Ga naar inhoud

Hallo ik stel me ook even voor


MarijkeR

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Marijke en ik woon in Drenthe.

Ik ben 29 jaar en mijn grote hobby's zijn dieren (lang paard gereden en op een manege gewerkt): ik heb een hond (rottweiler), 2 katten (Maine Coons), schildpadden en vissen. En ik heb nog een andere grote hobby: tekenen.

Anyway, daarvoor ben ik hier niet. Ik overweeg sinds een jaar of twee een borstvergroting. Mijn cup maat is B70, ik heb altijd een B-cup gehad maar na de zwangerschap (twee jaar geleden) is het nog minder geworden. Op internet heb ik al wat info gevonden, ook van verschillende klinieken. Mijn partner staat hier redelijk neutraal in en zelf ben ik er ook nog niet echt uit. Onlangs heb ik dit forum gevonden en wil ik me eens goed inlezen.  

Liefs, 

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei MarijkeR:

Hallo, ik ben Marijke en ik woon in Drenthe.

Ik ben 29 jaar en mijn grote hobby's zijn dieren (lang paard gereden en op een manege gewerkt): ik heb een hond (rottweiler), 2 katten (Maine Coons), schildpadden en vissen. En ik heb nog een andere grote hobby: tekenen.

Anyway, daarvoor ben ik hier niet. Ik overweeg sinds een jaar of twee een borstvergroting. Mijn cup maat is B70, ik heb altijd een B-cup gehad maar na de zwangerschap (twee jaar geleden) is het nog minder geworden. Op internet heb ik al wat info gevonden, ook van verschillende klinieken. Mijn partner staat hier redelijk neutraal in en zelf ben ik er ook nog niet echt uit. Onlangs heb ik dit forum gevonden en wil ik me eens goed inlezen.  

Liefs, 

Marijke

:viannen_01:

 

Dat inlezen is hier verslavend hoor maar ga niet over een nacht ijs, verdiep je in de prothese of je voor silicone prothese gaat of voor de monobloc hydrogel.

En bij een aantal PC op consult gaan waar je dan vertrouwd bij voelt(en voorbeeld foto's mee nemen).

xx Ank 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Welkom!! 

Zelf ben ik ook nog nieuw hier, maar het is echt super fijn alle verhalen te lezen.

Door het forum ben ik bij een pc terecht gekomen waar ik inmiddels de operatie ingepland heb staan. 

 

Zoals @Ank al zei: goed inlezen en een prettig gevoel hebben bij de arts.

 

Btw nog een kattenliefhebber hier :lol:.... Ik heb een Noorse boskat 

 

xx Auks 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.