Ga naar inhoud

Oopsnewboobs : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Aloysa:

@oopsnewboobs @Sheann dit staat er in de info die ik heb gekregen:

 

Ter voorkoming van pijn adviseren we u 4 keer per dag 1000 mg Paracetamol in te nemen. Dit kan aangevuld worden met 2 tot 4 keer per dag 100 mg Celebrex. Voor de aanvullende pijnmedicatie krijgt u een recept mee na de operatie. Neem dit voor de zekerheid sowieso de eerste 2 dagen in. Daarna alleen wanneer nodig bij pijn.

 

@Blinq_84 jij bent recent door dr. Straten geopereerd, hoe zat het met de medicatie?

Ja klopt precies wat hier boven beschreven staat.

En vlak voor de operatie kreeg ik ook nog 3pilletjes pijnstilling om vast in te nemen..

 

En de celebrex krijg je voor de eerste 24u mee en de rest kan je met een recept ophalen bij de apotheek..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs,

meis, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. 

Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicijnen nemen, lekker veel drinken om je narcose en vocht weg te spoelen en je heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een heel fijn herstel toe. Rustig aan hè meis? 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks allemaal voor jullie berichtjes!

 

Ik zal even een update doen :) De operatie verliep eigenlijk heel goed, het ene moment ben je nog aan het kletsen met kleine boobies en het volgende moment word je wakker met twee nieuwe grote! Ik werd heel relaxed wakker en voelde me prima. Was echt blij met mn borsten. Toen naar de verpleegafdeling gereden waar je dus met meerdere patiënten ligt. Super fijn om mijn vriend en moeder weer te zien. Moest al best snel de bh en band aan en toen ik zo rechtop zat en ze aan had, werd ik niet goed. Zag sterretjes en kreeg het bloedheet. Toen maar lekker weer gaan liggen en trok het weg. Straten kwam ongeveer een uurtje later langs om te kijken en het zag er goed uit. Ik moest even gaan plassen en als het dan goed ging, mocht ik naar huis. Voor de eerste keer lopen was zo gek! Helaas werd ik eenmaal terug bij het bed weer helemaal niet lekker, dus weer eventjes gaan liggen. Op een gegeven moment ging het beter en zijn we naar huis gegaan. Super lieve mensen en ik vond het ook heel fijn dat Marissa die dag aanwezig was. De weg naar huis ging eigenlijk prima!

Ik heb wel echt veel pijn (gehad), en hoewel ik me daarop had voorbereid valt het dan toch tegen als het zover is. Gisteravond heb ik pas heel voorzichtig mijn band en bh uit durven doen en durven kijken. Ze zien er volgens mij goed uit voor dit stadium! Maar ik zit wel een beetje met het gevoel van, oh waarom heb ik dit ook alweer gedaan?? Het is niet zo dat ik echt verliefd ben op mn boobies, zoals je wel vaak leest. Ik vind het vervelend zo afhankelijk te zijn en die pijn (vooral de nachten) is gewoon echt niet fijn. Ik heb geen spijt hoor!! Maar ben ook (nog) niet euforisch. 

 

De pijn is in mijn linkerborst soms wat erger. De sneeën voel ik nog niet echt. Ik hoop dat ik vanavond of morgen durf te douchen. 

 

Hoe is het met jullie dames? @Sheann @KMA2701 @Niks (mis ik nog iemand??) Zijn jullie blij? Veel pijn of valt het mee? Hebben jullie al gedoucht? (Ik ben nog niet op het forum geweest sinds zondag dus ik ga jullie operatieverslagen vanmiddag ook even doorlezen!) Als jullie foto's online hebben gezet, zouden jullie mij willen toevoegen? Ik zet morgen misschien wat foto's op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs Wat jij beschrijft had ik ook maar dat gaat echt snel voorbij hoor. Houd jezelf voor dat dit maar een paar dagen duurt en dat het daarna snel verbeterd. 1 weekje pijn lijden voor een levenslang geluk met de boobs die je altijd al hebt willen hebben. Even door die zure appel heen bijten meis, het komt echt goed. Bij mij was dag 3 het ergste, daarna ging het langzaamaan beter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oopsnewboobs...je mist mij nog ;-)

 

Fijn dat je weer online bent en op de been. Het is vrij logisch dat je je borsten nog niet helemaal wauw vindt! Het duurt echt even totdat alles z’n plek heeft gevonden. Ik had afgelopen maandag een wissel bij dr. Straten (en heb volgens mij kort met je moeder en vriend in de wachtkamer gesproken). Aangezien ik dus al eerder een BV heb gehad, keek ik niet meteen al té verwachtingsvol in de spiegel Haha! Ik wacht nog maar even rustig af...

 

Vanochtend voor het eerst gedoucht. Heerlijk! 

Gister was ik trouwens erg misselijk. Denk dat het van de Celebrex kwam. Ben ik meteen mee opgehouden en de misselijkheid verdween. Dus zojuist gelukkig twee crackertjes kunnen eten. 

 

Ik maak vlg week woensdag een foto...dan worden de hechtingen verwijderd en de pleister van mijn tepel(lift). Nu ziet alles er nogal eng uit ;-)

 

Succes met je herstel! 

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@Sheann dat harde dat blijft nog wel eventjes, ik heb ook nog echte kerstballen, kan zo de boom in :lol:. Na een dagje werken (laptop) dan loopt de spanning op en dan moet thuis echt direct alles even uit. Sinds deze week aan het masseren en pas nu word het ietsje soepeler. Maar echt beweging zit er nog niet in, komt goed! Ben benieuwd naar je foto's hoor! Succes allemaal meiden. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sheann Nou gelukkig hebben we allebei hetzelfde! Was jij niet bang om je bh uit te doen? Ik dacht dat ze eraf zouden vallen :4: Durfde ze gister ook niet goed aan te raken toen ze bloot waren.. Het voelt nog niet zo eigen ofzo. Hoe ervaar jij dat? Ik heb je foto net gezien! Super mooi ziet het er al uit :wub: De mijne lijken er wel een klein beetje op, maar zijn nog helemaal roze hihi. 

 

@noov Sorry! Ik dacht al dat er nog iemand was geweest! Gelukkig is dat gevoel niet gek en hebben meer vrouwen het. Ik heb het net aan mijn moeder gevraagd en ze zei, oooh dat was die dame die zo lekker rook! haha. Jouw operatie is dus nog wel even iets heftiger! Hoe gaat het met de pijn bij jou? Vervelend dat je misselijk was! Hopelijk gaat dat vandaag helemaal goedkomen. Ik werd gister wakker met enorm rode wangen en had af en toe rillingen en kreeg het warm. Was bang dat ik koorts kreeg, maar gelukkig toch een normale temperatuur. Vond je het douchen niet 'eng'? (tegen het afdrogen zie ik ook erg op) 

Jij ook heel veel succes met je herstel!

 

@Deevoted1981 mijn boos zijn ook keihard, ben benieuwd wanneer dat gaat veranderen haha. Jij bent weer een beetje aan het werk dus? Vind je je boobs nog steeds iedere dag mooier worden? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.