Ga naar inhoud

Na 2 weken po borsten ver uiteen


Aanbevolen berichten

Hoihoi

 

Ik ben nu 2 weken po 300cc motiva ergonomix medium. Maar mijn borsten staan nog ver uit elkaar. Ik draaiboek stevige sportbh maar de pc heeft nooit over een borstband gesproken. 

De pc zei dat ik enkele keren per dag mijn borsten naar elkaar moet duwen en dat ze zo soepeler worden en dichter komen.  Nog iemand met die ervaring?

En ik heb vandaag eens lingerie gaan passen, ik weet het nog te vroeg maar ik was zo benieuwd:P, weten jullie of de borsten nog groter worden of juist kleiner?

 

Thxsss

 

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje1

 

He meis, 

 

Meid, ik vind dit heel raar advies wat je van je pc hebt gekregen, en dat zou dat zeker niet doen, want ten eerste helpt dit absoluut niet, en ten tweede,  in de eerste 6 weken word je kapsel aangemaakt, ga je dit proces verstoren, dan zou het kunnen zijn dat er kleine scheurjes in dat kapsel komen, dit geneest wel, maar kan er op termijn voor zorgen dat je overmatige kapselvorming gaat krijgen, en dit moet je niet willen.

 

Een bv is een uitvergroting van je voorsituatie, dus als je borsten voor de bv ook al enigszins uit elkaar stonden, zal dit na een bv ook zo zijn, dat is gewoon de anatomie van je lichaam. Ze zullen wellicht een heel klein beetje meer bij elkaar komen, maar ze zullen altijd wel iets uit elkaar blijven staan.

 

Je borsten gaan nog enorm veel veranderen, de protheses moeten nog volledig in gaan dalen, overtollig vocht moet nog weg, en de protheses moeten nog soepel gaan worden, en daar is heel veel geduld voor nodig. 

 

Er zijn genoeg pc's die niet met een borstband werken.

 

ps, ik heb ook even dit topic verhuisd naar een andere categorie.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Natje1

 

He meis, 

 

Meid, ik vind dit heel raar advies wat je van je pc hebt gekregen, en dat zou dat zeker niet doen, want ten eerste helpt dit absoluut niet, en ten tweede,  in de eerste 6 weken word je kapsel aangemaakt, ga je dit proces verstoren, dan zou het kunnen zijn dat er kleine scheurjes in dat kapsel komen, dit geneest wel, maar kan er op termijn voor zorgen dat je overmatige kapselvorming gaat krijgen, en dit moet je niet willen.

 

Een bv is een uitvergroting van je voorsituatie, dus als je borsten voor de bv ook al enigszins uit elkaar stonden, zal dit na een bv ook zo zijn, dat is gewoon de anatomie van je lichaam. Ze zullen wellicht een heel klein beetje meer bij elkaar komen, maar ze zullen altijd wel iets uit elkaar blijven staan.

 

Je borsten gaan nog enorm veel veranderen, de protheses moeten nog volledig in gaan dalen, overtollig vocht moet nog weg, en de protheses moeten nog soepel gaan worden, en daar is heel veel geduld voor nodig. 

 

Er zijn genoeg pc's die niet met een borstband werken.

 

ps, ik heb ook even dit topic verhuisd naar een andere categorie.

 

xx

Thxs! Wel ik vond het ook wat raar advies omdat ik hier toch veel lees dat je de eerste 6 weken moet oppassen voor kapselvorming. En idd mijn borsten stonden voordien ook wel ver uit elkaar. Vind ik zelf niet zo erg hoor. 

Dus vanaf stop ik met ze tegen elkaar te duwen:D

 

Grtjssss xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Natje1:

Thxs! Wel ik vond het ook wat raar advies omdat ik hier toch veel lees dat je de eerste 6 weken moet oppassen voor kapselvorming. En idd mijn borsten stonden voordien ook wel ver uit elkaar. Vind ik zelf niet zo erg hoor. 

Dus vanaf stop ik met ze tegen elkaar te duwen:D

 

Grtjssss xxx

 

Dan heb je gelukkig goed de info hier gelezen,inderdaad zeker de eerste 6 weken je borsten met rust laten, laat alles maar eerst even goed uit zichzelf genezen.

 

Mocht je dadelijk zover zijn dat je mooie lingerie kunt gaan kopen, dan kun je altijd voor een plunge bh kijken, die geven vaak een mooi decollete.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose mijn borstband (boven borst vooraan, thv bh-sluiting achteraan) duwt men borsten ook dichter tegen elkaar doordat die de zijkant van men borst ‘meeneemt’. Maar dan wel met een constante druk natuurlijk. Ik span hem best wel strak aan, maar wat strak is voor mij is dat mss niet voor een ander of net wel :D

Dit is dan hopelijk niet erg?

