Ga naar inhoud

Oopsnewboobs : 20 november 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

22 minuten geleden zei oopsnewboobs:

Leuk zeg!! Slim, ze zijn volgens mij rond de kerst extra druk :lol: Ze zijn super aardig daar! Eerst krijg je informatie van de consulentes (voornamelijk over complicaties eigenlijk) en daarna ging ik naar Frans en passen. Dat was echt heel leuk! Heb jij al een idee van hoe groot je wilt?

 

Ja daar was ik inderdaad ook bang voor, komt voor veel mensen natuurlijk wel goed uit met de vrije dagen! Dus daarom voor de zekerheid maar alvast een plekje gereserveerd haha. Dat passen lijkt me ook echt super leuk, maakt het weer net wat echter dan foto's bekijken van anderen :D Qua aantal cc heb ik echt nog geen idee, vind het zo moeilijk inschatten...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 276
  • Created
  • Laatste Reactie

@Jasmijn_ Ja precies! En t is gewoon zo moeilijk om je er een voorstelling bij te maken! Hahahaha misschien dat ik er vanavond een wijntje op moet drinken, dat ik dan zo'n moment krijg :4: Nou ik dacht dus dat ik medium profile had, maar blijkt dat ik gewoon high profile heb! Straten werkt bijna alleen maar met high profile, dus die twijfel is er in ieder geval uit! Heb jij al zin in je consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei oopsnewboobs:

@Jasmijn_ Ja precies! En t is gewoon zo moeilijk om je er een voorstelling bij te maken! Hahahaha misschien dat ik er vanavond een wijntje op moet drinken, dat ik dan zo'n moment krijg :4: Nou ik dacht dus dat ik medium profile had, maar blijkt dat ik gewoon high profile heb! Straten werkt bijna alleen maar met high profile, dus die twijfel is er in ieder geval uit! Heb jij al zin in je consult?

 

Ja inderdaad, hoe moet je nu vooraf weten hoe iets eruit gaat zien haha. Of gewoon gelijk een hele fles, als je het doet moet je het goed doen :45: Oh, dat is al een zorg minder! Iets minder keuzestress dan nu haha. Ja echt heel veel zin! Ben de hele dag hier te vinden om van iedereen ervaringen te lezen enzo. Kan echt niet wachten, waarom is het nog niet woensdag? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!
ik word 9 januari door dr. Straten geopereerd. 
Ik krijg ronde protheses 350cc high profile dual plane geplaatst.

Ik ben 1.68m, weeg 54kg en kom van een 70a/b. Draag kledingmaat 34/XS en mijn borstomvang is 68cm... Ben dus aardig smal van boven.. 
Ik heb ook steeds die twijfels dat ik denk: wordt het niet te groot of niet te klein..
Ik heb hier op het forum naar foto's gekeken van meiden die ongeveer met dezelfde beginsituatie rond de 350cc gekregen hebben. Zij komen eigenlijk allemaal uit op een cup E/F en voor het zicht een volle C/D.

Ik vond het ook enorm lastig om me voor te stellen hoe het straks in het echt is aangezien die pasprotheses ook niet de vorm hebben van de echte protheses...

Kijk veel rond in de albums die de meiden openbaar hebben en mochten ze niet openbaar zijn, kun je altijd vragen of je mag spieken!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-11-2017 om 11:49 zei oopsnewboobs:

@Deevoted1981 Ja, ik heb je boobies al zitten bewonderen :wub: Ben je er blij mee? Oké thanks, ga ik nog even wat kussens van iemand lenen! Ja douchen wordt wel een dingetje, ga naar mijn ouders de eerste week zodat mijn vriend niet vrij hoeft te vragen van het werk, maar dan moet ie toch ook de hele week blijven slapen hahaha. Ik ben trouwens wel bang voor de eerste dagen qua resultaat. Ik weet dat het echt even duurt voordat ze worden zoals het hoort, maar van sommige borsten in het begin schrik ik wel een beetje. Als dat maar goedkomt haha! Dankjewel! XX

 

Op 13-11-2017 om 19:01 zei KMA2701:

Ik heb veel gehad aan de checklist die hier op het forum staat. Kijk maar eens

Hi! Ik heb 19 dec mijn operatie, spannend! Ik krijg 275 cc dual plane. Waar staat deze checklist waar jij t over hebt? En waar zijn die vitamines voor? Heb ik nog niet eerder gehoord 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SanT1987:

 

Hi! Ik heb 19 dec mijn operatie, spannend! Ik krijg 275 cc dual plane. Waar staat deze checklist waar jij t over hebt? En waar zijn die vitamines voor? Heb ik nog niet eerder gehoord 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend dames. Ik mag 4 december eindelijk!! Ook bij straten. Ik krijg 440 dual plane high profile anatomisch. Ik ben zelf 1.74 en 60 kilo. Ik vind het ook super spannend ook de eerste dagen omdat ik ook nog 3 kinderen heb haha. Ik ben alleen over 1 ding niet uit en twijfel heel erg. Het gaat over stel er gebeurt is dan word het vergoed je kon kiezen tussen 1, 3 of 5 jaar. Wat hebben jullie gekozen? Wat is nou wijsheid? Lea kosten tussen 1 en 3 jaar zit voor mij niet echt een verschil.

