Ga naar inhoud

7 maanden po; nog harde protheses, jaarlijks controles?


Aanbevolen berichten

Hoihoi, 

 

6 april van dit jaar heb ik mijn eerste protheses gekregen. Ging eigenlijk als appeltje eitje allemaal. 

 

Ik vind nu nog steeds dat de protheses best hard aanvoelen. Heb ze ook wel dual plane en links hebben ze veel werk gehad met borst in het midden krijgen en is mijn spier erg strak. Heb dit met herstel gemerkt en heb er nu met zwaar tillen meer last van dan rechts (licht spierpijn). 

 

Ook merk ik een randje/bobbel bij aanhechting van spier/onder mijn oksel links, rechts voelt dit minder erg. Verder geen last van. 

 

Laten jullie ooit controle doen op of je protheses niet kapot zijn of andere dingen? En hoe frequent? Denk wel dat als ze zo harder blijven dan ik verwachtte en dat randje onder mijn oksel een controle wil na jaar po of eerder als ik last krijg maar weet niet of dat gewoonlijk is: zo nu en dan controle. Vroeg ik me af :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.