Ga naar inhoud

stresserke


Stresserke

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben 43 en liet bv uitvoeren.

Ik hield van een kleine 75B slechts een A'tje over na vermageren, gecombineerd met een vroege menopauze. Nu een grote B. (C is niet gelukt door asymmetrie)

Ben nu een goeie 2 weken po maar voel vanalles waar ik me dan ongerust over maak.

Welke pijn is normaal en welke kunnen op complicaties wijzen? Ik ben wel al na een week terug gaan werken maar moet niet heffen.

Sinds de draadjes verwijderd werden, terug heel erg gespannen borsten en een heel doof gevoel van de onderste helft onder de tepels.

incisie is in de plooi.

Stress

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Stresserke

Van harte met je nieuwe boobies meid.

Misschien dat ik een paar dingen voor je kan verklaren. Ik weet niet of je nog meer voelt dan je hierboven beschrijft, laat het dan gerust weten.
Mag ik wel nog even vragen of je prothesen voor de spier of dual plane zitten? (door welke pc ben je geopereerd?)

Sja.. welke pijn is normaal.. Dat is voor iedereen anders, als je beschrijft wat je voelt, dan wil ik wel eens met je meedenken :) Dat je borsten gespannen zijn, dat is normaal.. Pas daar wel een beetje voor op, want waarschijnlijk doe je al best weer veel, en moet je gewoon nog even wat rustiger aan doen. Je hebt een échte operatie gehad, waarbij het normaal is dat je lichaam moet herstellen. Binnenin je lichaam, zitten twee hele grote operatiewonden, die langzaam zullen moeten herstellen. Ookal zie je ze niet van buiten, toch moet het genezen, en je lichaam heeft daar energie voor nodig. Zorg dat je genoeg rust neemt, zodat je lichaam de energie kan gebruiken voor je herstel. Normaal gezien zullen je borsten dan ook minder gespannen aanvoelen.

Het dove gevoel kan wel meer dan een jaar aanhouden, maar het kan ook op een gegeven moment overgaan in een overgevoelige huid. De zenuwenuiteinden die doorgesneden zijn bij je operatie, moeten weer aan elkaar groeien, en dat is een heel proces. Eerst zal je huid genezen, daarna ook je zenuwen, en zodra die weer langzaam gevoel door gaan geven, zullen ze eerst het sterkste gevoel door gaan geven (pijn....) Vandaar dat je nog vanalles zult gaan voelen, ook steken die zomaar uit het niets je aanvallen ;) en evt pijn onder je oksel.

Het eindresultaat is pas na een maand of 3 te zien, dus daar nog even geduld voor ;) Die B, kan ook misschien nog een c-tje worden.. Je huid en evt de spier (bij dual plane) moet nog ontspannen en dat duurt ook 8-10 weken :)

Wanneer moet je aan de bel trekken? Bij roodheid en gloeien van de huid, bij koorts, bij verlies van vocht uit de wonden.

Een goed herstel verder!

 

xx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.