Ga naar inhoud

Twijfel over de hoeveelheid cc. Help!


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een operatie datum en nu begint de twijfel over de cc flink toe te slaan. Na mijn consult wist ik meteen wat ik wilde. Maar nu ben ik toch bang dat het te groot is. Wie heeft protheses van 370-410-445cc? En wat denken jullie dat het mooist is? Ik krijg anatomische achter de borstspier. 

 

Ik ben wat afgevallen en weeg nu 64,5 kg en ben 1.70. Momenteel heb ik een 80B in de bh's van de H&M. Volgens mij vallen die kleiner waardoor ik eerder een A heb 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik zou voor 445 gaan. 

Ik ben 172 en weeg 62. Had er eerst 300 cc in gedaan. Maar dat is inmiddels 10 jaar geleden. Ben vorige week opnieuw geweest, heb er nu 550 cc in zitten. Maar ik had van mezelf echt niks. Ben nu wel tevreden met de grootte. En het is totaal niet te

 

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Elle84:

Hoi, ik zou voor 445 gaan. 

Ik ben 172 en weeg 62. Had er eerst 300 cc in gedaan. Maar dat is inmiddels 10 jaar geleden. Ben vorige week opnieuw geweest, heb er nu 550 cc in zitten. Maar ik had van mezelf echt niks. Ben nu wel tevreden met de grootte. En het is totaal niet te

 

succes!

Hoi Elle

dankjewel voor je berichtje. Heb jij eventueel foto's? Ik ben nu namelijk heel bang dat het allemaal te groot gaat worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10 november 2017 om 15:41 zei Bobbie88:Ik heb sinds kort een operatie datum en nu begint de twijfel over de cc flink toe te slaan. Na mijn consult wist ik meteen wat ik wilde. Maar nu ben ik toch bang dat het te groot is. Wie heeft protheses van 370-410-445cc? En wat denken jullie dat het mooist is? Ik krijg anatomische achter de borstspier. 

 

Ik ben wat afgevallen en weeg nu 64,5 kg en ben 1.70. Momenteel heb ik een 80B in de bh's van de H&M. Volgens mij vallen die kleiner waardoor ik eerder een A heb 

 

 

 

Goedemorgen @Bobbie88 ,

 

Even wat vragen zodat dames jou het beste kunnen helpen met je vraag.

 

Als eerst Gefeliciteerd met je operatie datum, wanneer is de dag ?

Waar ga je geholpen worden en door wie ?

 

Twijfels hebben we allemaal hier maar je moet doen wat jou het beste voelt en wat jou arts je adviseert !

 

Wat is er geadviseerd bij jou en wat is je doel wat je wilt bereiken naar de BV. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Zee-Bra77:

 

Goedemorgen @Bobbie88 ,

 

Even wat vragen zodat dames jou het beste kunnen helpen met je vraag.

 

Als eerst Gefeliciteerd met je operatie datum, wanneer is de dag ?

Waar ga je geholpen worden en door wie ?

 

Twijfels hebben we allemaal hier maar je moet doen wat jou het beste voelt en wat jou arts je adviseert !

 

Wat is er geadviseerd bij jou en wat is je doel wat je wilt bereiken naar de BV. 

Dankjewel voor je reactie. Ik word 18 december geopereerd in de Reinaert kliniek. 

 

Mij werd 445 geadviseerd. Maar ik zie hier foto's voorbij komen waar meiden met 300cc al snel op een d/e cup uitkomen. En dat beangstigd me een beetje. 

 

Zelf had ik een mooie d cup in gedachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Bobbie88:

Dankjewel voor je reactie. Ik word 18 december geopereerd in de Reinaert kliniek. 

 

Mij werd 445 geadviseerd. Maar ik zie hier foto's voorbij komen waar meiden met 300cc al snel op een d/e cup uitkomen. En dat beangstigd me een beetje. 

 

Zelf had ik een mooie d cup in gedachten. 

@Bobbie88 wij hebben een club waar allemaal december dames in zitten en daar kan je echt steun, advies krijgen en je verhaal kwijt ;)

Als je interesse hebt kan je via mijn profiel op club klikken en dan meld je eigen aan. @Jaydee zal toestemming moeten geven. 

 

Zoals kunt zien onder mijn tekst staat rond high profil 525cc achter de spier. Mijn pc heeft 450,475 en 525 klaar liggen voor mij en kijkt welke het mooiste resultaat zal geven......ik laat het aan hem over.

Mijn doel is een volle D en dat weet hij, dus hij gaat kijken welke het wordt op 11 december. Ik heb aangegeven mocht het iets groter zijn geen probleem als ik maar weer mooie volle borsten krijg, maar geen GROTE borsten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei x_Fenne_x:

Heey @Bobbie88 weet je toevallig ook de diameters en de projectie van het verschillende aantal cc’s? Zo kan je namelijk beter zien welke wat breder zijn of welke wat meer projectie naar voor hebben en wat je dan het mooiste vindt..

 

xxx

Hi @x_Fenne_x 

dat is een goeie vraag. Ik krijg Eurosilicone. Maar meer weet ik eigenlijk niet. Heb me daar niet zo in verdiet. Kwam er pas achter welke verschillen er zijn sinds ik op dit forum zit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bobbie88:

Hi @x_Fenne_x 

dat is een goeie vraag. Ik krijg Eurosilicone. Maar meer weet ik eigenlijk niet. Heb me daar niet zo in verdiet. Kwam er pas achter welke verschillen er zijn sinds ik op dit forum zit 

@Bobbie88 ik weet ook helemaal niks over mijn protheses hoor ....ik weet alleen dat Natrelle mijn pc plaatst en welke cc's hij klaar heeft liggen op de operatie dag en verder snap ik er allemaal niks van en heb mij er ook niet in verdiept , ga uit van de vakkundigheid van mijn arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.