Sign in to follow this  
Guest Maeve

Ik ben...

Recommended Posts

Guest Maeve

Hoi allemaal,

Mijn naam hier is Maeve, ben een 34 jarige moeder uit de regio Rotterdam. Sinds late tienerjaren ben ik in het bezit van een behoorlijke voorgevel. Het hoogtepunt was mt 75KK. Inmiddels ben ik wat gewicht kwijt en zo ook bij mijn voorgevel. Van volle (hang)borsten ben ik naar lege, zware hangborsten gegaan (mt65I/J). Vroeger was ik pertinent tegen een verkleining, maar inmiddels ben ik compleet omgedraaid. Ik ben ze zat, ben de klachten zat etc. Aangezien ik nog 2 jonge kinderen heb, moet ik alleen nog even wachten met een verkleining. Op dit moment is dit namelijk niet te combineren.

Ik lees hier graag mee met alle andere ervaringen over een BVK.

groetjes,

Maeve

Guest Maeve

Hoi@Doe ik het of niet? , bedankt! Ik ben zover in het proces dat ik eigenlijk aan iedereen eerlijk vertel dat ze kleiner moet. Inmiddels ook al bij de ha aangegeven. En is hij nu (gelukkig) bereid om het papier werk aan te maken. Hij denkt inderdaad ook dat veel van mijn klachten minder zullen worden door de verkleining. Over Dr. Colpaert heb ik al veel gehoord op een facebook pagina

Ik ben direct naar Dr. Colpaert gegaan. Hij heeft het document voor het ziekenfonds ingevuld en die hebben de ingreep goedgekeurd. Ik had hem een paar jaar op TV gezien en had zijn naam genoteerd. Nu ik deze zomer de knoop had doorgehakt heb ik op zijn webpagina gekeken en heb een eerste consult aangevraagd. Op facebook heb ik nog niet gekeken. Dat ga ik nu eens doen. Bedankt. Zit jij in België of in NL?

Guest Maeve

Ik kom uit Nederland @Doe ik het of niet?, en kan ik dus niet zomaar naar het buitenland. Voor zover ik het nu weet, krijg ik het hier gewoon vergoed.

Heb je toevallig een link naar die facebookpagina? Ik vind hem niet terug.

Wanneer ga je voor je eerste consult bij de PC?

Guest Maeve

Ik hoop dat het zo lukt

Ik heb nog geen eerste consult gepland. Misschien binnenkort....Ik kan eigenlijk pas onder het mes ná feb 2019

Sign in to follow this