Ga naar inhoud

Oopsnewboobs : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal :)

 

Ik zit sinds een week (vorige week was mijn consult bij dr. Straten) een beetje op dit leuke forum te lezen, maar nog niet de tijd genomen om zelf iets te schrijven. Vandaag over twee weken krijg ik nieuwe boobies!! Supersuper spannend vind ik. Ik heb voor dr. Straten gekozen vanwege de goede verhalen. Ik ben ook niet bij andere klinieken op gesprek geweest, omdat het goed voelde bij hem.

Ik ben 1.69m, weeg 60.5 kg, ben 26 jaar oud en heb nu cup 70A. Frans heeft mij aangeraden om 345cc te doen. Nog steeds een klein beetje onzeker over of ze niet te groot/klein zijn. Ik wil heel graag zo natuurlijk mogelijke borsten, daarom heb ik voor anatomisch gekozen. Frans zei dat ik dan medium high zou kunnen doen, maar nu zie ik op dit forum zoveel mooie borsten anatomisch, maar dan high. Help!

Ben ook heel erg zenuwachtig over het resultaat (staan ze niet te ver uit elkaar, worden het geen rechtopstaande ballonnen, lelijke littekens, wel natuurlijk, etc.). De pijn maakt me nog niet eens zoveel uit (behalve het inbrengen van de infuusnaald). 

Hoe zijn jullie ervaringen? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi dames!

 

Volgende week maandag krijg ik ook 'eindelijk' mijn borstvergroting! Het begint nu wel heel echt te worden en ik ben lekker veel op dit forum aan het rondneuzen. Zoveel mooie Straten boobies! Het worden 345cc anatomisch medium high profile. Ben heel benieuwd ook op welke cup ik ga uitkomen straks. Spannend!! Hoe zijn jullie ervaringen en hebben jullie nog tips qua voorbereiding laatste dagen oid? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

Frans maakt hele mooie boobs. Ik ben 30 oktober door heb geholpen, mijn album staat openbaar mocht je willen kijken. Zorg dat je een goede stapel kussens in huis hebt zodat je een beetje rechtop kunt slapen en dat er iemand bij je is de eerste dagen. Ik kon bijvoorbeeld niet zelf uit bed komen en/of douchen. Zorg voor voldoende Paracetamol en neem je medicatie op tijd, ook bij geen pijn zodat je een spiegel opbouwd. Zorg voor makkelijk eten, je armen kun je echt even niks mee de eerste dagen. Spannend hoor, succes met aftellen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Deevoted1981 Ja, ik heb je boobies al zitten bewonderen :wub: Ben je er blij mee? Oké thanks, ga ik nog even wat kussens van iemand lenen! Ja douchen wordt wel een dingetje, ga naar mijn ouders de eerste week zodat mijn vriend niet vrij hoeft te vragen van het werk, maar dan moet ie toch ook de hele week blijven slapen hahaha. Ik ben trouwens wel bang voor de eerste dagen qua resultaat. Ik weet dat het echt even duurt voordat ze worden zoals het hoort, maar van sommige borsten in het begin schrik ik wel een beetje. Als dat maar goedkomt haha! Dankjewel! XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

@oopsnewboobs Super blij mee, boven verwachting. In het begin zien ze er heel gekunsteld uit, maar dat is met 2 weken al zoveel beter. Geduld is echt het code woord. Ik was echt blij dat ik iemand in huis had dus laat je vriend maar lekker bij je slapen. succes met aftellen, super spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen nog een afspraak gehad en heb nog een keer gepast. Eigenlijk krijg ik 345cc maar ik twijfelde toch nog een beetje of het niet misschien te klein is (??) dus heb ik ook 390cc gepast. Was ook mooi, maar wat een meloenen :wub: Wil niet dat ze té groot worden. Ik kom van bijna niks, dus het moet wel een beetje natuurlijk zijn.. Maandag liggen ze allebei klaar en ik ben benieuwd wat Frans zegt :o 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gister bij het kruidvat vitamine C, arnicadruppels (van A. Vogel) en probiotica (van lucovit) gekocht. Vind het op zich toch wel gek dat ze bij heyendael helemaal niks hierover gezegd hebben

 

Ja nu ik groter gepast heb ben ik ook een beetje bang dat als ik voor de 345 ga, dat ik later spijt krijg omdat ik die grotere wel heb gepast.. Maarja 390cc was wel groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sheann:

Ik  zat ook te twijfelen tussen 345 en 390 maar ga toch voor de 390 anatomisch high profile omdat iedereen zegt dat als je twijfelt je beter voor groter kan gaan. Oh ja, Ik heb een lege 75B en ben 1,63.

Dat worden flinke jetsters dan :1bouncingboobs: Ik heb ook 390cc anatomisch en dan medium profile. Ik had ook een lege 75B en ben 1,70m.

1 uur geleden zei oopsnewboobs:

Ik heb gister bij het kruidvat vitamine C, arnicadruppels (van A. Vogel) en probiotica (van lucovit) gekocht. Vind het op zich toch wel gek dat ze bij heyendael helemaal niks hierover gezegd hebben

 

Ja nu ik groter gepast heb ben ik ook een beetje bang dat als ik voor de 345 ga, dat ik later spijt krijg omdat ik die grotere wel heb gepast.. Maarja 390cc was wel groot!

Ze zeggen er niks over omdat het niet bewezen is dat het daadwerkelijk helpt. Maar ik heb toch het idee dat het mij wel geholpen heeft, al is het misschien maar een placebo effect geweest, ik ben er blij mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eeuwige twijfel, volgens mij heeft iedereen het.. haha.

Bij mij gaat het last minute keus worden, al het nadenken over wat ik wil heeft me tot nu ook nergens gebracht haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei oopsnewboobs:

Jij hebt ook 20 november zag ik @KMA2701? Bijnaaa! Hoe laat moet jij je melden?

Klopt ja! Nou volgens mij mag ik als laatste, 13.15 pas melden.. haha

 

en jij?

 

Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.