3 wijntjes op dacht ik toch maar voor de 345cc te gaan. Zoveel mooie boobs van gezien en dat was mijn eerste keuze, dus ga ik daar voor denk ik. Bovendien ben ik eigenlijk helemaal niet per se van de mega grote borsten.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@SanT1987 Ik heb arnicadruppels tegen blauwe plekken en beursheid, vitamine C en probiotica van Lucovit. Er staat hier vast wel ergens een topic waar precies in staat waar dat allemaal goed voor is :) Moet je twee weken van tevoren mee beginnen, maar ik wist het zelf ook niet dus ben 1 week van tevoren begonnen.

@Julliette88 heel erg spannend! Is ook al snel!! Ik heb ook voor de 3 jaar nazorg gekozen.  

Thanks @MissM! Zo spannend, nog maar 3 nachtjes slapen :rolleyes: 

Ja dat heb ik dus ook @Theezakje34.. Ik ga (bijna definitief|) nu toch voor 345cc.. Ik vind borsten cupmaatC/D altijd super mooi, het hoeven van mij ook niet te grote titties te worden haha. (Zo denk ik er nu over, maar 390cc heb ik ook een aantal super mooie gezien). Durf je het nog niet helemaal definitief te maken met een afspraak?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei oopsnewboobs:

@Boobs350 Super leuk en spannend! Ja moeilijk he! Ik heb al heeel veel mooie foto's gezien, maar soms lijkt bijv. 345cc bij iemand als groter/kleiner en zo met alle maten eigenlijk. Ligt er ook aan wat je voorsituatie was natuurlijk.. Maar geeft al meer een beeld dan ik hiervoor had. Voor jou staat het aantal cc dus ook al vast?

Ik ga toch voor de 345cc denk ik @Jasmijn_! Haha, ik ben niet aan een hele fles gekomen gister met uiteten :lol: Maar met 3 wijntjes op dacht ik toch maar voor de 345cc te gaan. Zoveel mooie boobs van gezien en dat was mijn eerste keuze, dus ga ik daar voor denk ik. Bovendien ben ik eigenlijk helemaal niet per se van de mega grote borsten.. 

Fijn dat je een keuze hebt gemaakt en er ook achter staat :D

Vanaf nu dan nog even een beetje extra genieten en de operatie lekker over je heen laten komen!

Hou ons maar op de hoogte!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou tis financieel even onzeker nog.

ik wil ook mijn buik doen en dat is samen 7500,-! Daarbij kimt dat mijn man en ik momenteel in scheiding liggen waardoor het allemaal net wat lastiger is...  

dit is bij mij 345 en 390

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha dank je. Op de foto valt het idd reuze mee. Hij is ook niet dik ofzo maar beetje drilpudding :lol: slap zeg maar..

ow ik wil ook zooo graag borsten. Door alles stress hier weer 5 kilo kwijt, nou die b cup is nu een a cup geworden:wacko:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Sheann:

Hoe gaat het met de zenuwen dames? Ik had vandaag even een 'cold feet' momentje maar nu gaat het weer okay :)

Nu nog nergens geen last van en kan ik niet wachten. Slaap al nachten op mijn rug om een beetje te wennen. Ik ben alleen een beetje bang hoe ik met de pijn om ga en of ik het wel aankan hahah.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Theezakje34 ik laat over 22 dagen eerst mijn borsten doen en nadat ik daar van hersteld ben laat ik een buikcorrectie doen ivm dat mijn chirurg het afraden om het bij te laten doen.....

Deze winter de borsten en volgend najaar de buik voor mij , zo zijn de kosten dan ook verdeelt misschien ook een optie voor jou.

Maar jou buik kan toch met een liposuctie , dat hoeft toch geen buikcorrectie te worden want ik zou wel zo'n buikje als jou willen hebben :blush:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Zee-Bra77:

@Theezakje34 ik laat over 22 dagen eerst mijn borsten doen en nadat ik daar van hersteld ben laat ik een buikcorrectie doen ivm dat mijn chirurg het afraden om het bij te laten doen.....

Deze winter de borsten en volgend najaar de buik voor mij , zo zijn de kosten dan ook verdeelt misschien ook een optie voor jou.

Maar jou buik kan toch met een liposuctie , dat hoeft toch geen buikcorrectie te worden want ik zou wel zo'n buikje als jou willen hebben :blush:

Haha dat klinkt lief.

ik heb idd geen grote buik, veel vel oid maar hij is gewoon slap, door de striae beetje zon drilpudding en ik wil gewoon echt graag een strakke buik.

ik hoopte op een mini correctie maar omdat het ook boven de navel niet strak is moet het toch een grote bwc worden helaas.

ik heb ook gedacht het in 2 te doen, maar aan de andere kant, opvang regelen, vrij vragen enz is nu al lastig en dan moet ik dat allemaal 2x doen... dan bijt ik liever ff door en dat ik er in 1x vanaf ben...

waarom raadde hij bij jou aan in 2x?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden