Sign in to follow this  
Swan

Ervaringsverhalen gezocht bv bij borsten verder uit elkaar

Recommended Posts

Ik ben nog heel nieuw hier op het forum. Volgende week woensdag heb ik mijn consult bij dr Straten.

Omdat mijn borsten wat naar buiten wijzen/verder uit elkaar staan, vraag ik mij af hoe dat er uit gaat zien bij een borstvergroting.

Ik ben nog te kort op het forum om foto's te mogen zien. Misschien gaat mijn vraag dan ook een stap te ver...maar als iemand verhalen en evt foto's met mij zou willen delen die een bv ondergaan heeft in dezelfde situatie, dan hoor ik het heel graag.

Ik weet niet of het handig is om te weten, maar ik ben 164 cm lang, weeg ca 56 kilo en mijn huidige maat is waarschijnlijk een B.....ik had tot een paar maanden geleden 75C, maar na 5 kilo te zijn afgevallen weet ik niet meer wat het is...behalve dat er niet zo veel meer van over is ;-( Ik ben al jaren bv aan het overwegen en nu na het afvallen is het het laatste zetje om de stap te gaan zetten. Spannend!!

Hmm ze stonden voorheen ook wel wat verder uit elkaar bij mij, nu is de ruimte tussen m'n borsten niet minder geworden maar de vulling aan de binnenkant van je borsten is meer verdeeld dan alleen in het midden waardoor ze dichter bij elkaar lijken te staan.

Klinkt het een beetje logisch wat ik schrijf? Want ik vind het logisch haha. :P

Hoi , 

Mijn borsten staan ook wat verder uit elkaar , als je een idee wilt van hoe het eruit kan zien 

laat je maar iets weten. Ik heb privé een voor album en een na .Ik heb wel motiva corsé 300cc.

Groetjes 

Mijn borsten stonden oorspronkelijk ook erg ver uit elkaar. Toen ik vervolgens mijn eerste borstvergroting achter de rug had (500cc eurosilicone) was dat nog steeds precies hetzelfde na herstel. (Alleen dan groter.. ;)

toen ik besloot dat ik graag grotere borsten wilde ben ik met mijn pc gaan overleggen hoe ik mijn borsten dichter bij elkaar zou kunnen krijgen. Dit is gelukt door ten eerste meer cc’s te kiezen (nu 900cc) en door een ander merk en type implantaat te kiezen die in plaats van alle volume naar voren (projectie) ook meer volume in de breedte hadden. Dus zeg maar een grotere cirkel. Dit heb ik gevonden in Mentor saline gevulde implantaten. Ook heeft dr Nio (mijn pc) wat van het weefsel dat rond mijn oude implantaten zat laten zitten om zo een licht “push up” effect te bereiken. 

Daarnaast voelt saline ook natuurlijker en soepeler aan dan de siliconen die ik had. 

Dus ik zou aanraden om je wensen heel goed met een chirurg te bespreken en zo te bepalen wat er mogelijk is voor jou. 

Sign in to follow this