Ga naar inhoud

De arts bepaald of de behandeling medisch noodzakelijk is betekenis


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik was een beetje aan het kijken op de site bij verschillende klinieken en de prijzen.
Op de pagina van Diana Gabriels zag ik het volgende staan:

De arts bepaald of de behandeling medisch noodzakelijk is. Deze behandeling valt onder omzetbelasting vrijgestelde gezondheidskundige verzorging in de zin van art. 11-1-g Wet op omzetbelasting 1968.
 

Iemand een idee wat dit inhoud? Want ik dacht dat de verzekering bepaald of het wel of niet vergoed wordt?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Laura026:

Hallo,

ik was een beetje aan het kijken op de site bij verschillende klinieken en de prijzen.
Op de pagina van Diana Gabriels zag ik het volgende staan:

De arts bepaald of de behandeling medisch noodzakelijk is. Deze behandeling valt onder omzetbelasting vrijgestelde gezondheidskundige verzorging in de zin van art. 11-1-g Wet op omzetbelasting 1968.
 

Iemand een idee wat dit inhoud? Want ik dacht dat de verzekering bepaald of het wel of niet vergoed wordt?
 

Gaat dit om behandeling bij complicaties?

Of onder welk gedeelte staat dit?

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei best_boobie:

Gaat dit om behandeling bij complicaties?

Of onder welk gedeelte staat dit?

 

Xx BB

Dit staat bij de prijslijst.
Bij borstvergroting rond en anatomisch staat een sterretje, en onderaan de pagina bij het sterretje staat de tekst die ik dikgedrukt had geplaats.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Laura026:

Dit staat bij de prijslijst.
Bij borstvergroting rond en anatomisch staat een sterretje, en onderaan de pagina bij het sterretje staat de tekst die ik dikgedrukt had geplaats.

 

Oké. ... eigenlijk dekken ze zich hiermee in. Stel dat er iets is na je operatie, dan is het afhankelijk van de arts (ik neem aan je behandelend arts) of hij iets 'medisch noodzakelijk' vindt of niet. Stel je prothese wordt te hoog geplaatst en je arts vindt van niet, dan heb je niks te willen.... Zo lees ik het. Misschien is mijn mening gekleurd hoor, dat zou best kunnen. Maar dan is die gekleurd door de manier waarop binnen die kliniek klachten afgehandeld worden.

 

Ik weet niet of ik meer moet of kán zeggen... 

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.