 

Zoveel vragen, ik wil alles zo goed mogelijk doen zodat ik me niets kan verwijten achteraf :) Men zus had/heeft complicaties en blijft zich toch afvragen of ze het had kunnen vermijden.

Alvast bedankt voor je hulp :D 

 

@Natje1 in de lingeriewinkel zei de verkoopster me om bij het aantrekken van de sportbh er altijd voor te zorgen dat je je borsten mooi naar het midden ‘trekt’. Maar jouw pc bedoelde het echt als een soort van dagelijkse repititieve oefening he? (Dat naar het midden trekken manueel gaat trouwens niet met men harde borsten :D kan er nog iemand mee bewusteloos slaan denkik :D 2 weken po) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eecc15il

 

Een borstband word vaak gebruikt om protheses een handje te helpen met indalen, maar ook om protheses te fixeren, daarbij word dus inderdaad een constante druk gegeven die je niet kunt vergelijken met een aantal keer per dag de borsten naar elkaar te drukken, wat echt een beweging is die niet gemaakt mag worden, net zoals je dus bijv de borsten in ieder geval de eerste 6 weken niet mag masseren.

 

Jammer om te horen dat je zus complicaties heeft,  het ligt er natuurlijk ook helemaal aan wat voor soort complicatie dit is, maar in veel gevallen kun je er namelijk zelf niets aan doen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Eecc15il:

@Desert-Rose mijn borstband (boven borst vooraan, thv bh-sluiting achteraan) duwt men borsten ook dichter tegen elkaar doordat die de zijkant van men borst ‘meeneemt’. Maar dan wel met een constante druk natuurlijk. Ik span hem best wel strak aan, maar wat strak is voor mij is dat mss niet voor een ander of net wel :D

Dit is dan hopelijk niet erg?

 

Zoveel vragen, ik wil alles zo goed mogelijk doen zodat ik me niets kan verwijten achteraf :) Men zus had/heeft complicaties en blijft zich toch afvragen of ze het had kunnen vermijden.

Alvast bedankt voor je hulp :D 

 

@Natje1 in de lingeriewinkel zei de verkoopster me om bij het aantrekken van de sportbh er altijd voor te zorgen dat je je borsten mooi naar het midden ‘trekt’. Maar jouw pc bedoelde het echt als een soort van dagelijkse repititieve oefening he? (Dat naar het midden trekken manueel gaat trouwens niet met men harde borsten :D kan er nog iemand mee bewusteloos slaan denkik :D 2 weken po) 

 

 

Ja idd...ik moet dat enkele keren per dag doen. Maar zoals Desert rose zei dit is toch niet zo'n goed idee ivm kapselvorming. Dus ik stop ermee. 

Ik moet zeggen nu na ietsje meer dan 2 weken beginnen ze iets zachter te worden...niet veel...ik zou er idd nog enen kunnen mee dood slaan:P

Maar het zakt ook al wat...er is verandering en zoals Desert zei...geduld...pfffffg;)

Grtjs

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eecc15ilhoi morgen voor mij dus ook 3 weken:D ja mijn borsten staan ook best ver uit elkaar , maar dat was zo voordien ook. Zo te horen als je dat voordien ook had dan zal het na een bv ook zo zijn.

Ik vind het nu wel jammer dat ik niet groter gegaan ben. Het is toch een stuk kleiner dan tijdens de pas sessie vind ik.

Hopelijk groeien ze nog :P

Moeten wel nog zakken , en van jouw?

ik kan niet wachten om bh''s te kopen!:D

 

Hoe stel jij het?

 

 

Grtjsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel denk ik ook “hmm dat mocht groter” :D en ik was voordien zo bang dat ze te groot zouden worden, erg he. Vond het passen enorm moeilijk en had geen flauw idee wat ik van al die maten moest denken haha. Ik had foto’s mee van wat ik mooi vond en de pc gaf al aan dat er niet echt een duidelijke lijn in die foto’s zat. Heb volgens mij echt een vertekend beeld van borsten en alles wat ermee te maken heeft :D 

 

Het is wel echt aanpassen, ik vind ze er enorm anders uitzien op foto of in de spiegel of als ik naar beneden kijk. Snap er echt niets van :D 

Ik weet nog niet goed wat ik ervan moet denken soms. Mis men oude borsten soms zelfs, wie had dat gedacht... Ze voelen nog niet van mezelf, de vorm is zo anders dan voordien en men tepelhof werkt nog niet en is uitgerokken. Hoop echt dat  men tepels terug kleiner worden.

 

Wel ik had zelf een foto genomen en daarop vond ik ze al erg laag. 

Heb men zus dan goede foto’s laten nemen maar daarop zie ik dan weer wel dat ze nog een stukje moeten zakken (dat er nog meer borst onder de tepel mag dan vooral) 

Heb spijt dat ik geen consult gepland heb bij men pc, pas na 3 maand. Maar zit elke dag met zoveel bekommernissen en vragen :D 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.