Ga naar inhoud

2e borstvergroting net zo pijnlijk als de 1e


Aanbevolen berichten

Dag dames,

 

In augustus heb ik mijn borstvergroting gehad, ik ben van een cup a naar 350CC gegaan. Momenteel overweeg ik een 2e borstvergroting. Bij de 1e borstvergroting deed dit allemaal best veel pijn tijdens het herstel, en dan heb ik het voornamelijk over de spierpijn die je hebt.

Zijn er dames die ervaring hebben met een 2e vergroting van een cup groter? Hebben jullie dezelfde pijn ervaren, of was dat deze keer anders omdat je al eerder een vergroting hebt gehad?

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen tijdens de 2e vergroting.

Gr.

Natas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Ik heb een tweede borstvergroting gehad na kapselcontractie. De eerste was half onder de spier geplaatst. Enorm veel spierpijn de eerste dagen. De tweede keer was het dual plane. Ik vond het minder pijnlijk, maar heb er wel veel langer last van gehad. En ik kon minder. Ik denk dat ik de spieren die bij dual plane worden ingesneden, vaker en meer gebruik. Vandaag wilde ik mijn fietsband oppompen (12 januari geopereerd) en weer voelde ik het. Een echt rotgevoel .Dus de eerste keer (14  jaar geleden) meer pijn, maar ook sneller genezen. De tweede keer minder pijn, maar wel veel langer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.