Ga naar inhoud

pijn na een vergroting


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen.

 

5 weken geleden heb ik een borstvergroting gekregen van 400cc. Dit was het maximale wat er bij mij in kon. 

Maar nu heb ik na 5 weken nog steeds last van 1 borst. Deze deed in het begin al zeer en was ook een deels blauw. 

Ik denk dat ze aan deze borst iets meer werk mee hebben gehad maar is het normaal dat ik nog steeds last heb?

Ik kan moeilijk op mijn linker zij liggen. en ik heb het gevoel als of het een blauwe plek is maar er is niks te zien. 

Nu heb ik na de kliniek gebeld en hun gaven aan dat het rond 6 a 7 weken kan duren voordat de pijn weg is maar toch heb ik twijfels of het wel goed is.

Heeft iemand hier ervaring mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@400cc_dame

 

Hoi hoi,

 

Het is niet zo gek dat je na 5 weken nog last kan hebben, helemaal als er een bloeduitstorting heeft gezeten, kan het vaak iets langer duren.Het gevoel dat er een blauwe plek zit kan dus goed kloppen, de bloeduistorting is dan waarschijnlijk al wel aan de buitenkant weggetrokken, maar de binnenkant van de borst(en) is ook nog steeds aan het genezen, en dit heeft tijd nodig.

 

Ook als je aangeeft dat er echt het maximale aan cc is ingegaan, zul je dit goed voelen.

Tevens zijn de protheses aan het indalen, je huid is echt goed aan het oprekken en zenuwen zijn aan het herstellen, en hierbij kun je steken en andere onaangename pijnprikkels voelen, dit is normaal en hoort erbij.

 

Nog niet goed op de linker zij kunnen liggen zou ik me geen zorgen maken, het zijn 2 aparte wonden, die ieder op hun eigen tempo genezen,dus de ene borst kan net iets sneller aan het herstellen zijn dan de ander, en de linker heeft het iets meer te verduren gehad.

 

Als je geen rare dingen ziet zoals een enorme zwelling, roodheid of dat de borst veel warmer is dan normaal, hoort het allemaal bij het herstel.

 

Een bv is uiteindelijk toch een enorme operatie, en dit word soms onderschat.

 

Blijf je echter twijfelen en het gevoel houden dat er iets niet goed is, en blijf je je echt zorgen maken, dan kun je altijd nogmaals de kliniek bellen en vragen of je gezien kunt worden, je pc is de eindverantwoordelijke, en dit hoort bij de nazorg.

 

x

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.