 

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd met je datum!!! nog even het weekend goed doorkomen en het is aan jou. ik wens je alvast een stelletje prachtige borsten toe en natuurlijk een fijn en snel herstel!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Julliette88:

Spannend dames. Ik mag 4 december eindelijk!! Ook bij straten. Ik krijg 440 dual plane high profile anatomisch. Ik ben zelf 1.74 en 60 kilo. Ik vind het ook super spannend ook de eerste dagen omdat ik ook nog 3 kinderen heb haha. Ik ben alleen over 1 ding niet uit en twijfel heel erg. Het gaat over stel er gebeurt is dan word het vergoed je kon kiezen tussen 1, 3 of 5 jaar. Wat hebben jullie gekozen? Wat is nou wijsheid? Lea kosten tussen 1 en 3 jaar zit voor mij niet echt een verschil.

 

Groetjes!!

Ik twijfelde ook, maar ik heb voor de 3 jaar nazorg gekozen! Vind het toch wel een geruststelling :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Julliette88:

Wat voor kleding hadden jullie de eerste dagen aan? Lijkt mij niet handig om iets over je hoofd heen te halen. Ik dacht zelf dat ik gewoon mijn badjas meeneem :) en daar de eerste dagen in loop hahah 

Een losse joggingbroek/huispak broek en een lekker warm fleecevest, kun je ook makkelijk je nieuwe aanwinsten bekijken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Ik twijfel ook tussen anatomisch high profile 345-390 XC. Te klein is jammer maar te groot lijkt me ook erg ongemakkelijk... pdf hoe kies je nu he, blijft gewoon een gok volgens mij..

 

in de bh vond ik de 345 al best groot maar met kleren erover viel het toch wat weg zeg maar..

 

leuk dat jullie al een datum hebben, ik nog niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Theezakje34:

Spannend! Ik twijfel ook tussen anatomisch high profile 345-390 XC. Te klein is jammer maar te groot lijkt me ook erg ongemakkelijk... pdf hoe kies je nu he, blijft gewoon een gok volgens mij..

 

in de bh vond ik de 345 al best groot maar met kleren erover viel het toch wat weg zeg maar..

 

leuk dat jullie al een datum hebben, ik nog niet..

Waarom heb je nog geen datum? :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobs350 Super leuk en spannend! Ja moeilijk he! Ik heb al heeel veel mooie foto's gezien, maar soms lijkt bijv. 345cc bij iemand als groter/kleiner en zo met alle maten eigenlijk. Ligt er ook aan wat je voorsituatie was natuurlijk.. Maar geeft al meer een beeld dan ik hiervoor had. Voor jou staat het aantal cc dus ook al vast?

 

Ik ga toch voor de 345cc denk ik @Jasmijn_! Haha, ik ben niet aan een hele fles gekomen gister met uiteten :lol: Maar met 3 wijntjes op dacht ik toch maar voor de 345cc te gaan. Zoveel mooie boobs van gezien en dat was mijn eerste keuze, dus ga ik daar voor denk ik. Bovendien ben ik eigenlijk helemaal niet per se van de mega grote borsten.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SanT1987 Ik heb arnicadruppels tegen blauwe plekken en beursheid, vitamine C en probiotica van Lucovit. Er staat hier vast wel ergens een topic waar precies in staat waar dat allemaal goed voor is :) Moet je twee weken van tevoren mee beginnen, maar ik wist het zelf ook niet dus ben 1 week van tevoren begonnen.

 

@Julliette88 heel erg spannend! Is ook al snel!! Ik heb ook voor de 3 jaar nazorg gekozen.  

 

Thanks @MissM! Zo spannend, nog maar 3 nachtjes slapen :rolleyes: 

 

Ja dat heb ik dus ook @Theezakje34.. Ik ga (bijna definitief|) nu toch voor 345cc.. Ik vind borsten cupmaatC/D altijd super mooi, het hoeven van mij ook niet te grote titties te worden haha. (Zo denk ik er nu over, maar 390cc heb ik ook een aantal super mooie gezien). Durf je het nog niet helemaal definitief te maken met een afspraak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei oopsnewboobs:

@Boobs350 Super leuk en spannend! Ja moeilijk he! Ik heb al heeel veel mooie foto's gezien, maar soms lijkt bijv. 345cc bij iemand als groter/kleiner en zo met alle maten eigenlijk. Ligt er ook aan wat je voorsituatie was natuurlijk.. Maar geeft al meer een beeld dan ik hiervoor had. Voor jou staat het aantal cc dus ook al vast?

 

Ik ga toch voor de 345cc denk ik @Jasmijn_! Haha, ik ben niet aan een hele fles gekomen gister met uiteten :lol: Maar met 3 wijntjes op dacht ik toch maar voor de 345cc te gaan. Zoveel mooie boobs van gezien en dat was mijn eerste keuze, dus ga ik daar voor denk ik. Bovendien ben ik eigenlijk helemaal niet per se van de mega grote borsten.. 

 

Fijn dat je een keuze hebt gemaakt en er ook achter staat :D

Vanaf nu dan nog even een beetje extra genieten en de operatie lekker over je heen laten komen!

Hou ons maar op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou tis financieel even onzeker nog.

ik wil ook mijn buik doen en dat is samen 7500,-! Daarbij kimt dat mijn man en ik momenteel in scheiding liggen waardoor het allemaal net wat lastiger is...  

 

dit is bij mij 345 en 390

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.